Data: 2010-02-25 11:20:24 | |
Autor: jacek | |
TDCI kontra TDI | |
Witam serdecznie
Które silniki sa trwalsze? O jakich przebiegach w obu przypadkach slyszeliscie..... Które bardziej przyjazne dla portfela? Pozdrawiam |
|
Data: 2010-02-25 11:22:46 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
jacek pisze:
Witam serdeczniewszystko zależy od właściciela a dokładniej kierowcy:) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 12:18:59 | |
Autor: Marek P. | |
TDCI kontra TDI | |
wszystko zależy od właściciela a dokładniej kierowcy:) Od serwisu tez sporo zalezy :) |
|
Data: 2010-02-25 12:31:41 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
Marek P. pisze:
Zwykle to właściciel kierowca decyduje kiedy pojedzie do serwisu, ale masz rację. Generalnie jeśli komuś zależy na trwałości to także wymianę oleju należy skrócić przynajmniej o połowę okresu deklarowanego przez producenta. Bo producentowi nie zależy na trwałości w sumie to logiczne.wszystko zależy od właściciela a dokładniej kierowcy:) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 13:04:35 | |
Autor: mleko | |
TDCI kontra TDI | |
Zwykle to właściciel kierowca decyduje kiedy pojedzie do serwisu, ale I jeszcze silnik co 50kkm wymieniac :)Zapasowy trzymajac w garazu. Opony co 10kkm, filtry co sobotnia wycieczke, a najlepiej auto wstawic do garazu, wystawiac w weekendy przed dom, myc i woskowac, a jezdzic komunikacja miejska :) |
|
Data: 2010-02-25 12:17:55 | |
Autor: to | |
TDCI kontra TDI | |
mleko wrote:
I jeszcze silnik co 50kkm wymieniac :)Zapasowy trzymajac w garazu. Opony ZapomniaĹeĹ o tradycyjnym, niedzielnym dylaniu z kamerkÄ oraz o niemniej tradycyjnym, poniedziaĹkowym denuncjowaniu na komendzie. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-25 13:21:43 | |
Autor: mleko | |
TDCI kontra TDI | |
On 2010-02-25 13:17, to wrote:
mleko wrote: No tak, kamerka obowiazkowa! Szczegolnie w niedziele, jak sie na sume jedzie . Tylu wariatow i mordercow akurat wtedy jezdzi. Jak nie ochlapia, to moga zarysowac. |
|
Data: 2010-02-25 13:58:42 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
mleko pisze:
ZapomniaĹeĹ o tradycyjnym, niedzielnym dylaniu z kamerkÄ oraz o niemniej Tak to jest jak siÄ dwĂłch troli spotka:) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 13:27:16 | |
Autor: to | |
TDCI kontra TDI | |
krzysiek82 wrote:
Tak to jest jak siÄ dwĂłch troli spotka:) Czyli Ty i kto jeszcze? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-25 14:30:59 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
to pisze:
Czyli Ty i kto jeszcze?Ty i mleko koleszko :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 14:09:51 | |
Autor: to | |
TDCI kontra TDI | |
krzysiek82 wrote:
Czyli Ty i kto jeszcze?Ty i mleko koleszko :) "KoleszkĂłw" to sobie poszukaj na oddziale. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-25 15:12:03 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
to pisze:
krzysiek82 wrote:jak mam Was nazywaÄ, towarzysze, kochajÄ cy inaczej?? sam juĹź nie wiem. Zachowujecie siÄ mniej wiÄcej podobnie, wiÄc pewnie klikacie nawet na wspĂłlnej klawiaturze. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 14:36:20 | |
