TDM i ..... eh ;)

Data: 2012-07-07 22:25:57
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
No .... przywiozlem, pojezdzlem tydzien i w zeszlym tygodniu jadac do krk (do serwisu zrobic uszczelniacze lagow) wyrobem autostradopodobnym zwanym A4 zblokowalo mi tylne kolo przy (na szczescie) niewielkiej predkosci - ale kleksa zostawila opona konkretnego.

Suma sumarum - obrocila sie panewka:(

Ch mnie strzelic chcial tego dnia, bo .... nie pojezdze juz w tym roku. Portfel nie wytrzyma :(

Ot wyzalic sie chcialem :) Juz mi lepiej ;)

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-07-07 22:34:32
Autor: Ivam
TDM i ..... eh ;)
UĹĽytkownik "Mikolaj Jopczynski"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jta5ve$nh2$1@inews.gazeta.pl...
Suma sumarum - obrocila sie panewka:(

Bez znakow ostrzegawczych? Cykania przez pare km, mniejszej mocy?

Wciąż mało widziałem;)

Przykro, ale taki lajf - ja na dzien dobry mialem tez mialem koszty, nizsze ale zawsze (skrzynia).

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-07-07 22:42:15
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-07 22:34, Ivam pisze:
Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" napisał w wiadomości grup
Suma sumarum - obrocila sie panewka:(

Bez znakow ostrzegawczych? Cykania przez pare km, mniejszej mocy?

Wlasnie nic, a nic. Jedyne co bylo, to po ruszeniu przy bramce zgasla.
Myslalem, ze cos z waha, przekrecilem kurerk i ruszylem dalej.

Wciąż mało widziałem;)

Przykro, ale taki lajf - ja na dzien dobry mialem tez mialem koszty,
nizsze ale zawsze (skrzynia).

No tak, ale motong Ci jezdzi, moj tylko mieli spod silnika:(

Data: 2012-07-08 11:15:52
Autor: Magic
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-07 22:25, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

Hmmm ... ROOOOTFL ? Tak bez złośliwości :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-08 11:19:23
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 11:15, Magic pisze:
[...]

Wiem wiem wiem ;) Jak juz przeszl mi zlosc i zal zaczalem sie smiac ;)
Co nie zmienia faktu, ze jak widze ludzi na montongach to mi przykro sie robi ;)

Data: 2012-07-08 09:38:18
Autor: AZ
TDM i ..... eh ;)
On 2012-07-08, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Hmmm ... ROOOOTFL ? Tak bez złośliwości :)

Wiem wiem wiem ;) Jak juz przeszl mi zlosc i zal zaczalem sie smiac ;)
Co nie zmienia faktu, ze jak widze ludzi na montongach to mi przykro sie robi ;)

Widac motury nie sa Ci pisane :P

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-08 12:08:03
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 11:38, AZ pisze:
On 2012-07-08, Mikolaj Jopczynski<mikolaj.jopczynski@gmail.com>  wrote:

[...]

Jest to jedna z opcji. Inna jest taka, ze "cos" chce odciagnac mnie od tego, co BARDZO mnie zajaralo.
Zrobie 3 podejscie ale chyba dopiero w przyszlym roku :(
Tym razem, pojade po calosci i kupie 900.

Data: 2012-07-08 10:10:45
Autor: AZ
TDM i ..... eh ;)
On 2012-07-08, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Widac motury nie sa Ci pisane :P

Jest to jedna z opcji. Inna jest taka, ze "cos" chce odciagnac mnie od tego, co BARDZO mnie zajaralo.

Zeby sie nie okazalo, ze Ci zona dosypala piasku do oleju ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-08 12:15:02
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
On 2012-07-08, Mikolaj Jopczynski<mikolaj.jopczynski@gmail.com>  wrote:

Widac motury nie sa Ci pisane :P

Jest to jedna z opcji. Inna jest taka, ze "cos" chce odciagnac mnie od
tego, co BARDZO mnie zajaralo.

Zeby sie nie okazalo, ze Ci zona dosypala piasku do oleju ;-)

Zony nie posiadam :)
Poza tym, sterczala caly czas w garazu, do ktorego "zona" dostepu nie ma:D

Data: 2012-07-08 16:52:38
Autor: Monster
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 12:08, Mikolaj Jopczynski pisze:

Jest to jedna z opcji. Inna jest taka, ze "cos" chce odciagnac mnie od
tego, co BARDZO mnie zajaralo.
Zrobie 3 podejscie ale chyba dopiero w przyszlym roku :(
Tym razem, pojade po calosci i kupie 900.

