Data: 2010-02-25 11:54:35 | |
Autor: omega_fan | |
TDCI kontra TDI | |
jacek wrote:
Witam serdecznie Ale które TDCI - DLD? ZSD? DW? i które TDI - VP, PD, czy moze CR? bez sensu pytanie zadane. |
|
Data: 2010-02-25 13:16:54 | |
Autor: Agent | |
TDCI kontra TDI | |
Uzytkownik "omega_fan" <omf@nospam.org> napisal w wiadomosci news:hm5odr$hr4$1news.onet.pl... jacek wrote: To fakt ale sie dolacze do pytania. Krazyly opinie o wadliwych wtryskiwaczach w TDCI do jakiegos roku (bodajze do 2004) .Czy w pózniejszym okresie sie to poprawilo dajmy na to w TDCI 1.6 i 1.8? |
|
Data: 2010-02-25 13:30:35 | |
Autor: mleko | |
TDCI kontra TDI | |
On 2010-02-25 13:16, Agent wrote:
ZTCP pierwsze pompy byly wadliwe, "luszczyly" sie i to tez powodowalo uszkodzenie wtryskow. Ponoc po 2005 roku to sie zmienilo. Moge sie mylic, wiec jesli ktos jest bardziej obeznany, to prosze o sprostowanie. Jako ciekawostke moge powiedziec,ze TDCI na Zachod od Polski przejezdzaja powyzej 300kkm bez awarii, a w Polsce jakos sie te wtryski, w sprowadzonych autach sypia przy 160kkm :) |
|
Data: 2010-02-25 12:42:43 | |
Autor: kamil | |
TDCI kontra TDI | |
"mleko" <mleko@mleko.ml> wrote in message news:hm5qhl$p21$1news.onet.pl... On 2010-02-25 13:16, Agent wrote: Pewnie dlatego, ze sprowadzone z 160kkm na zachodzie przejechaly juz 300. ;) Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-02-25 14:01:40 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
kamil pisze:
Pewnie dlatego, ze sprowadzone z 160kkm na zachodzie przejechaly juz 300. ;) Zwykle tak jest :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 14:15:55 | |
Autor: Pawel W. | |
TDCI kontra TDI | |
Pewnie dlatego, ze sprowadzone z 160kkm na zachodzie przejechaly juz 300. ;) Nie wiem skad sie ci ludzie biora, co wierza, ze cztero czy piecioletni samochód z Niemiec ma 150-180kkm przebiegu. Dziadki niemieckie nie jezdza do kosciola tylko swoje ojcowizny kolo Wroclawia czy Olsztyna odwiedzic, a troche kilosów to jest ;-p Pozdrawiam Kamil Pozdrawiam p. |
|
Data: 2010-02-25 16:11:37 | |
Autor: kamil | |
TDCI kontra TDI | |
"Pawel W." <topauto.wytnij@onet.pl> wrote in message news:hm5tb6$jn6$1atlantis.news.neostrada.pl...
36k rocznie? Czemu nie, calkiem normalny przebieg. Niektorzy maja mniej niz 50km do sklepu, do pracy w centrum jezdza autobusem bo szybciej, a na wakacje lataja, bo taniej i wygodniej. Inna sprawa, ze diesla najczesciej kupuja floty i inne twory tlukace dziennie pareset km na autostradzie, ale 180kkm w 5 lat to zaden maly przebieg, tyle ze takie auto bedzie w niemczech na placu stalo za wiecej, niz w polsce 'nowka panie, 100 tysiecy' ma po sprowadzeniu i z zyskiem handlarzyny. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-02-25 16:04:42 | |
Autor: omega_fan | |
TDCI kontra TDI | |
Jako ciekawostke moge powiedziec,ze TDCI na Zachod od Polski Nie tylko. Rzeczywiscie silniki ZSD mialy z tym problem, polskie paliwo chyba powodowalo jego wczesniejsze objawianie sie. |
|
Data: 2010-02-25 14:03:32 | |
Autor: krzysiek82 | |
TDCI kontra TDI | |
omega_fan pisze:
> Ale ktĂłre TDCI - DLD? ZSD? DW?
wiÄkszoĹÄ rozróşnia TDi, JTD, SDI, HDI, CRDI, TDCI ale nic wiÄcej. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-02-25 21:55:48 | |
Autor: CeSaR | |
TDCI kontra TDI | |
większość rozróżnia TDi, JTD, SDI, HDI, CRDI, TDCI ale nic więcej. A SDI w tej grupie co robi? C |
|
Data: 2010-02-26 08:42:50 | |
Autor: omega_fan | |
TDCI kontra TDI | |
CeSaR wrote:
większość rozróżnia TDi, JTD, SDI, HDI, CRDI, TDCI ale nic więcej. SDI to symbol oznaczajacy silniki turbo diesla w Roverach ;) |
|
Data: 2010-02-26 10:20:45 | |
Autor: CeSaR | |
TDCI kontra TDI | |
SDI to symbol oznaczajacy silniki turbo diesla w Roverach ;) A ja bylem przekonany ze to tylko zwykly folcwagenowski klekot... :-) C |
|