Autor: mleko | |
TDCI kontra TDI | |
On 2010-02-25 14:30, krzysiek82 wrote:
Ty i mleko koleszko :) Zainstaluj, tuz obok kamerki slownik - przyda sie. |
|
Data: 2010-03-01 13:02:19 | |
Autor: Mario | |
TDCI kontra TDI | |
krzysiek82 pisze:
mleko pisze: to po co karmisz? pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-02-25 14:49:24 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
TDCI kontra TDI | |
krzysiek82 pisze:
Generalnie jeśli komuś zależy na trwałości to także wymianę oleju należy skrócić przynajmniej o połowę okresu deklarowanego przez producenta. Bo producentowi nie zależy na trwałości w sumie to logiczne. Generalnie, to ludzie zapominają o starej zasadzie - że olej się zmienia, co zadany przebieg LUB co rok (w zależności co nastąpi pierwsze). Już słyszałem o magikach z nowymi autami, w instrukcjach których podana była tylko wartość co xx tyś. km i oni skrupulatnie się do tego stosowali. Efekt tego był taki, że dziadek kupił na kredyt Yarisa czy inne wozidło, które miało deklarowane wymiany co 20kkm. Dziadek jeździ od 3 lat i do tego przebiegu jeszcze nie dobił (bo to na działkę tylko i w niedzielę pod kościół). Więc auto jeździ na tym samym oleju, z którym wyjechało z fabryki (lub zmieniono podczas przeglądu "0", po 1-1,5kkm). -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 turbotraktor Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż |
|
Data: 2010-02-25 15:03:26 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Generalnie, to ludzie zapominają o starej zasadzie - że olej się zmienia, co zadany przebieg LUB co rok (w zależności co nastąpi pierwsze). Niestety świadomość i kultura techniczna w naszym kraju jest jeszcze na etapie średniowiecza, a wszelkie przejawy normalności są przez takich osobników jak np "mleko" lub "to" od razu krytykowane w żałosny sposób. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 17:09:05 | |
Autor: to | |
TDCI kontra TDI | |
krzysiek82 wrote:
Niestety ĹwiadomoĹÄ i kultura techniczna w naszym kraju jest jeszcze na Tak, tak, Krzysiu, te przejawy "normalnoĹci" to m.in.: - LĹźenie wĹasnego narodu przy jednoczesnym braku chÄci do emigracji - Nagrywanie drobnych wykroczeĹ i zanoszenie tych nagraĹ na komendÄ - Traktowanie samochodu jak czĹonka rodziny, trzymanie zapasowego silnika w garaĹźu, chociaĹź ten zamontowany jest caĹkowicie sprawny, kupowanie interfejsu do sczytywania bĹÄdĂłw o wartoĹci 1/4 auta itd. - UwaĹźanie wszystkich wokóŠza idiotĂłw, a siebie samego za wyznacznik normalnoĹci Dalej nie chce mi siÄ wymieniaÄ, bo szkoda klawiatury. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-25 13:08:35 | |
Autor: Alex81 | |
TDCI kontra TDI | |
On 25 Lut, 18:09, to <t...@abc.xyz> wrote:
Tak, tak, Krzysiu, te przejawy "normalności" to m.in.: Ja dwa wymienie bo ciagle mi sie smiac chce: - przyznanie sie policji do wycietego kata bez pytania (tak, jassne) - zrzedzenie i "polaczkowanie" lamiacych przepisy polaczone z przyznaniem sie lekka reka do (rzekomej) serii (rzekomych) przekroczen o 40kph w Austrii -- pzdr Alex |
|
Data: 2010-02-25 21:59:08 | |
Autor: Budzik | |
TDCI kontra TDI | |
Użytkownik Alex81 a13x81@gmail.com ...
