TAX Care - czy polecicie to biuro ksiegowe?

Data: 2010-12-13 13:04:11
Autor: fReLuZ
TAX Care - czy polecicie to biuro ksiegowe?
TAX Care (www.taxcare.pl) - czy polecicie to biuro ksiegowe?

--
ahtung crosspost...

Data: 2010-12-13 13:27:15
Autor: Maruda
W dniu 2010-12-13 13:04, fReLuZ pisze:
TAX Care (www.taxcare.pl) - czy polecicie to biuro ksiegowe?

Reklamujesz, czy badasz rynek?

--
DziÄ™kujÄ™.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2010-12-13 15:13:30
Autor: fReLuZ
W dniu 2010-12-13 13:27, Maruda pisze:
W dniu 2010-12-13 13:04, fReLuZ pisze:
TAX Care (www.taxcare.pl) - czy polecicie to biuro ksiegowe?

Reklamujesz, czy badasz rynek?

pytam - normalnie pytam, bo chce sie przeniesc - juz prawie to zrobilem - ale jakos intuicja mowi mi, ze nie warto...

--
ahtung crosspost

Data: 2010-12-13 15:45:20
Autor: andrzej

Ja bym radził raczej www.debicon.de

--
andrzej

Renowacja schodĂłw www.nowe-schody.prv.pl

Data: 2011-02-10 08:33:29
Autor: iwona grzybowska
On 13 Gru 2010, 07:27, Maruda <n...@com.pl> wrote:
W dniu 2010-12-13 13:04, fReLuZ pisze:

> TAX Care (www.taxcare.pl) - czy polecicie to biuro ksiegowe?

Reklamujesz, czy badasz rynek?

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

REKLAMUJE!
Pewnie, że reklamuje :)
za 1,20 zł brutto od postu ;p

gówniarzeria kłamliwa!

Data: 2010-12-20 18:32:54
Autor: Wasyl
TAX Care - czy polecicie to biuro ksiegowe?
to siec biur założona przez Leszka Cz.,
narazie startuje więc trudno cos powiedzieć o nich

pozdro
Wasyl

Data: 2011-02-10 08:34:05
Autor: iwona grzybowska
On 20 Gru 2010, 12:32, "Wasyl" <wasyl_w...@o2.pl> wrote:
to siec biur założona przez Leszka Cz.,
narazie startuje więc trudno cos powiedzieć o nich

pozdro
Wasyl

o, a tu KOLEJNY SPAM TC... :/

TAX Care - czy polecicie to biuro ksiegowe?