TANI FILTR DO POPIOŁU...

Data: 2009-12-21 06:07:30
Autor: Prawusek
TANI FILTR DO POPIOŁU...
.... podłączany do domowego odkurzacza:
http://www.karba.com.pl/p/pl/2351612/filtr+do+popiolu+18+l.html

Data: 2009-12-21 01:23:25
Autor: s_13
TANI FILTR DO POPIOŁU...
On 21 Gru, 06:07, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
... pod czany do domowego odkurzacza:http://www.karba.com.pl/p/pl/2351612/filtr+do+popiolu+18+l.html

wcale nie taki tani, na allegro są do wyrwania za 79 PLN :-)
BTW podłączanie tego do odkurzacza to głupi pomysł

pozdrawiam
s_13

Data: 2009-12-22 07:26:23
Autor: rjka
TANI FILTR DO POPIOŁU...

wcale nie taki tani, na allegro są do wyrwania za 79 PLN :-)
BTW podłączanie tego do odkurzacza to głupi pomysł

mi sie zasyfil caly odkurzacz bo ten pyl z popiolu i tak sie przedostaje

Data: 2009-12-21 09:38:38
Autor: Jacek
TANI FILTR DO POPIOŁU...
Kupujesz? Sprzedajesz? Polecasz? Odradzasz?
a może tylko ŚMIECISZ na grupie
Jacek

Data: 2009-12-21 09:48:49
Autor: Prawusek
TANI FILTR DO POPIOŁU...
"Jacek" <nie_ma_takiego_numeru@wp.pl> wrote in message
Kupujesz? Sprzedajesz? Polecasz? Odradzasz?
a może tylko ŚMIECISZ na grupie
Jacek

Masz problem?

linka powiesiłem, poniważ ludzie szukali i była dyskusja na ten temat.

Data: 2009-12-21 11:20:12
Autor: Big Jack
TANI FILTR DO POPIOŁU...
W wiadomości
*Prawusek* napisał(-a):

Masz problem?

linka powiesiłem, poniważ ludzie szukali i była dyskusja na ten temat.

Trzeba było powiesić do tej dyskusji. Masz z tym problem?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-12-21 12:00:44
Autor: Prawusek
TANI FILTR DO POPIOŁU...

*Prawusek* napisał(-a):

> Masz problem?
>
> linka powiesiłem, poniważ ludzie szukali i była dyskusja na ten temat.

Trzeba było powiesić do tej dyskusji. Masz z tym problem?

Znaczy tobie nie potrzeba, więc po co się podwiesiłeś do mojego posta?
Sprzedajesz konkurencyjne?

Data: 2009-12-21 12:33:54
Autor: Big Jack
TANI FILTR DO POPIOŁU...
W wiadomości
*Prawusek* napisał(-a):

Znaczy tobie nie potrzeba, więc po co się podwiesiłeś do mojego posta?

Bo zaczynasz nowy wątek zamiast pisać w dotychczasowym

Sprzedajesz konkurencyjne?

Ani sprzedję, ani kupuję. Mam rozumieć, że to co zareklamowałeś to Twoje.

Data: 2009-12-21 12:43:31
Autor: Prawusek
TANI FILTR DO POPIOŁU...
*Prawusek* napisał(-a):

> [...]

> Sprzedajesz konkurencyjne?

Ani sprzedję, ani kupuję. Mam rozumieć, że to co zareklamowałeś to Twoje.

To tak samo jak ja, tyle, ze ja nie napadam na piszących ludzi.

Data: 2009-12-21 21:37:13
Autor: Jarek P.
TANI FILTR DO POPIOŁU...
Prawusek <prawusek@interia.pl> wrote:

To tak samo jak ja, tyle, ze ja nie napadam na piszących ludzi.

On nie napadł, on słusznie zwrócił Ci uwagę. A ty zamiast przeprosić za śmiecenie i choć słowo wytłumaczenia napisać, się żołądkujesz...

J.

Data: 2009-12-21 22:24:16
Autor: Prawusek
TANI FILTR DO POPIOŁU...
"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

On nie napadł, on słusznie zwrócił Ci uwagę. A ty zamiast przeprosić
za śmiecenie i choć słowo wytłumaczenia napisać, się żołądkujesz...

Śmiecicie takimi wcinaniami się - zajmują kupę miejsca w archiwum i są kupą.
Mój post był poradą dla szukających.

Data: 2009-12-22 07:48:36
Autor: Jarek P.
TANI FILTR DO POPIOŁU...
Prawusek <prawusek@interia.pl> wrote:

Śmiecicie takimi wcinaniami się - zajmują kupę miejsca w archiwum i
są kupą. Mój post był poradą dla szukających.

Jaaasne. Ty jesteś super, a wszyscy wokół są źli i nie mogą Cię zrozumieć. Uwzięli się normalnie. Może czas po raz kolejny tożsamość zmienić? Która to by już w tym roku była?

J.

Data: 2009-12-21 16:24:20
Autor: Tadek
TANI FILTR DO POPIOŁU...
Prawusek pisze:
... podłączany do domowego odkurzacza:
http://www.karba.com.pl/p/pl/2351612/filtr+do+popiolu+18+l.html

warto popatrzeć w lidlu, aldi itp sa za 80zł . w promocjach a to nic innego jak wiadero z filtrem. Kazdy kto ma smykałke do majsterkowania zrobi takie cos z wiadra od farby i pokrywki i trochę wody co by pył nie zalepiał filtra

Data: 2009-12-22 10:10:37
Autor: ZS
TANI FILTR DO POPIOŁU...
Kazdy kto ma smykałke do majsterkowania zrobi takie cos z wiadra od farby i pokrywki i trochę wody co by pył nie zalepiał filtra

Właśnie myślę nad zrobieniem czegoś takiego ale w większej objętosci. Mam beczkę metalową 60L i chcialbym taki filtr umieścić za ścianą kominka w garażu. W domu tylko wąż chowany i włącznik. Mam stary odkurzacz albo taki przemysłowy jakby trzeba większą moc. Tylko nie mam pomysłu jak zrobić dobre odfiltrowanie popiłu aby nie leciał do odkurzacza. Czy tylko filtr czy moze jakieś przegrody? Może spróbować cyrkulację zrobić jak w odkurzaczach bezworkowych? Moze ktos podpowie jak zabezpieczyć domowym sposobem wejście do odkurzacza?

Data: 2010-01-02 23:18:10
Autor: Maciej S.
TANI FILTR DO POPIOŁU...

[...]

Bez szans.
Najlepszym wyjściem jest chyba tani filtr do odkurzacza tego typu oraz tani badziewiasty odkurzacz za 100 zł używany tylkodo tego filtra.

Data: 2010-01-02 23:23:57
Autor: Prawusek
TANI FILTR DO POPIOŁU...

"Maciej S." <macius@cyberia.pl> wrote in message

> [...]

tani
badziewiasty odkurzacz za 100 zł używany tylkodo tego filtra.

Albo prawdziwy wodny.

TANI FILTR DO POPIOŁU...