- przyznanie sie policji do wycietego kata bez pytania (tak, jassne) co sobie wyciął? |
|
Data: 2010-02-25 14:09:22 | |
Autor: Alex81 | |
TDCI kontra TDI | |
On 25 Lut, 22:59, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote: U ytkownik Alex81 a13...@gmail.com ... Katalizator. I wsadzil "niehomologowane kubly" I do tego wszystkiego przyznal sie policji przy rutynowej kontroli. Rzekomo :) -- pzdr Alex |
|
Data: 2010-02-25 14:10:08 | |
Autor: Alex81 | |
TDCI kontra TDI | |
On 25 Lut, 23:09, Alex81 <a13...@gmail.com> wrote:
On 25 Lut, 22:59, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> No albo inna czesc wydechu. Jakos tak to szlo, nie pamietam dokladnie :) Tak czy siak durnie to wyszlo :) -- pzdr Alex |
|
Data: 2010-03-01 13:01:11 | |
Autor: Mario | |
TDCI kontra TDI | |
- Traktowanie samochodu jak czĹonka rodziny, trzymanie zapasowego silnika w garaĹźu, chociaĹź ten zamontowany jest caĹkowicie sprawny, no moĹźe nie przysĹowiowego Yarisa ale znajomy ma BarracudÄ Hemi i tak jÄ traktuje jak powyĹźej. :-) pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-03-01 22:47:18 | |
Autor: Jacek | |
TDCI kontra TDI | |
Użytkownik "Mario" <camaro94@spam.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmgaa5$sfp$1news.onet.pl...
za takie auto sprzedałbym dusze diabłu :P -- Stoout prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900 służbowo Berlingo 1.6 HDI '09 & Alan28 / ML145 |
|
Data: 2010-02-25 15:10:08 | |
Autor: Robert_J | |
TDCI kontra TDI | |
Generalnie jeśli komuś zależy na trwałości to także wymianę oleju należy skrócić przynajmniej o połowę okresu deklarowanego przez producenta. Na czym opierasz swoje twierdzenie? :-) |
|
Data: 2010-02-25 15:17:00 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
Robert_J pisze:
Na czym opierasz swoje twierdzenie? :-) Na ogólnie dostępnych badaniach na temat olejów oraz na tym, że mam świadomość tego, że producentowi zależy na jak najkrótszej żywotności auta. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 15:59:08 | |
Autor: Budzik | |
TDCI kontra TDI | |
Użytkownik krzysiek82 saab@user.pl ...
Na czym opierasz swoje twierdzenie? :-) wiele twoich tez spowodowało u mnie "rozdziawienie papy" ale ta to istny majstersztyk. Nie sadzisz, ze gdyby było tak jak piszesz, to auta psułyby sie po 100km? |
|
Data: 2010-02-25 16:10:02 | |
Autor: Robert_J | |
TDCI kontra TDI | |
Na ogólnie dostępnych badaniach na temat olejów Np. jakich? Poprzednim autem jeździłem prawie 200.000 km, olej wymieniałem zgodnie z książką serwisową, przed sprzedażą auta zrobiłem dogłębny przegląd (kupował je kolega). Ciśnienie sprężania bardzo dobre, żadnych zauważalnych oznak nadmiernego zużycia silnika, olej nigdzie nawet próbował wyciekać (pomijam "pocenie się" się pokrywy zaworów, ale to nie zależy od częstotliwości wymian oleju). Kolega śmiga 4,5 roku i jakoś też silnik się nie rozpadł, a nawet nic jeszcze przy nim nie było robione :-). Obecnym autem jeżdżę 4,5 roku, przeglądy robię zgodnie z książką i też nic się nie dzieje :-). Jeśli mówisz o zwiększeniu żywotności silnika z np. 500.000 km do 800.000 to możliwe że tak jest. Tylko że większość aut po 500.000 km jest generalnie na tyle sfatygowanych, że stan samego silnika to raczej mały problem ;-)). oraz na tym, że mam świadomość tego, że producentowi zależy na jak najkrótszej żywotności auta. Tak, kolejna spiskowa teoria dziejów ;-) |
