TAKI SYF W POLSCE ZE NAWET RAMBO NIE POMOZE

Data: 2011-03-28 15:09:53
Autor: Sir
TAKI SYF W POLSCE ZE NAWET RAMBO NIE POMOZE
Odkad rzadzi Polska Platforma Obywatelska mamy taki syf i rozklad
panstwa, ze nawet Rambo by nie uporal sie z ta banda oszolomow, oszustow,
zdrajcow i cwaniackow.

Mam nadzieje, ze w koncu Polacy sie obudza !!!

Data: 2011-03-28 15:12:39
Autor: TUsk-154

"Sir" <sir_sklep@onet.pl> wrote in message news:4d9088c0$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja powoli ja trace...

Data: 2011-03-28 16:32:05
Autor: cirrus
Użytkownik "Sir" <sir_sklep@onet.pl> napisał w wiadomości news:4d9088c0$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czytając twoją wypowiedź to mam nadzieję, że takie matoły jak ty zadlawią się własną złością.

--
stevep

TAKI SYF W POLSCE ZE NAWET RAMBO NIE POMOZE