TAK-TAK atrakcyjnosc doladowan na tle innych prepaidów

Data: 2009-06-08 20:41:42
Autor: Końrad\(o\)
TAK-TAK atrakcyjnosc doladowan na tle innych prepaidów
czy tak-tak ma atrakcyjne doładowania albo są jakieś częste promocje?

chcę kupić nowego tak-tak dla promocji 29gr/godzinę, dla jednego numeru.
i zdaję sobie sprawę, że reszta kasy będzie raczej wolno spływać z tego konta, jeśli będę dzwonił tylko na jeden numer w erze za 29gr za godzinę.
więc resztę środków wykorzystam na dzwonienie dalej, do innych operatorów.
ale skoro mam dzwonić, a więc i doładowywać, to może i tu przyoszczędzę, i stąd pytanie:

era w tak-taku miewa promocje podwajania doładowań.
czy się często zdarza, często to promują? czy jest to upierdliwe/utrudnione? (typu doładuj pięc razy to podwoimy najniżesz, albo doładuj za 100 dostaniesz drugą)?

widziałem kilka starterów na półce, np. "5zł,dostaniesz50", albo "20zł,dostaniesz 200".
który starter jest najbardziej sensowny, który warto kupić?

Data: 2009-06-08 20:55:36
Autor: Darek
TAK-TAK atrakcyjnosc doladowan na tle innych prepaidów

czy tak-tak ma atrakcyjne doładowania albo są jakieś częste promocje?

Najbardziej atrakcyjne jest podwojne doladowanie, w ostatnich 3 latach zdarza
sie tak srednio co pol roku. Inne sa raczej malo ciekawe, typu 10% gratis itp.

Obecnie podwojne doladowanie dziala w ten sposob, ze nalezy doladowac za
pierwszym razem kwota co najmniej 25 zl, a nastepnie kolejny raz doladowac i
to drugie doladowanie sie podwaja. Czyli jest sens np. doladowac 25 zl, a
potem 150, otrzymuje sie wtedy 25 + 2*150, czyli 325 zl.

Jesli chodzi o starter (czyli karte sim) to proponowalbym kupowac najtanszy
dostepny, a wiec za 9 zl, czy jakos tak.

Data: 2009-06-08 23:05:23
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Darek wrote:

[...]

Proponuję stąd
https://www.doladowania.era.pl/

Niedawno przy powyższej operacji zaobserwowano +32,50 zł. Daje to stawki porównywalne z Play Freshem :-)
:-)

M.

Data: 2009-06-09 09:58:19
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:h0juel$kvg$1news.onet.pl...
Proponuję stąd
https://www.doladowania.era.pl/

Niedawno przy powyższej operacji zaobserwowano +32,50 zł. Daje to stawki porównywalne z Play Freshem :-)
:-)

czego się tyczy ta kwota?

Data: 2009-06-09 10:03:31
Autor:
Końrad\(o\) <najswiezy@op.pl> napisał(a):
[...]

weż sobie duostarter ze strony Ery. prześlą Ci 2 startery, o kolejnych
numerach, wtedy rozmowy między nimi są darmowe. za same startery też się nie
płaci. albo "200 za 20" - do każdego z 20 pierwszych doładowań dostajesz 10
pln na ere i stacjonarne

--

TAK-TAK atrakcyjnosc doladowan na tle innych prepaidów