|
Data: 2010-02-25 16:12:28 | |
Autor: to | |
TDCI kontra TDI | |
Robert_J wrote:
Na ogĂłlnie dostÄpnych badaniach na temat olejĂłw Pewnie mniej lub bardziej oficjalnie sponsorowanych przez producentĂłw olejĂłw. :-) JeĹli mĂłwisz o zwiÄkszeniu ....a przy tym dodatkowy koszt czÄstszej wymiany oleju przewyĹźszy znaczÄ co koszt ewentualnej wymiany silnika na sprawny. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-25 15:38:14 | |
Autor: TW | |
TDCI kontra TDI | |
"Robert_J" <rob_33@wp.pl> wrote in message news:hm60c8$7oe$1inews.gazeta.pl... ___Generalnie jeśli komuś zależy na trwałości to także wymianę oleju należy skrócić przynajmniej o połowę okresu deklarowanego przez producenta. zgadzam sie w 100% z tym ze nalezy olej zmieniac czesciej niz zaleca producent. polecam, np, brytyjski forum wlascicieli Saaba www.saabscene.com na ktorym wypowiada sie duzo fachowcow. oni wyraznie zalecaja zmieniac olej dwa razy czesciej niz zaleca Saab, bo to znacznie przedluza zywotnosc silnikow. tw |
|
Data: 2010-02-25 15:43:20 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
TW pisze:
zgadzam sie w 100% z tym ze nalezy olej zmieniac czesciej niz zaleca producent. polecam, np, brytyjski forum wlascicieli Saaba www.saabscene.com na ktorym wypowiada sie duzo fachowcow. oni wyraznie zalecaja zmieniac olej dwa razy czesciej niz zaleca Saab, bo to znacznie przedluza zywotnosc silnikow. Widzisz kolego, w polsce mamy jednak takich wspaniałych domorosłych chemików i fizyków którzy jednak wiedzą lepiej niż wybitni specjaliści z danej dziedziny. I to jest kolejny z powodów, żeby nie kupować auta zarejestrowanego i używanego w polsce. Niektórym ciężko pojąć,że z czasem olej rozrzedzany jest z paliwem, które jak to niektórzy twierdzą nie wyparowywuje w cudowny sposób. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 15:59:09 | |
Autor: Budzik | |
TDCI kontra TDI | |
Użytkownik TW trespassers_w@nerdshack.com ...
___Generalnie jeśli komuś zależy na trwałości to także wymianę oleju mozesz podac z ilu do ilu ta zywotnosc sie wydłuza? |
|
Data: 2010-02-25 16:15:15 | |
Autor: Robert_J | |
TDCI kontra TDI | |
zgadzam sie w 100% z tym ze nalezy olej zmieniac czesciej niz zaleca producent. Poprzyj to jakimiś badaniami :-). Oczywiście zgadzam się że auto używane w ekstremalnych warunkach powinno mieć olej wymieniany częściej, ale nie dajmy się zwariować :-) polecam, np, brytyjski forum wlascicieli Saaba www.saabscene.com na ktorym wypowiada sie duzo fachowcow. Tak, wszyscy właściciele Saabów to na pewno fachowcy ;-). Jaki odsetek uczestników tego forum wymienia olej dwa razy częściej i jaki ich odsetek tak naprawdę jest w stanie stwierdzić rzeczowo zwiększenie żywotności silnika? oni wyraznie zalecaja zmieniac olej dwa razy czesciej niz zaleca Saab, bo to znacznie przedluza zywotnosc silnikow. Znacznie czyli o ile? |
|
Data: 2010-02-26 09:41:35 | |
Autor: adym | |
TDCI kontra TDI | |
Użytkownik "TW" <trespassers_w@nerdshack.com> napisał :
Na czym opierasz swoje twierdzenie? :-)___ Kurcze gdyby tak było producent na pewno o tym poinformował by w ksiązce serwisowej. Renoma marki w motoryzacji to efekty naprawde wielu lat pracy i nic nikt nie wciśnie mi kitu, że na bilans sprzedazy pozytywnie wpłynie niższa trwałość silnków. Z prostego powodu, gdyby trwałość zauważalnie spadła, nikt nie chcialby kupic danej marki po raz kolejny. Zgadzam sie, że źródłem teorii czestych wymian są prawdopodobnie lobby olejowe. |
