TAK się robi DDRiP

Data: 2014-12-06 08:34:04
Autor: rmikke
TAK się robi DDRiP
Data: 2014-12-06 09:08:53
Autor: Ignac
TAK się robi DDRiP
W dniu sobota, 6 grudnia 2014 17:34:06 UTC+1 użytkownik rmikke napisał:
http://u.42.pl/4IuD

U mnie w KRK niejaki Majcher takie buduje i dzięki temu znowu go wybrali,
o zgrozo,na czwart± kadencję.Jednym słowem można,trzeba tylko chcieć.

Data: 2014-12-06 18:30:35
Autor: Jacek Maciejewski
TAK się robi DDRiP
Dnia Sat, 6 Dec 2014 08:34:04 -0800 (PST), rmikke napisał(a):

http://u.42.pl/4IuD

I niektóre scieżki w tej technologii mog± mieć lepsz± nawierzchnię niż
te z polbruku :)
--
Jacek

Data: 2014-12-08 10:28:53
Autor: rmikke
TAK się robi DDRiP
W dniu sobota, 6 grudnia 2014 18:30:37 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
Dnia Sat, 6 Dec 2014 08:34:04 -0800 (PST), rmikke napisał(a):

> http://u.42.pl/4IuD

I niektóre scieżki w tej technologii mog± mieć lepsz± nawierzchnię niż
te z polbruku :)

Przynajmniej do najbliższego deszczu, tak.

Data: 2014-12-10 12:24:15
Autor: Gotfryd Smolik news
TAK się robi DDRiP
On Mon, 8 Dec 2014, rmikke wrote:

[...]

  To nie jest "grunt typu gleba".
  Ta czę¶ć dla pieszych(!):
http://x0.cdn02.imgwykop.pl/c0834752/41xXhXP_UBdio5EoywJisAklXE9DOFQM3eSYtttj,wat.jpg?author=micbog&auth=f7e76d400314670c3ebd8f9ad0fd06b1
  wygl±da wła¶nie na tak±, która JEST lepsza niż kostka.
  Oczywi¶cie wypłytkowana czę¶ć "dla rowerów" kwalifikuje
się do pominięcia milczeniem :>

  No i żeby nie było - na sfotografowanych kawałkach nigdzie nie zachodzi
dyskryminacja rowerzystów względem innych pojazdów :P, tak ulubiona
przy wszelkich innych ¶mieszkach.
  Jakby podobny "dodatek" był obok "asfaltu dla samochodów" to owszem,
oburzałbym się. Ale obok "kostki dla samochodów" już nie :>
  Rzecz jasna, Twoja uwaga w innym miejscu wątku, że po co te
znaki, jest w 100% słusznia.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-12-10 13:44:57
Autor: m
TAK się robi DDRiP
  Rzecz jasna, Twoja uwaga w innym miejscu wątku, że po co te
znaki, jest w 100% słusznia.

Znaki sa po to, żeby policjant nie mógł wystawić mandatu za jazdę po chodniku. Bo chyba bez znaku jazda po chodniku jest nielegalna - mylę się?

(jakby co, jeżdżę prawie tylko po chodnikach)

p. m.

Data: 2014-12-12 23:42:19
Autor: Gotfryd Smolik news
TAK się robi DDRiP
On Wed, 10 Dec 2014, m wrote:

  Rzecz jasna, Twoja uwaga w innym miejscu wątku, że po co te
znaki, jest w 100% słusznia.

Znaki sa po to, żeby policjant nie mógł wystawić mandatu za jazdę po chodniku.

  Przecież tam NIE MA chodnika :)

Bo chyba bez znaku jazda po chodniku jest nielegalna - mylę się?

  Nie mylisz się.
  Ale musiałby istnieć "wyznaczony chodnik".
  Niekoniecznie znakami, ale cechami z rozporz±dzeń o budowie dróg
(krawężnik lub inny "element krawędziowy" na przykład).
  Czy chciałe¶ zasugerować, że jak facio jedzie traktorem
miedz± między polami, to może dostać mandat za jazdę chodnikiem?
  :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-12-06 18:41:38
Autor: mt
TAK siÄ™ robi DDRiP
W dniu 2014-12-06 17:34, rmikke pisze:
http://u.42.pl/4IuD

To miasto to jest w ogóle szczyt absurdów w zakresie infrastruktury rowerowej. Najwięcej "ścieżek rowerowych" tam powstało poprzez oznakowanie drzew stojących przy istniejących szlakach turystycznych na Kępie Redłowskiej czy w lasach TPK w obrębie miasta. Ale zawsze Szczurek może się pochwalić ile on to infrastruktury rowerowej nie "pobudował". Jak się do tego dorzuci tę kretyńską estakadę rowerową, której nikt nie chciał, to wychodzi kabaret.

