TC 2010 - czy ktoś widział tracki do pobrania ?

Data: 2010-07-28 18:35:39
Autor: Rafał VFR
TC 2010 - czy ktoś widział tracki do pobrania ?
Witam
Jak w temacie - czy ktoś z zainteresowanych wie czy gdzieś są a może nawet potrafi podlinkować tracki z planowanych tras TC 2010 ?

A swoją drogą  to już się publicznie wyżalę: ścignąłem sobie NOWE oprogramowanie do Garmina - BaseCamp.
Po podłączeniu jak się dowiedziałem z serwisu do którego teraz często dzwonie następuje z automatu aktualizacja firmware.
No więc u mnie Garmin wyłącza się zaraz po podłączeniu go przez USB (czy do do komputera czy zasilacza ....)
O wgraniu map, tracków czy też starszego firmware nie ma więc mowy.
Próbowałem setki razy aż w końu spróbowałem z laptopopem, który po 4 próbie zgasł jak amen w pacierzu ....
Teraz czekam na odpowiedz z serwsiu co się stało z laptopem aczkolwiek na zbieg okoliczności toto nie wygląda :-(
Ani laptopa ani Garmina acha i jeszcze zegarek w skuterze też nie działa .... - no katastrofa na całej lini frontu.
Co prawda Garmin Polska wogóle zchował się profesjonalnie - zadzownili i wogóle, bez kosztowo bez względu na gwarancję i wogóle - ale ... oby w końcu był.
No lżej mi wylałem żale publicznie :-)

Rafał
GG 85456
www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

Naprawiam rowery:
www.rafcio.rekin.net

Data: 2010-07-28 20:50:36
Autor: solar
TC 2010 - czy ktoďż˝ widziaďż˝ tracki do pobrania ?
W dniu 2010-07-28 18:35, Rafaďż˝ VFR pisze:
Witam
Jak w temacie - czy ktoÂś z zainteresowanych wie czy gdzieÂś sÂą a moÂże nawet
potrafi podlinkowaĂŚ tracki z planowanych tras TC 2010 ?

Zwróć uwagę, że nie ma jeszcze nawet podanych adresów baz na wszystkich etapach, a Ty byś chciał tracki... :)

"Wiara jest złem dlatego, że nie wymaga uzasadnienia i nie toleruje sprzeciwu."
                                     Richard Dawkins

Data: 2010-07-28 13:12:53
Autor: AndrzejM
TC 2010 - czy kto widzia tracki do pobrania ?

--
Solar            www.solar.blurp.org             GG 1834424

"Wiara jest złem dlatego, że nie wymaga uzasadnienia i nie toleruje
sprzeciwu."
                                     Richard Dawkins

A to jeszcze ktoś w tym cudzie startuje? Ostatnia prawdziwa była w
2006 albo 2007.

Data: 2010-07-28 23:01:30
Autor: solar
W dniu 2010-07-28 22:12, AndrzejM pisze:

A to jeszcze ktoś w tym cudzie startuje? Ostatnia prawdziwa była w
2006 albo 2007.

Cóż, w 2006 czy 2007 nie jechałem, w 2008 była średnia, ale ta z zeszłego roku była super. Mój "drużynowy", który jechał wszystkie, stwierdził, że to były najlepsze trasy ze wszystkich TC. W tym roku ma być podobnie...

Beatyfikowani zatłoczyli już niebo. Nie warto tam iść.

Data: 2010-07-28 14:08:14
Autor: AndrzejM
On 28 Lip, 23:01, solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
> [...]

Solar            www.solar.blurp.org             GG 1834424

Beatyfikowani zatłoczyli już niebo. Nie warto tam iść.

Trasy faktycznie były super. Ja startowałem w 2007 i jedno co mi nie
pasowało to sama organizacja i podejście organizatorów. Nie liczy się
uczestnik tylko jego kasa.

Data: 2010-07-28 23:16:16
Autor: solar
W dniu 2010-07-28 23:08, AndrzejM pisze:

Trasy faktycznie były super. Ja startowałem w 2007 i jedno co mi nie
pasowało to sama organizacja i podejście organizatorów. Nie liczy się
uczestnik tylko jego kasa.