|
Data: 2010-02-25 12:47:24 | |
Autor: grzech | |
TDCI kontra TDI | |
wszystko zależy od właściciela a dokładniej kierowcy:) od szybkości jego reakcji, opon i oczywiście od jakości hamulców ;) grzech nyska |
|
Data: 2010-02-25 11:54:35 | |
Autor: omega_fan | |
TDCI kontra TDI | |
jacek wrote:
Witam serdecznie Ale które TDCI - DLD? ZSD? DW? i które TDI - VP, PD, czy moze CR? bez sensu pytanie zadane. |
|
Data: 2010-02-25 13:16:54 | |
Autor: Agent | |
TDCI kontra TDI | |
Uzytkownik "omega_fan" <omf@nospam.org> napisal w wiadomosci news:hm5odr$hr4$1news.onet.pl... jacek wrote: To fakt ale sie dolacze do pytania. Krazyly opinie o wadliwych wtryskiwaczach w TDCI do jakiegos roku (bodajze do 2004) .Czy w pózniejszym okresie sie to poprawilo dajmy na to w TDCI 1.6 i 1.8? |
|
Data: 2010-02-25 13:30:35 | |
Autor: mleko | |
TDCI kontra TDI | |
On 2010-02-25 13:16, Agent wrote:
ZTCP pierwsze pompy byly wadliwe, "luszczyly" sie i to tez powodowalo uszkodzenie wtryskow. Ponoc po 2005 roku to sie zmienilo. Moge sie mylic, wiec jesli ktos jest bardziej obeznany, to prosze o sprostowanie. Jako ciekawostke moge powiedziec,ze TDCI na Zachod od Polski przejezdzaja powyzej 300kkm bez awarii, a w Polsce jakos sie te wtryski, w sprowadzonych autach sypia przy 160kkm :) |
|
Data: 2010-02-25 12:42:43 | |
Autor: kamil | |
TDCI kontra TDI | |
"mleko" <mleko@mleko.ml> wrote in message news:hm5qhl$p21$1news.onet.pl... On 2010-02-25 13:16, Agent wrote: Pewnie dlatego, ze sprowadzone z 160kkm na zachodzie przejechaly juz 300. ;) Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-02-25 14:01:40 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
kamil pisze:
Pewnie dlatego, ze sprowadzone z 160kkm na zachodzie przejechaly juz 300. ;) Zwykle tak jest :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 14:15:55 | |
Autor: Pawel W. | |
TDCI kontra TDI | |
Pewnie dlatego, ze sprowadzone z 160kkm na zachodzie przejechaly juz 300. ;) Nie wiem skad sie ci ludzie biora, co wierza, ze cztero czy piecioletni samochód z Niemiec ma 150-180kkm przebiegu. Dziadki niemieckie nie jezdza do kosciola tylko swoje ojcowizny kolo Wroclawia czy Olsztyna odwiedzic, a troche kilosów to jest ;-p Pozdrawiam Kamil Pozdrawiam p. |
|
Data: 2010-02-25 16:11:37 | |
Autor: kamil | |
TDCI kontra TDI | |
"Pawel W." <topauto.wytnij@onet.pl> wrote in message news:hm5tb6$jn6$1atlantis.news.neostrada.pl...
36k rocznie? Czemu nie, calkiem normalny przebieg. Niektorzy maja mniej niz 50km do sklepu, do pracy w centrum jezdza autobusem bo szybciej, a na wakacje lataja, bo taniej i wygodniej. Inna sprawa, ze diesla najczesciej kupuja floty i inne twory tlukace dziennie pareset km na autostradzie, ale 180kkm w 5 lat to zaden maly przebieg, tyle ze takie auto bedzie w niemczech na placu stalo za wiecej, niz w polsce 'nowka panie, 100 tysiecy' ma po sprowadzeniu i z zyskiem handlarzyny. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-02-25 16:04:42 | |
Autor: omega_fan | |
TDCI kontra TDI | |
Jako ciekawostke moge powiedziec,ze TDCI na Zachod od Polski Nie tylko. Rzeczywiscie silniki ZSD mialy z tym problem, polskie paliwo chyba powodowalo jego wczesniejsze objawianie sie. |
|
Data: 2010-02-25 14:03:32 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
omega_fan pisze:
> Ale ktĂłre TDCI - DLD? ZSD? DW?
