TANI rower miejski

Data: 2012-05-28 11:58:46
Autor: A. Filip
TANI rower miejski
Czy możecie zarekomendować TANI i solidny rower miejski?

Większość wypadów na nim to byłoby 20m w jedną stronę (sporadycznie do
góra 40m) z długawym (do 2h) przypinaniem w szeroko dostępnych miejscach
bez monitoringu. Chodzi mi o rower:
a) którego nie bÄ™dÄ… siÄ™ rwali kraść a ja nie dostanÄ™ zawaÅ‚u jak    jednak ukradnÄ… :-)
b) z osprzętem nóżka, błotniki, światła z dynamem i bagażnik
c) do jazdy praktycznie tylko po płaskim

Data: 2012-05-28 12:05:03
Autor: Liwiusz
TANI rower miejski
W dniu 2012-05-28 11:58, A. Filip pisze:
to byłoby 20m w jedną stronę (sporadycznie do
góra 40m)

Ile?

--
Liwiusz

Data: 2012-05-28 12:06:23
Autor: A. Filip
TANI rower miejski
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> pisze:
W dniu 2012-05-28 11:58, A. Filip pisze:
to byłoby 20m w jedną stronę (sporadycznie do
góra 40m)

Ile?

W tym przypadku m to nie metr ale minuta :-)

Data: 2012-05-28 12:09:50
Autor: z
TANI rower miejski
W dniu 2012-05-28 11:58, A. Filip pisze:
Czy mo¿ecie zarekomendowaæ TANI i solidny rower miejski?

Wiêkszo¶æ wypadów na nim to by³oby 20m w jedn± stronê (sporadycznie do
góra 40m) z d³ugawym (do 2h) przypinaniem w szeroko dostêpnych miejscach
bez monitoringu. Chodzi mi o rower:
a) którego nie bêd± siê rwali kra¶æ a ja nie dostanê zawa³u jak
    jednak ukradn± :-)
b) z osprzêtem nó¿ka, b³otniki, ¶wiat³a z dynamem i baga¿nik
c) do jazdy praktycznie tylko po p³askim

Za 200-300 z³ na gie³dzie kupiæ najbrzydziej wygl±daj±cy rower z 5 biegami w pia¶cie.

Data: 2012-05-28 14:56:00
Autor: Titus Atomicus
TANI rower miejski
In article <jpvitg$ht$1@inews.gazeta.pl>, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> c) do jazdy praktycznie tylko po p³askim

Za 200-300 z³ na gie³dzie kupiæ najbrzydziej wygl±daj±cy rower z 5 biegami w pia¶cie.

E, to chyba kradziony.
:-(

--
TA

Data: 2012-05-28 15:10:52
Autor: z
TANI rower miejski
W dniu 2012-05-28 14:56, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
E, to chyba kradziony.
:-(

Nie kradziony tylko z wystawki na zachodzie. Chyba :-)
Ludzie z 3 robi± jeden i sprzedaj± w Polsce.
Taki biznes :-)

Data: 2012-05-28 17:04:03
Autor: RadoslawF
TANI rower miejski
Dnia 2012-05-28 15:10, U¿ytkownik z napisa³:

Nie kradziony tylko z wystawki na zachodzie. Chyba :-)
Ludzie z 3 robi± jeden i sprzedaj± w Polsce.
Taki biznes :-)

Niekoniecznie z trzech, spece od martketingu wszystkich nas
namawiaj± do wymieniania sprawnych u¿ywanych przedmiotów
na nowsze nieu¿ywane. A jaki jest sens zagracaæ gara¿e,
piwnice, strychy czy komórki starymi rowerami ?

Pozdrawiam

Data: 2012-05-28 17:18:19
Autor: z
TANI rower miejski
W dniu 2012-05-28 17:04, RadoslawF pisze:
[...]

