TC 2009 coś tam naskrobałem

Data: 2009-08-28 15:11:37
Autor: Rafał VFR
TC 2009 coś tam naskrobałem
Witam i zapraszam: www.rafcio.rekin.net

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski
Ps. Jak tylko naprawią serwer relacja będzie też dostępna pod adresem w stopce !

Data: 2009-08-28 18:17:11
Autor: Solar
TC 2009 coś tam naskrobałem
Rafał VFR pisze:
Witam i zapraszam: www.rafcio.rekin.net

No proszę, całkiem odmienna od Maruderów. :)
Jak widać liczy się nastawienie. No i może jazda na, jakby nie było, ściganckiej imprezie kłóci się z zaleganiem na pierożkach i browarach w schroniskach...

"Religia jest dla ludzi bez rozumu."
                                     Józef Piłsudski

Data: 2009-08-29 03:48:23
Autor: mucher
TC 2009 coś tam naskrobałem
On Aug 28, 6:17 pm, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Rafał VFR pisze:

> [...]

Jak widać liczy się nastawienie. No i może jazda na, jakby nie było,
ściganckiej imprezie kłóci się z zaleganiem na pierożkach i browarach w

Wiesz co, w 2005 była ekipa ludzi, która wymiękła po 1-2 etapie bądź
też rozpadły im się teamy i resztę jechali wycieczkowo, poza
klasyfikacją (np. omijając część etapu czy PK). I mieli z tego więcej
radochy niż ściganci czasami chyba.

Niedociągnięcia na TC są chyba tradycją imprezy, ale czepianie się o
dwustronne mapy (chyba zawsze takie były), czy o to że trzeba było
mieć jedną torbę na osobę to trochę przegięcie.

mucher

Data: 2009-08-28 22:58:08
Autor: Wojtek Paszkowski
TC 2009 coś tam naskrobałem

"Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> wrote in message news:h78l6k$hfr$1sunflower.man.poznan.pl...
Witam i zapraszam: www.rafcio.rekin.net

fajna relacja (choć kupa błędów do poprawki), gratulacje z wyniku.

A klasyfikacja open już wisi od kilku dni:
http://www.wmzbno.federacjasportu.pl/wyniki/open.htm

pozdr

Data: 2009-08-29 07:24:58
Autor: Rafał VFR
TC 2009 coś tam naskrobałem
No bo ja jak zwykle pisze to w 100 ratach -co mnie akurat nie uspawiedliwia.
Postaram sie w łikend poprawić. Dobrze, że ktoś przeczytał to jednym tchem :-) - mnie się chyba jeszcze nie udało :-)
Ciągle coś ....
RK

Data: 2009-08-29 03:45:25
Autor: Pil
TC 2009 coś tam naskrobałem
Bardzo fajna relacja. Jak i kiedy dojechałeś do domu? Skąd te szpilki
na wykresie przewyższeń? Czyżby nie było altimetru w gpsie? Gratuluję
świetnego miejsca.

Pozdrawiam,
Pil

Data: 2009-08-29 21:22:03
Autor: Rafał VFR
TC 2009 coś tam naskrobałem
Podróż trwała dwa dni ;-) No ale jakoś poszło :-)

Bardzo fajna relacja. Jak i kiedy dojechałeś do domu?

A ja wiem ? Pożyczyłem go 2 przed wyjazdem, przyspieszony kurs obsługi ..... ;-)

Skąd te szpilki
na wykresie przewyższeń? Czyżby nie było altimetru w gpsie? Gratuluję
świetnego miejsca.

RafalVFR
GG: 85456
http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/