Data: 2009-03-10 09:47:06 | |
Autor: bratPit[pr] | |
TDI nie pali | |
Witajcie,
znajomy z pracy ma Octavię tdi 110KM, przebieg nieduży bo coś 230kkm i auto nie chce palić gdy jest nagrzane, jak jest zimna pali od razu, i teraz pytanie do obeznanych w tematach silników VW czy jest to jakiś typowy objaw i jeżeli tak to czego najprawdopodobniej? dzięki za rady, brat |
|
Data: 2009-03-10 09:59:33 | |
Autor: Lewis | |
TDI nie pali | |
dzięki za rady, kąt wtrysku, czujnik temp. cieczy chłodzącej. -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW revetec... the engine of tomorrow |
|
Data: 2009-03-10 10:30:33 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
TDI nie pali | |
bratPit[pr] pisze:
znajomy z pracy ma Octavię tdi 110KM, przebieg nieduży bo coś 230kkm i auto nie chce palić gdy jest nagrzane, jak jest zimna pali od razu, W moim ex-firmowym Focusie padnieta byla pompa paliwa (ta w baku). Auto na zimno po paru h stania palilo od strzalu, ale przejechanie nawet 1km i zgaszenei na ponad 5 min skutowalo odpalniem za pomoca samosatartu. Znalezienie usterki serwisom zajelo 1.5 roku - auto przestalo w dwoch roznych ASO Forda ponad 3 miesiace i nie znalezli przyczyny. Auto mialo podmieniana pompe wysokiego cisnienia, wtryski, rozrusznik, komputer, swiece zaroe i nadal nie palilo - wkoncu pojechalo do jakiegos kumatego goscia i zrobil w kilka godzin. |
|
Data: 2009-03-10 11:06:27 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
TDI nie pali | |
bratPit[pr] pisze:
Witajcie, Tak, to typowy objaw w TDI. Może być parę spraw: 1. Może kończyć się pompa i wymagać podniesienia dawek rozruchowych, 2. Może być padnięty G65 i podawać złą temperaturę, 3. To było w moim 90KM - zaczeło ścinać kółko rozrządu na wale i zaczął się przestawiać kąt wtrysku, jak postał chwilę, ale miał jeszcze temperaturę to ożywienie go graniczyło z cudem - po wymianie koła (na szczęście wał pozostał w stanie idealnym) wszystko powróciło do normy i odpala dalej piknie. Diagnozować - zdjąć wtyk z czujnika G65 i zobaczyć jak odpala :) Popatrzeć na koło pasowe na wale czy nie chyboce się na boki, jak się chyboce to biegiem do warsztatu i modlić się żeby nie był wybity wał. Pozdrawiam !! |
|
Data: 2009-03-10 21:49:33 | |
Autor: Zbyszek | |
TDI nie pali | |
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gp59ec$9vg$1inews.gazeta.pl... Witajcie,Jeżeli Twój silnik to AFN to najlepsza rada jest tu : http://www.allegro.pl/item574993781_tdi_zle_odpala_na_cieplym_silniku_pomoge.html w moim Golfie w Warszawie zrobił to mechanik za 400 zł ./ trzy lata temu / . Zbyszek |
|
Data: 2009-03-10 22:32:47 | |
Autor: bratPit | |
TDI nie pali | |
no i zobaczymy co bo wysłałem kolegę na kompa, okazuje się że auto było wykręcone na 140KM praktycznie od nowości [w DE] więc jeżeli to pompa jak piszecie to grzebanie z dawkami wtrysków się pewnie nie uda, jak coś będę wiedział dam znać na grupie,
dzięki Wszystkim brat |
|
Data: 2009-03-11 08:32:32 | |
Autor: bratPit[pr] | |
TDI nie pali | |
jest diagnoza, kończy się pompa a że auto jest podkręcone to już nie ma możliwości pokombinować i trzeba ją wymienić,
brat |
|
Data: 2009-03-16 11:38:16 | |
Autor: bratPit[pr] | |
ERRATA | |
jest diagnoza, kończy się pompa a że auto jest podkręcone to już nie ma okazało się jednak że to nie pompa, a koło pasowe wału, oczywiście uszkodzony jest wał silnika... brat |
|