TANI FILTR DO POPIOŁU...

Data: 2009-12-21 09:38:38
Autor: Jacek
TANI FILTR DO POPIOŁU...
Kupujesz? Sprzedajesz? Polecasz? Odradzasz?
a może tylko ŚMIECISZ na grupie
Jacek

Data: 2009-12-21 09:48:49
Autor: Prawusek
TANI FILTR DO POPIOŁU...
"Jacek" <nie_ma_takiego_numeru@wp.pl> wrote in message
Kupujesz? Sprzedajesz? Polecasz? Odradzasz?
a może tylko ŚMIECISZ na grupie
Jacek

Masz problem?

linka powiesiłem, poniważ ludzie szukali i była dyskusja na ten temat.

Data: 2009-12-21 11:20:12
Autor: Big Jack
TANI FILTR DO POPIOŁU...
W wiadomości
*Prawusek* napisał(-a):

Masz problem?

linka powiesiłem, poniważ ludzie szukali i była dyskusja na ten temat.

Trzeba było powiesić do tej dyskusji. Masz z tym problem?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-12-21 12:00:44
Autor: Prawusek
TANI FILTR DO POPIOŁU...

*Prawusek* napisał(-a):

> Masz problem?
>
> linka powiesiłem, poniważ ludzie szukali i była dyskusja na ten temat.

Trzeba było powiesić do tej dyskusji. Masz z tym problem?

Znaczy tobie nie potrzeba, więc po co się podwiesiłeś do mojego posta?
Sprzedajesz konkurencyjne?

Data: 2009-12-21 12:33:54
Autor: Big Jack
TANI FILTR DO POPIOŁU...
W wiadomości
*Prawusek* napisał(-a):

Znaczy tobie nie potrzeba, więc po co się podwiesiłeś do mojego posta?

Bo zaczynasz nowy wątek zamiast pisać w dotychczasowym

Sprzedajesz konkurencyjne?

Ani sprzedję, ani kupuję. Mam rozumieć, że to co zareklamowałeś to Twoje.

Data: 2009-12-21 12:43:31
Autor: Prawusek
TANI FILTR DO POPIOŁU...
*Prawusek* napisał(-a):

> [...]

> Sprzedajesz konkurencyjne?

Ani sprzedję, ani kupuję. Mam rozumieć, że to co zareklamowałeś to Twoje.

To tak samo jak ja, tyle, ze ja nie napadam na piszących ludzi.

Data: 2009-12-21 21:37:13
Autor: Jarek P.
TANI FILTR DO POPIOŁU...
Prawusek <prawusek@interia.pl> wrote:

To tak samo jak ja, tyle, ze ja nie napadam na piszących ludzi.

On nie napadł, on słusznie zwrócił Ci uwagę. A ty zamiast przeprosić za śmiecenie i choć słowo wytłumaczenia napisać, się żołądkujesz...

J.

Data: 2009-12-21 22:24:16
Autor: Prawusek
TANI FILTR DO POPIOŁU...
"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

On nie napadł, on słusznie zwrócił Ci uwagę. A ty zamiast przeprosić
za śmiecenie i choć słowo wytłumaczenia napisać, się żołądkujesz...

Śmiecicie takimi wcinaniami się - zajmują kupę miejsca w archiwum i są kupą.
Mój post był poradą dla szukających.

Data: 2009-12-22 07:48:36
Autor: Jarek P.
TANI FILTR DO POPIOŁU...
Prawusek <prawusek@interia.pl> wrote:

Śmiecicie takimi wcinaniami się - zajmują kupę miejsca w archiwum i
są kupą. Mój post był poradą dla szukających.

Jaaasne. Ty jesteś super, a wszyscy wokół są źli i nie mogą Cię zrozumieć. Uwzięli się normalnie. Może czas po raz kolejny tożsamość zmienić? Która to by już w tym roku była?

J.

TANI FILTR DO POPIOŁU...