TAK siÄ™ robi DDRiP

Data: 2014-12-06 18:41:38
Autor: mt
TAK siÄ™ robi DDRiP
W dniu 2014-12-06 17:34, rmikke pisze:
http://u.42.pl/4IuD

To miasto to jest w ogóle szczyt absurdów w zakresie infrastruktury rowerowej. Najwięcej "ścieżek rowerowych" tam powstało poprzez oznakowanie drzew stojących przy istniejących szlakach turystycznych na Kępie Redłowskiej czy w lasach TPK w obrębie miasta. Ale zawsze Szczurek może się pochwalić ile on to infrastruktury rowerowej nie "pobudował". Jak się do tego dorzuci tę kretyńską estakadę rowerową, której nikt nie chciał, to wychodzi kabaret.

--
marcin

Data: 2014-12-07 00:05:49
Autor: Marcin N
TAK siÄ™ robi DDRiP
W dniu 2014-12-06 18:41, mt pisze:
W dniu 2014-12-06 17:34, rmikke pisze:
http://u.42.pl/4IuD

To miasto to jest w ogóle szczyt absurdów w zakresie infrastruktury
rowerowej. Najwięcej "ścieżek rowerowych" tam powstało poprzez
oznakowanie drzew stojÄ…cych przy istniejÄ…cych szlakach turystycznych na
[...]

Zdjęcia w linku nie pochodzą z Gdyni, tylko ze wsi Pogórze obok Gdyni. To inna gmina. Inna władza.

--
MN

Data: 2014-12-08 10:30:11
Autor: rmikke
TAK siê robi DDRiP
W dniu niedziela, 7 grudnia 2014 00:05:52 UTC+1 u¿ytkownik Marcin N napisa³:

> To miasto to jest w ogóle szczyt absurdów w zakresie infrastruktury
> rowerowej. Najwiêcej "¶cie¿ek rowerowych" tam powsta³o poprzez
> oznakowanie drzew stoj±cych przy istniej±cych szlakach turystycznych na
> Kêpie Red³owskiej czy w lasach TPK w obrêbie miasta. Ale zawsze Szczurek
> mo¿e siê pochwaliæ ile on to infrastruktury rowerowej nie "pobudowa³".
> Jak siê do tego dorzuci tê kretyñsk± estakadê rowerow±, której nikt nie
> chcia³, to wychodzi kabaret.

Zdjêcia w linku nie pochodz± z Gdyni, tylko ze wsi Pogórze obok Gdyni. To inna gmina. Inna w³adza.

Widaæ niedaleko pada Pogórze od Gdyni...

Data: 2014-12-08 19:44:37
Autor: mt
TAK siê robi DDRiP
W dniu 2014-12-08 19:30, rmikke pisze:

Zdjêcia w linku nie pochodz± z Gdyni, tylko ze wsi Pogórze obok Gdyni.
To inna gmina. Inna w³adza.

Widaæ niedaleko pada Pogórze od Gdyni...

Tym bardziej, ¿e czê¶æ dawnej wsi Pogórze to dzielnica Gdyni (o tej samej nazwie), z jakiej ulicy dok³adnie pochodz± te zdjêcia to nie wiem.

--
marcin

Data: 2014-12-10 15:59:00
Autor: Marcin N
TAK siê robi DDRiP
W dniu 2014-12-08 19:44, mt pisze:
[...]

Ja wiem.
Pochodz± ze wsi Pogórze nale¿±cej do gminy Kosakowo.

--
MN

Data: 2014-12-10 19:39:09
Autor: mt
TAK siê robi DDRiP
W dniu 2014-12-10 15:59, Marcin N pisze:
[...]

Mo¿esz podaæ nazwê ulicy, czy wiesz, ale nie powiesz?

--
marcin

TAK siÄ™ robi DDRiP