Z tymi trzema to pewnie przesadzi³em. :-)
W mojej damce by³y dodane plastikowe peda³y o¶wietlenie. Siod³o (warte 90 z³ jak nowe) z amortyzowan± sztyc±. Reszta raczej z tej samej bajki sprawiaj±ce wra¿enie orygina³u :-)
I tu powinien byæ apel do rowerzystów jako do tych co z natur± za pan brat ¿eby nie kupowali nowego ch³amu bo oprócz idei to siê normalnie nie op³aca.
"chcê mieæ now± ramê koniecznie z jakimi¶ fajnymi naklejkami bo stara jest ju¿ niemodna" ;-)

Data: 2012-05-28 20:42:01
Autor: Titus Atomicus
TANI rower miejski
In article <jq0454$hjl$1@node1.news.atman.pl>,
 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> [...]

na nowsze nieu¿ywane. A jaki jest sens zagracaæ gara¿e,
piwnice, strychy czy komórki starymi rowerami ?

Tylko, ze ja obserwuje ebaya i takich superokazji jak tu mowicie to ja tam nie widze...
--
TA

Data: 2012-05-28 21:05:53
Autor: z
TANI rower miejski
W dniu 2012-05-28 20:42, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Tylko, ze ja obserwuje ebaya i takich superokazji jak tu mowicie to ja
tam nie widze...

Tak na szybko:
http://allegro.pl/damka-centano-kola-26-cali-5-biegow-i2364601608.html
Trochê dostosowaæ pod siebie i da radê.
Ale ja to na odleg³o¶æ nie kupujê :-)

Data: 2012-05-28 21:14:35
Autor: z
TANI rower miejski
Data: 2012-05-28 21:28:47
Autor: Titus Atomicus
TANI rower miejski
In article <jq0iaj$ot5$1@inews.gazeta.pl>, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

W dniu 2012-05-28 20:42, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Tylko, ze ja obserwuje ebaya i takich superokazji jak tu mowicie to ja
> [...]

Ale ja mowie o ebayu.co.uk
Bo przeciez te rowery z zagranicy przyjezdzaja gdzie rzekomo nikomu nie sa potrzebne i tam rozdaja je za darmo...

--
TA

Data: 2012-05-28 21:33:40
Autor: z
TANI rower miejski
W dniu 2012-05-28 21:28, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Ale ja mowie o ebayu.co.uk
Bo przeciez te rowery z zagranicy przyjezdzaja gdzie rzekomo nikomu nie
sa potrzebne i tam rozdaja je za darmo...

:-) To musisz szukaæ w Niemczech na ulicach. Nie w necie.

Data: 2012-05-28 22:05:43
Autor: Titus Atomicus
TANI rower miejski
In article <jq0jum$bv$1@inews.gazeta.pl>, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> sa potrzebne i tam rozdaja je za darmo...

:-) To musisz szukaæ w Niemczech na ulicach. Nie w necie.

OK, ale wciaz itryguje mnie dlaczego rowery ktore widze na allegro - na zagranicznych ebayach sa drozsze, a mimo to znajduja tam nabywcow.
Przeciez kupujacy zamiast kupowac na ebayu moga wyjsc na ulice i miec rower za darmo albo za pol ceny...

--
TA

Data: 2012-05-28 14:08:02
Autor: rmikke
TANI rower miejski
On Monday, May 28, 2012 10:05:43 PM UTC+2, (unknown) wrote:

> [...]
Przeciez kupujacy zamiast kupowac na ebayu moga wyjsc na ulice i miec rower za darmo albo za pol ceny...

Ale ile siê trzeba na³aziæ, ¿eby znale¼æ cokolwiek, a tu kto¶ za Ciebie robotê wykonuje. Taki kto¶ siê nazywa po¶rednik i jego robota i ryzyko te¿ co¶ kosztuj±.