--
marcin

Data: 2014-12-07 00:05:49
Autor: Marcin N
TAK siÄ™ robi DDRiP
W dniu 2014-12-06 18:41, mt pisze:
W dniu 2014-12-06 17:34, rmikke pisze:
http://u.42.pl/4IuD

To miasto to jest w ogĂłle szczyt absurdĂłw w zakresie infrastruktury
rowerowej. Najwięcej "ścieżek rowerowych" tam powstało poprzez
oznakowanie drzew stojÄ…cych przy istniejÄ…cych szlakach turystycznych na
[...]

Zdjęcia w linku nie pochodzą z Gdyni, tylko ze wsi Pogórze obok Gdyni. To inna gmina. Inna władza.

--
MN

Data: 2014-12-08 10:30:11
Autor: rmikke
TAK się robi DDRiP
W dniu niedziela, 7 grudnia 2014 00:05:52 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

> To miasto to jest w ogóle szczyt absurdów w zakresie infrastruktury
> rowerowej. Najwięcej "¶cieżek rowerowych" tam powstało poprzez
> oznakowanie drzew stoj±cych przy istniej±cych szlakach turystycznych na
> Kępie Redłowskiej czy w lasach TPK w obrębie miasta. Ale zawsze Szczurek
> może się pochwalić ile on to infrastruktury rowerowej nie "pobudował".
> Jak się do tego dorzuci tę kretyńsk± estakadę rowerow±, której nikt nie
> chciał, to wychodzi kabaret.

Zdjęcia w linku nie pochodz± z Gdyni, tylko ze wsi Pogórze obok Gdyni. To inna gmina. Inna władza.

Widać niedaleko pada Pogórze od Gdyni...

Data: 2014-12-08 19:44:37
Autor: mt
TAK się robi DDRiP
W dniu 2014-12-08 19:30, rmikke pisze:

Zdjęcia w linku nie pochodz± z Gdyni, tylko ze wsi Pogórze obok Gdyni.
To inna gmina. Inna władza.

Widać niedaleko pada Pogórze od Gdyni...

Tym bardziej, że czę¶ć dawnej wsi Pogórze to dzielnica Gdyni (o tej samej nazwie), z jakiej ulicy dokładnie pochodz± te zdjęcia to nie wiem.

--
marcin

Data: 2014-12-10 15:59:00
Autor: Marcin N
TAK się robi DDRiP
W dniu 2014-12-08 19:44, mt pisze:
[...]

Ja wiem.
Pochodz± ze wsi Pogórze należ±cej do gminy Kosakowo.

--
MN

Data: 2014-12-10 19:39:09
Autor: mt
TAK się robi DDRiP
W dniu 2014-12-10 15:59, Marcin N pisze:
[...]

Możesz podać nazwę ulicy, czy wiesz, ale nie powiesz?

--
marcin

Data: 2014-12-08 20:39:15
Autor: Andrzej Ozieblo
TAK sie; robi DDRiP
rmikke pisze:
http://u.42.pl/4IuD

Troche smieszne, ale nie do konca. Po pierwsze, da sie tam przejechac rowerem i da sie przejsc. A po drugie, najpierw stawiaja znak, a za jakis czas zrobia cos bardziej konkretnego, typu drozke asfaltowa. Byc moze.

Troche mi to przypomina dumnie brzmiace "ulice" w niektorych nadmorskich miejscowosciach. Taka Debina np. blisko Rowow. Jezdzilem tam za komuny na wakacje, m.in. z malym dzieckiem. Na plaze chodzilismy przez pola upstrzone zwirowiskiem, smieciami i innym syfem. Potem, juz za nowego, sprzedano to na dzialki i porobiono zupelnie umowne ulice, o ktorych informowaly jedynie tabliczki z nazwami. Jeszcze pozniej pogrodzono teren, pobudowaly sie domy a jeszcze pozniej owe "ulice" staly sie prawdziwymi z utwardzanymi ulicami i chodnikami po bokach.

Data: 2014-12-09 10:17:54
Autor: rmikke
TAK sie; robi DDRiP
W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 20:39:18 UTC+1 użytkownik Andrzej Ozieblo napisał:
rmikke pisze:
> [...]

Troche smieszne, ale nie do konca. Po pierwsze, da sie tam przejechac rowerem i da sie przejsc. A po drugie, najpierw stawiaja znak, a za jakis czas zrobia cos bardziej konkretnego, typu drozke asfaltowa. Byc moze.

Tyle, że bez znaku też się dawało, więc nie bardzo jest sens stawiać
znaki. Oraz, przyjrzyj się uważnie zdjęciom, s± robione z obu końców.
I w zalezno¶ci od którego kończ wjedziesz, czę¶ć dla pieszych
i czę¶ć dla rowerów zamieniaj± się miejscami...

TAK się robi DDRiP