My nocujemy w agro i mamy własny samochód techniczny, więc wiele nas omija. Cieszymy się z jazdy i możemy dozować sobie orga.
Teoretycznie w tym roku ktoś miał przejąć organizację, ale zobaczymy... :)

"Spaliłbym stu niewinnych, gdyby tylko znalazł się między nimi jeden winny."
                                    inkwiz. Konrad z Marburga

Data: 2010-07-29 01:20:26
Autor: Michał Kieś
TC 2010 - czy kto widzia tracki do pobrania ?
Tegoroczna TC będzie moją pierwszą. Zachęciły mnie bardzo pozytywne
opinie o trasie, ale czytałem też wiele negatywnych komentarzy o
organizatorze i poziomie organizacji. Z drugiej strony fakt, że jest
pewna grupa ludzi uczestniczących w TC regularnie od kilku lat,
stanowi dla mnie pewną rekomendację. Jestem bardzo ciekaw jak to
będzie. Nie będę spał w pensjonatach czy agro, więc każde zaniedbanie
(oby to były tylko pomówienia) orga odczuję na własnej skórze.
mk

Data: 2010-07-29 10:38:44
Autor: arturbac
TC 2010 - czy kto widzia tracki do pobrania ?
W dniu 2010-07-29 10:20, Michał Kieś pisze:
Tegoroczna TC
Mozecie podac co to jest za impreza TC ?

Data: 2010-07-29 01:47:58
Autor: Michał Kieś
TC 2010 - czy kto widzia tracki do pobrania ?
On 29 Lip, 10:38, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:
W dniu 2010-07-29 10:20, Michał Kieś pisze:> Tegoroczna TC

Mozecie podac co to jest za impreza TC ?

wszystkiego dowiesz sie z:
http://transcarpatia.org/
mk

Data: 2010-07-29 11:46:55
Autor: arturbac
TC 2010 - czy kto widzia tracki do pobrania ?
W dniu 2010-07-29 10:47, Michał Kieś pisze:
wszystkiego dowiesz sie z:
http://transcarpatia.org/

Dzieki.
Nie moge się doczytać czym się różnią PRO od FUN i ROAD ?
Profile trasy się różnią a mapa nie ROAD to szosowy czy MTB w wersji Lite ?.

Data: 2010-07-29 17:48:09
Autor: solar
W dniu 2010-07-29 11:46, arturbac pisze:

Nie moge się doczytać czym się różnią PRO od FUN i ROAD ?
Profile trasy się różnią a mapa nie ROAD to szosowy czy MTB w wersji Lite ?.

Ten podział to nowość, więc do końca nie wiadomo.
Z map Fun jest trochę lżejszą wersją Pro - jest sumarycznie krótszy o ok. 60 km i "niższy" o 3,5 km - omija niektóre szczyty. Natomiast Road to pewnie omijanie asfaltami i szutrami całych pasm, tak, jak to było możliwe na TC 2008.

"Religia jest oparta na autorytecie zaś nauka na obserwacji i rozumie. Nauka w końcu zwycięży, bo nauka się sprawdza."
                                     Stephen Hawking

Data: 2010-07-29 22:18:52
Autor: Rafał VFR
TC 2010 - czy kto widzia tracki do pobrania ?
Witam
Ja gdzieś tam na jakimś forum napisałem, że jeśli radośc z jazdy przyćmiewa braki organizacyjne to nie jest tak źle :-)
Dodatkowo, jeśli szybko zauważasz, że na obozie harceskim najlepsze żarcie jest przy kadrze i już dnia następnego rezerwujesz tam sobie miejsce, potrafisz uśmiechnąć się do kucharki i poprosić o wypranie skarpet gdzieśw kuchni - będziesz zadowolony.
A jeśli poznasz jakąś ekipę jak mi się udało to już wogóle klasa - bo co jak co ale ludzie zachowują się inaczej niż na maratonach a drobne wyjątki potwierdzają regułę :-)
Jedyne czego ja nigdy nie zrozumiem to dlaczego niektórzy muszą iść do łazienki o 6:00 rano i co gorsza już w spd`ach ....