Data: 2012-05-28 23:53:46
Autor: Titus Atomicus
TANI rower miejski
In article <eaa9234c-09bb-4dab-99e8-d7daf750b5a3@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

Ale ile siê trzeba na³aziæ, ¿eby znale¼æ cokolwiek, a tu kto¶ za Ciebie robotê wykonuje. Taki kto¶ siê nazywa po¶rednik i jego robota i ryzyko te¿ co¶ kosztuj±.

He, he.
To dlaczego ten posrednik nie sprzedaje od razu na ebayu lokalnym?
Bylby do przodu o koszty transportu. A on jedzie do Polski gdzie patriotycznie sprzedaje na allegro i gieldach. Po nizszej nawet cenie.
E, to tlumaczenie jakos mnie nie przekonuje.
--
TA

Data: 2012-05-29 07:04:44
Autor: z
TANI rower miejski
W dniu 2012-05-28 23:53, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

E, to tlumaczenie jakos mnie nie przekonuje.

Jeden powód taki ¿e na gie³dzie na ¶cianie wschodniej kupuj± ludzie którzy netu nie maj± a jak ich dzieci maj± to nie wyobra¿aj± sobie kupowania kota w worku. Te 300 z³ to te¿ jest pieni±dz i trzeba go m±drze wydaæ. :-)

Data: 2012-05-28 12:17:29
Autor: ...::QRT::...
TANI rower miejski
Dnia Mon, 28 May 2012 11:58:46 +0200, A. Filip napisa³(a):

[...]

wejd¿ na allegro. I poszukaj w kategorii miejskie/trekingowe jaki¶ starych
u¿ywanych rowerów np na osprzêcie stx. Da sie co¶ takiego kupiæ w cenie
300-500 z³ Po wymianie ogumienia, linek i pancerzy tudzie¿ innych drobnych
czynno¶ciach serwisowych zasadniczo masz szanse na bardzo fajny rower który
nie do¶æ ze lepszy ni¿ wspó³czesne sprzêty o cenie 3x wy¿szej to jeszcze
ma³o atrakcyjny dla potencjalnego z³odzieja. Kupi³em w ten sposób 3 rowery
i z ka¿dego jestem zadowolony. Trzeba tylko zwracaæ uwagê by nie by³ to
jaki¶ totalny sztrucel. A czasami naprawde da sie wychaczyæ rower który
mo¿na okre¶liæ jako prawie nowy.

Data: 2012-05-29 07:29:52
Autor:
[...]

Kilka lat temu kupi³em z aukcji za 200z³ Batavusa z torpedem, bez biegów.
Wymieni³em w nim siode³ko i opony i rower bez problemów ¶miga do dzi¶.
Jeden bieg wystarczy aby po Wroc³awiu je¼dziæ w³±czaj±c estakady i przejazdy podziemne.
Nie trzeba przy nim prawie niczego robiæ, serwisowaæ itp.
Siadasz i jedziesz.
Przypinam go ulokiem Kryptonita który kosztowa³ prawie tyle co ten rower i jak do tej pory rower mam :)

Data: 2012-05-29 09:41:53
Autor: A. Filip
TANI rower miejski
" " <mbk28.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
[...]

Kilka lat temu kupiłem z aukcji za 200zł Batavusa z torpedem, bez biegów.
Wymieniłem w nim siodełko i opony i rower bez problemów śmiga do dziś.
Jeden bieg wystarczy aby po Wrocławiu jeździć włączając estakady i przejazdy podziemne.
Nie trzeba przy nim prawie niczego robić, serwisować itp.
Siadasz i jedziesz.
Przypinam go ulokiem Kryptonita który kosztował prawie tyle co ten rower i jak do tej pory rower mam :)

To ci się udało bo jak zajrzałem na ich stronę to na Niemcy najniższa
kategoria cenowa to poniżej 400 EUR :-)

Data: 2012-05-29 08:53:10
Autor:
> [...]

To ci się udało bo jak zajrzałem na ich stronę to na Niemcy najniższa

Tylko ¿e to u¿ywany by³, do¶æ stary bo peda³y na kliny itp. :)

--

TANI rower miejski