TAK TAK FON - czy sa ludzie którzy to kupują?

Data: 2010-07-20 09:43:22
Autor:
TAK TAK FON - czy sa ludzie którzy to kupują?
Przeglądając ostatnio stronę ery natknąłam się na taryfę tak tak fon - nawet
juz sie podjarałam ale gdy zobaczyłam cennik no to mnie w fotel posadziło
minuta połączenia 0,49 zł za minut e

Czy sa w ogóle ludzie którzy to kupują i dlaczego skoro wszystkie prepaidy
zeszły juz do około 0,29 gr za mniute

po jaką cholere więc ludzie kupują coś za co płacą tak dużo - to są normalnie
idioci wg mnie - mogą mieć wszędzie za 0,29  a płacą prawie 2 razy drożej

Co wy na to

Data: 2010-07-20 11:49:43
Autor: ALEX
W dniu 20-07-10 11:43, wiesian@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

W TTF dostajesz telefon i podpisujesz cyrograf -> jakoś go opowi spłacić trzeba.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-20 11:51:05
Autor: SDD

Użytkownik <wiesian@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i23r3p$6m1$1inews.gazeta.pl...

Czy sa w ogóle ludzie którzy to kupują i dlaczego skoro wszystkie prepaidy
zeszły juz do około 0,29 gr za mniute

W tych prepaidach, o ktorych piszesz, tez daja telefony za zlotowke?
Daj linka do oferty, to sobie nakupie ich troszke.

> po jaką cholere więc ludzie kupują coś za co płacą tak dużo - to są normalnie
idioci wg mnie - mogą mieć wszędzie za 0,29  a płacą prawie 2 razy drożej

Bo chca miec telefon "za zlotowke"?
Oczywiscie pewnie bardziej by si eoplacilo kupic jakis z wolnego rynku, ale niektorzy boja sie kupowac przez Allegro.
A tak maja telefon za to, ze doladuja raz na trzy miesiace po 50 zl przez 2 czy trzy lata.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-20 12:17:29
Autor: J.F.
[...]

Wersja  a) - dzwonisz  ~30 minut miesiecznie, wiecej nie trzeba.
W ttf placisz za to jakies 15 zl/mc,  u innych placilbys 9, pod warunkiem ze to play, bo u reszty i tak 50zl/3m.
razem przeplacasz 6zl, 144zl rocznie .. i mniej wiecej taka dostajesz ulge na telefonie, za ktory u innych musisz zaplacic od razu.
A do play nie chcesz, bo wnuczek nie bedzie dzwonil :-)

Wersja b) - czekasz na podwojne doladowanie, i dzwonisz po 0.25, idioci nadal po 0.29 :-)
Dodatkowo wlaczasz pakiety i dzwonisz jeszcze taniej - ale to mozliwe tez w TT.

Wersja c) - malo dzwonisz, w poprzedniku TTF, ktory sie bodajze Era Fun nazywal uzbierales 250zl. Dodatkowo masz 2000 punktow Premia z drugiego abonamentu. Obie umowy sie koncza .. co robisz ?

Efekt koncowy jest taki ze mama ma zetafona, tato TTF, a ja pare niepotrzebnych aparatow  niskiej klasy :-)
Nie jest to moze najtaniej, ale w sumie groszowe roznice.

J.

TAK TAK FON - czy sa ludzie którzy to kupują?