TAURON 934 akcje na głowę...

Data: 2010-06-28 13:31:51
Autor: PM
TAURON 934 akcje na głowę...
Z zamawianych 1500.
     :(
 --

Data: 2010-06-28 06:55:24
Autor: dziegiec
TAURON 934 akcje na głowę...
On 28 Cze, 13:31, "PM" <pmwcWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
Z zamawianych 1500.
     :(

Prawie o 40% mniejsza wtopa na otwarciu... trzeba się cieszyć! ;)

Data: 2010-06-28 15:24:16
Autor: SERG
TAURON 934 akcje na głowę...
W dniu 2010-06-28 13:31, PM pisze:
Z zamawianych 1500.
      :(

Spoko, dokupi się zaraz po debiucie.

Data: 2010-06-28 16:34:03
Autor: Lech Dubrowski
TAURON 934 akcje na głowę...
Ja zapisalem sie na 1800 po 0,70 zl. Po scaleniu mialem zlecenie oczekujace 200 akcji po 6,30 zl. . Dzis zostalo zrealizowane jako 200 za 1026,00 zl, a w papierach mam zaksiegowane 200 akcji po 1,00 zl. i  234,15

Data: 2010-06-28 19:48:36
Autor: Jan Werbiński
TAURON 934 akcje na głowę...
Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomoœci news:4c28b2de$0$17104$65785112news.neostrada.pl...
Ja zapisalem sie na 1800 po 0,70 zl. Po scaleniu mialem zlecenie oczekujace 200 akcji po 6,30 zl. . Dzis zostalo zrealizowane jako 200 za 1026,00 zl, a w papierach mam zaksiegowane 200 akcji po 1,00 zl. i  234,15

Nie rozumiem. Masz redukcję z zamawianych 200, czy nie?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-29 06:48:24
Autor: Lech Dubrowski
TAURON 934 akcje na głowę...
Nie rozumiem. Masz redukcję z zamawianych 200, czy nie?

Wychodzi na to, ze tak bo mam 200 akcji po 1 zl co oznacza 10% zamowienia wg ceny rejestracji akcji Tauronu.w KDPW.

Leszek

Data: 2010-06-29 07:16:53
Autor: Jan Werbiński
TAURON 934 akcje na głowę...
Dlaczego 10% a nie 30%?

Data: 2010-06-29 07:48:47
Autor: Lech Dubrowski
TAURON 934 akcje na głowę...
Dlaczego 10% a nie 30%?

Zapisalem sie na 1800 akcji a dostalem 200.to ciut ponad 11%

Leszek

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Data: 2010-06-29 01:38:38
Autor: RTJ
TAURON 934 akcje na głowę...
On 29 Cze, 07:48, "Lech Dubrowski" <3...@337.com.pl> wrote:
> Dlaczego 10% a nie 30%?

Zapisalem sie na 1800 akcji a dostalem 200.to ciut ponad 11%

Nie mogłes zapisac sie na 1800 - bo max zapis byl na 1500 akcji.

Chyba ze mowisz o ilosci acji sprzed scalenia - wtedy oznacza
to, ze dostales dokladnie tyle akcji ile zamiawiales :-)

Pozdrawiam
Romek

Data: 2010-06-29 15:12:26
Autor: Jan Werbiński
TAURON 934 akcje na głowę...

Użytkownik "RTJ" <rtj.foto@gmail.com> napisał w wiadomości news:f150c585-3b4b-44e1-aac6-faca0696c437y11g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Chyba ze mowisz o ilosci acji sprzed scalenia - wtedy oznacza
to, ze dostales dokladnie tyle akcji ile zamiawiales :-)

=====

No to bez sensu. Redukcja powinna obejmowac w takim samym stopniu duze i male zlecenia.

Data: 2010-06-29 16:20:51
Autor: Lech Dubrowski
TAURON 934 akcje na głowę...
Nie mogłes zapisac sie na 1800 - bo max zapis byl na 1500 akcji.

Chyba ze mowisz o ilosci acji sprzed scalenia - wtedy oznacza
to, ze dostales dokladnie tyle akcji ile zamiawiales :-)

Tak, zamowilem 1800 przed scaleniem i tyle dostalem po 57 groszy za akcje. Tylko dziwi mnie ich wartosc 200 zl przy i strata 826 zl. Co oznacza koniecznosc sprzedania ich powyzej 5,13 zl

Leszek

Pozdrawiam
Romek

Data: 2010-06-28 21:47:45
Autor: marfi
TAURON 934 akcje na głowę...
Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości news:4c28b2de$0$17104$65785112news.neostrada.pl...
Ja zapisalem sie na 1800 po 0,70 zl. Po scaleniu mialem zlecenie oczekujace 200 akcji po 6,30 zl. . Dzis zostalo zrealizowane jako 200 za 1026,00 zl, a w papierach mam zaksiegowane 200 akcji po 1,00 zl. i  234,15

 Śpij spokojnie, to normalne...

--
marfi

  BTW: Nie rozumiem, że ludziska się zapisywali na akcje po  0,70  a teraz chcą sprzedawać po 0,60....
  A ja sobie dokupię TAURONA jak będzie <= 0,60 (czyli 5,40)...

--
marfi

Data: 2010-06-28 22:16:04
Autor: Palik
TAURON 934 akcje na głowę...

Użytkownik "PM" <pmwcWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.0000123c.4c288827newsgate.onet.pl...
Z zamawianych 1500.
    :(

--

Obcinanie w przypadku małego inwestowania podważa celowość działań. Na przykład robol ma ~8tyś, wrzuca to na ABC i po obcięciu zostaje mu ~1,6 tyś. To za mało żeby się w to bawić...
Czyżby takie zapisy były nie dla roboli?

Palik

Data: 2010-06-28 22:42:24
Autor: marfi
TAURON 934 akcje na głowę...
Użytkownik "Palik" <palik@TNIJktowie.pl> napisał w wiadomości news:i0avu4$e4n$1news.dialog.net.pl...

[...]

  Przecież mamy dopiero czerwiec - prezenty dopiero za 6 miesięcy :)
  Prowizje niestety natychmiast.
  Na szczęscie opłata za prowadzenie konta w BM dopiero po Nowym Roku ;)

--
marfi

Data: 2010-06-28 23:17:48
Autor: SERG
TAURON 934 akcje na głowę...
Jaką taktykę przyjmujecie?
Ja poniżej 6,3 zł nie oddaje

Data: 2010-06-28 23:30:15
Autor: marfi
TAURON 934 akcje na głowę...
Użytkownik "SERG" <marcin_net@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i0b3hk$3pm$1news.onet.pl...
Jaką taktykę przyjmujecie?
Ja poniżej 6,3 zł nie oddaje

  Stirlitz!  Chciałeś za tyle kupić a teraz chcesz za tyle samo sprzedać?
Co najmniej 12,60!!!
:)

--
marfi

Data: 2010-06-28 23:57:04
Autor: marfi
TAURON 934 akcje na głowę...
Użytkownik "SERG" <marcin_net@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i0b51d$7hu$1news.onet.pl...
[...]

  To wyłączaj TV gdy nadają reklamy tabletek na przeczyszczenie...(wzdęcia, grzybicę, zatwardzenie, małe cycki i członki również bez szkody dla reklamodawców możesz ignorować :)

--
marfi

Data: 2010-06-29 10:41:05
Autor: SlawcioD