Data: 2010-02-25 12:37:12 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
jacek pisze:
Które bardziej przyjazne dla portfela? dodatkowo nie okre¶liłe¶ jakie TDI bo je¶li PD to będzie droższy w serwisie niż konstrukcje na wspólnej szynie (CR) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 12:53:53 | |
Autor: cztery | |
TDCI kontra TDI | |
dodatkowo nie okre¶liłe¶ jakie TDI bo je¶li PD to będzie droższy w serwisie niż konstrukcje na wspólnej szynie (CR) A skad takie info ? |
|
Data: 2010-02-25 11:54:59 | |
Autor: to | |
TDCI kontra TDI | |
cztery wrote:
dodatkowo nie określiłeś jakie TDI bo jeśli PD to będzie droższy w Przyśniło mu się, jak zwykle. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-25 14:00:39 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
to pisze:
cztery wrote: chłoptasiu wyciągałeś kiedyś pompowtryski? -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 13:30:17 | |
Autor: to | |
TDCI kontra TDI | |
krzysiek82 wrote:
chłoptasiu wyciągałeś kiedyś pompowtryski?dodatkowo nie określiłeś jakie TDI bo jeśli PD to będzie droższy wA skad takie info ? A Ty wkładałeś? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-25 14:39:09 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
to pisze:
A Ty wkładałeś? nie ale byłem przy tym, jak mechanik wyciągał i zakładał, a mam porównanie jak to wygląda w CR więc mam porównanie. Ja muszę tylko zdjąć osłonę, odpiąć i odkręcić i wtryski mam w łapce. Jak myślisz gdzie są montowane pompowtryski? -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 13:57:29 | |
Autor: to | |
TDCI kontra TDI | |
krzysiek82 wrote:
A Ty wkładałeś?nie ale byłem przy tym, jak mechanik wyciągał i zakładał A skakałeś z wiewiórkami po szyszkach? Jak myślisz gdzie są montowane pompowtryski? W fabryce? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-25 15:01:07 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
to pisze:
krzysiek82 wrote:nie ironizuj pytam poważnie, jeśli chcesz aby Cię traktowali poważnie nie odwalaj szopek po co to? -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 14:51:00 | |
Autor: to | |
TDCI kontra TDI | |
krzysiek82 wrote:
nie ironizuj pytam poważnie, jeśli chcesz aby Cię traktowali poważnie Cóż to za bezinterpunkcyjny, bezładny słowotok? Znowu leków nie wziąłeś? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-25 13:59:50 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
cztery pisze:
dodatkowo nie okre¶liłe¶ jakie TDI bo je¶li PD to będzie droższy w serwisie niż konstrukcje na wspólnej szynie (CR) koszy wymiany pompowtrysków wyjdzie drożej niż wtryskiwaczy które migiem można wykręcić. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 14:26:20 | |
Autor: Agent | |
TDCI kontra TDI | |
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hm5sd8$h8c$2atlantis.news.neostrada.pl... cztery pisze:Tylko czy koszty serwisowania to tylko i wyłacznie czas wyci±gania wtryskiwaczy? WeĽ sie zastanów. |
|
Data: 2010-02-25 14:32:20 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
Agent pisze:
Tylko czy koszty serwisowania to tylko i wyłacznie czas wyci±gania wtryskiwaczy? WeĽ sie zastanów. a nie widzisz zwi±zku przyczynowo skutkowego? Czas to pieni±dz a i z racji swojej budowy pompowtryski s± zapewne droższe w naprawie zreszt± sam fakt, że VW się z tego wycofuje o czym¶ ¶wiadczy. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 15:03:49 | |
Autor: adym | |
TDCI kontra TDI | |
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał :
Agent pisze: bynajmniej nie o skomplikowaniu/zawodno¶ci/kosztowno¶ci konstrukcji obecnie rozwoj pchaja normy proekologiczne narzucane przez decydentów dowod? chocby to, ze zaczyna sie stosowac duzo bardziej drogie i skomplikowane konstrukcyjnie silniki turbodoładowane nawet w tych najmniejszych autach. w przypadku CR chodzi o dokładnie to samo: przewagę w kategorii poziom emisji CO2 |
|
Data: 2010-02-25 15:07:51 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
adym pisze:
> bynajmniej nie o skomplikowaniu/zawodno¶ci/kosztowno¶ci konstrukcji twierdzisz, że pompowtryski nie s± bardziej skomplikowne niż CR? Sam koszt produkcji pompowtrysku to znacznie bardziej zaawansowany proces przecież. Tak twierdz± przynajmniej producenci i fachowcy z branży. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 15:21:33 | |
Autor: mleko | |
TDCI kontra TDI | |
On 2010-02-25 15:07, krzysiek82 wrote:
Sam koszt produkcji pompowtrysku to znacznie bardziej zaawansowany proces Czytasz czasem te bzdety ktore piszesz? Czy tylko nagrywasz? |
|
Data: 2010-02-25 17:14:18 | |
Autor: Agent | |
TDCI kontra TDI | |
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hm5uqq$qm7$2nemesis.news.neostrada.pl... Agent pisze:A czy Ty nie zauważasz że samochód składa sie nie tylko z wtryskiwaczy których wymiana zreszt± nie należy do regularnych (czytaj raz na kilkaset tys km lub całe życie auta) czynno¶ci serwisowych? |
|
Data: 2010-02-25 18:59:07 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
TDCI kontra TDI | |
W dniu 2010-02-25 17:14, Agent pisze:
a nie widzisz zwi±zku przyczynowo skutkowego? Czas to pieni±dz a i zA czy Ty nie zauważasz że samochód składa sie nie tylko z wtryskiwaczy Ciekawi mnie czy kiedykolwiek w życiu wyj±ł zapieczony PD i zapieczony wtrysk CR ;) Pozdrawiam !! |
|
Data: 2010-02-25 18:51:49 | |
Autor: Bugatti | |
TDCI kontra TDI | |
Użytkownik "krzysiek82" napisał w wiadomo¶ci:
Agent pisze: "Zapewne" czy napewno ? Bo je¶li chodzi o twoj± cał± wypowiedĽ to można ¶miało stwierdzić że _napewno_ nie masz pojęcia jak działa i z czego skład się PD'ek. sam fakt, że VW się z tego wycofuje o czym¶ ¶wiadczy. Jak już przeczytasz budowe PD to powiniene¶ się wycofać z tego co napisałe¶...a je¶li nie to rzeczywi¶cie jeste¶ głupi. Pozdr. -- Bugatti |