wiÄkszoĹÄ rozróşnia TDi, JTD, SDI, HDI, CRDI, TDCI ale nic wiÄcej. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 21:55:48 | |
Autor: CeSaR | |
TDCI kontra TDI | |
większość rozróżnia TDi, JTD, SDI, HDI, CRDI, TDCI ale nic więcej. A SDI w tej grupie co robi? C |
|
Data: 2010-02-26 08:42:50 | |
Autor: omega_fan | |
TDCI kontra TDI | |
CeSaR wrote:
większość rozróżnia TDi, JTD, SDI, HDI, CRDI, TDCI ale nic więcej. SDI to symbol oznaczajacy silniki turbo diesla w Roverach ;) |
|
Data: 2010-02-26 10:20:45 | |
Autor: CeSaR | |
TDCI kontra TDI | |
SDI to symbol oznaczajacy silniki turbo diesla w Roverach ;) A ja bylem przekonany ze to tylko zwykly folcwagenowski klekot... :-) C |
|
Data: 2010-02-25 12:37:12 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
jacek pisze:
Które bardziej przyjazne dla portfela? dodatkowo nie określiłeś jakie TDI bo jeśli PD to będzie droższy w serwisie niż konstrukcje na wspólnej szynie (CR) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 12:53:53 | |
Autor: cztery | |
TDCI kontra TDI | |
dodatkowo nie określiłeś jakie TDI bo jeśli PD to będzie droższy w serwisie niż konstrukcje na wspólnej szynie (CR) A skad takie info ? |
|
Data: 2010-02-25 11:54:59 | |
Autor: to | |
TDCI kontra TDI | |
cztery wrote:
dodatkowo nie okreĹliĹeĹ jakie TDI bo jeĹli PD to bÄdzie droĹźszy w PrzyĹniĹo mu siÄ, jak zwykle. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-25 14:00:39 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
to pisze:
cztery wrote: chĹoptasiu wyciÄ gaĹeĹ kiedyĹ pompowtryski? -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 13:30:17 | |
Autor: to | |
TDCI kontra TDI | |
krzysiek82 wrote:
chĹoptasiu wyciÄ gaĹeĹ kiedyĹ pompowtryski?dodatkowo nie okreĹliĹeĹ jakie TDI bo jeĹli PD to bÄdzie droĹźszy wA skad takie info ? A Ty wkĹadaĹeĹ? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-25 14:39:09 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
to pisze:
A Ty wkĹadaĹeĹ? nie ale byĹem przy tym, jak mechanik wyciÄ gaĹ i zakĹadaĹ, a mam porĂłwnanie jak to wyglÄ da w CR wiÄc mam porĂłwnanie. Ja muszÄ tylko zdjÄ Ä osĹonÄ, odpiÄ Ä i odkrÄciÄ i wtryski mam w Ĺapce. Jak myĹlisz gdzie sÄ montowane pompowtryski? -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 13:57:29 | |
Autor: to | |
TDCI kontra TDI | |
krzysiek82 wrote:
A Ty wkĹadaĹeĹ?nie ale byĹem przy tym, jak mechanik wyciÄ gaĹ i zakĹadaĹ A skakaĹeĹ z wiewiĂłrkami po szyszkach? Jak myĹlisz gdzie sÄ montowane pompowtryski? W fabryce? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-25 15:01:07 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
to pisze:
krzysiek82 wrote:nie ironizuj pytam powaĹźnie, jeĹli chcesz aby CiÄ traktowali powaĹźnie nie odwalaj szopek po co to? -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 14:51:00 | |
Autor: to | |
TDCI kontra TDI | |
krzysiek82 wrote:
nie ironizuj pytam powaĹźnie, jeĹli chcesz aby CiÄ traktowali powaĹźnie Cóş to za bezinterpunkcyjny, bezĹadny sĹowotok? Znowu lekĂłw nie wziÄ ĹeĹ? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-25 13:59:50 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
cztery pisze:
dodatkowo nie określiłeś jakie TDI bo jeśli PD to będzie droższy w serwisie niż konstrukcje na wspólnej szynie (CR) koszy wymiany pompowtrysków wyjdzie drożej niż wtryskiwaczy które migiem można wykręcić. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 14:26:20 | |
Autor: Agent | |
TDCI kontra TDI | |
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:hm5sd8$h8c$2atlantis.news.neostrada.pl... cztery pisze:Tylko czy koszty serwisowania to tylko i wyłacznie czas wyciągania wtryskiwaczy? Weź sie zastanów. |
|
Data: 2010-02-25 14:32:20 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
Agent pisze:
Tylko czy koszty serwisowania to tylko i wyłacznie czas wyciągania wtryskiwaczy? Weź sie zastanów. a nie widzisz związku przyczynowo skutkowego? Czas to pieniądz a i z racji swojej budowy pompowtryski są zapewne droższe w naprawie zresztą sam fakt, że VW się z tego wycofuje o czymś świadczy. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 15:03:49 | |
Autor: adym | |
TDCI kontra TDI | |
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał :
Agent pisze: bynajmniej nie o skomplikowaniu/zawodności/kosztowności konstrukcji obecnie rozwoj pchaja normy proekologiczne narzucane przez decydentów dowod? chocby to, ze zaczyna sie stosowac duzo bardziej drogie i skomplikowane konstrukcyjnie silniki turbodoładowane nawet w tych najmniejszych autach. w przypadku CR chodzi o dokładnie to samo: przewagę w kategorii poziom emisji CO2 |
|
Data: 2010-02-25 15:07:51 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
adym pisze:
> bynajmniej nie o skomplikowaniu/zawodności/kosztowności konstrukcji twierdzisz, że pompowtryski nie są bardziej skomplikowne niż CR? Sam koszt produkcji pompowtrysku to znacznie bardziej zaawansowany proces przecież. Tak twierdzą przynajmniej producenci i fachowcy z branży. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 15:21:33 | |
Autor: mleko | |
TDCI kontra TDI | |
On 2010-02-25 15:07, krzysiek82 wrote:
Sam koszt produkcji pompowtrysku to znacznie bardziej zaawansowany proces Czytasz czasem te bzdety ktore piszesz? Czy tylko nagrywasz? |
|
Data: 2010-02-25 17:14:18 | |
Autor: Agent | |
TDCI kontra TDI | |
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:hm5uqq$qm7$2nemesis.news.neostrada.pl... Agent pisze:A czy Ty nie zauważasz że samochód składa sie nie tylko z wtryskiwaczy których wymiana zresztą nie należy do regularnych (czytaj raz na kilkaset tys km lub całe życie auta) czynności serwisowych? |
|
Data: 2010-02-25 18:59:07 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
TDCI kontra TDI | |
W dniu 2010-02-25 17:14, Agent pisze:
a nie widzisz związku przyczynowo skutkowego? Czas to pieniądz a i zA czy Ty nie zauważasz że samochód składa sie nie tylko z wtryskiwaczy Ciekawi mnie czy kiedykolwiek w życiu wyjął zapieczony PD i zapieczony wtrysk CR ;) Pozdrawiam !! |
|
Data: 2010-02-25 18:51:49 | |
Autor: Bugatti | |
TDCI kontra TDI | |
Użytkownik "krzysiek82" napisał w wiadomości:
Agent pisze: "Zapewne" czy napewno ? Bo jeśli chodzi o twoją całą wypowiedź to można śmiało stwierdzić że _napewno_ nie masz pojęcia jak działa i z czego skład się PD'ek. sam fakt, że VW się z tego wycofuje o czymś świadczy. Jak już przeczytasz budowe PD to powinieneś się wycofać z tego co napisałeś...a jeśli nie to rzeczywiście jesteś głupi. Pozdr. -- Bugatti |