Może lepiej inny model?Ile zrobiłeś km?Ciekawe czy pech czy padlina poskładana do sprzedaży.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-08 17:11:07
Autor: Kuczu
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 16:52, Monster pisze:
[...]

stawiam na to drugie

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-07-08 17:39:39
Autor: Monster
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 17:11, Kuczu pisze:

Może lepiej inny model?Ile zrobiłeś km?Ciekawe czy pech czy padlina
poskładana do sprzedaży.

stawiam na to drugie

Też,za szybko się rozleciała.
Najlepszy numer co widziałem to Kaśka z karterem pełnym szmat,przy zakupie chodziła ładnie,ale gość chyba nawet tygodnia nie przejeździł..

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-08 17:50:22
Autor: Kuczu
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 17:39, Monster pisze:

Też,za szybko się rozleciała.
Najlepszy numer co widziałem to Kaśka z karterem pełnym szmat,przy
zakupie chodziła ładnie,ale gość chyba nawet tygodnia nie przejeździł..

Ja widzialem CBR 929 w ktorej 2 dni po zakupie wystrzelila swieca zaplonowa. Objawialo sie to dziwnymi stukami. To swieca pukala w airbox :) Najlepsze ze koles kupil motocykl od firmy, chyba w Pleszewie. Potem sie okazalo ze firma nie istnieje.

Data: 2012-07-08 20:53:23
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 17:50, Kuczu pisze:
[...]

Poprzesnia TDMa machnalem z 2000, ta jakies 600.
Co do innego - tutaj jest problem.

Bo jestem duzy (196cm/110kg) i lubie zap.... i do tego nie chce siedziec jak szczur na miotle (pasuje mi bardzo pozycja na tdmie).

Jestem otwarty na sugestie.

Data: 2012-07-08 22:03:18
Autor: Kuczu
TDM i ..... eh ;)

http://allegro.pl/bicykl-wysylka-gratis-i2475116578.html

Data: 2012-07-08 22:04:45
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 22:03, Kuczu pisze:
[...]

- wyborny zart milordzie
- no, kurwa

:)

Data: 2012-07-08 22:08:47
Autor: MrGlub
TDM i ..... eh ;)
On Sun, 08 Jul 2012 22:03:18 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
> [...]

siedziec
> jak szczur na miotle (pasuje mi bardzo pozycja na tdmie).

Zlosliwiec:-)

--
MrGlub
NC700X na wrotkach

Data: 2012-07-08 22:25:39
Autor: SkiMir
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 20:53, Mikolaj Jopczynski pisze:

Jestem otwarty na sugestie.

Miewam podobne dylematy i puki co mam TDM ale rozważam na przyszło¶ć może Varadero - też wysoki motocykl.

--
M.

Data: 2012-07-08 22:36:11
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 22:25, SkiMir pisze:
W dniu 2012-07-08 20:53, Mikolaj Jopczynski pisze:

Jestem otwarty na sugestie.

Miewam podobne dylematy i puki co mam TDM ale rozważam na przyszło¶ć
może Varadero - też wysoki motocykl.

Hm.... siakis taki brzyyyydal ;) Ale jest alternatywa - dzieki!
Masz 850 czy 900?

Data: 2012-07-09 00:36:30
Autor: SkiMir
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 22:36, Mikolaj Jopczynski pisze:

Hm.... siakis taki brzyyyydal ;) Ale jest alternatywa - dzieki!

Może Vstrom?

Masz 850 czy 900?

850

--
M.

Data: 2012-07-09 06:51:16
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-09 00:36, SkiMir pisze:
W dniu 2012-07-08 22:36, Mikolaj Jopczynski pisze:

Hm.... siakis taki brzyyyydal ;) Ale jest alternatywa - dzieki!

Może Vstrom?

Ogladalem, ale siakos takos ciagle ta tdmka mi sie podoba bardziej.
W cenie vstorma mam mlodsza tdmke juz 900.

Masz 850 czy 900?

850

Data: 2012-07-09 08:39:57
Autor: Magic
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-09 06:51, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

Małego V-Stroma.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-09 11:51:51
Autor: Leszek Karlik
TDM i ..... eh ;)
On Mon, 09 Jul 2012 06:51:16 +0200, Mikolaj Jopczynski  <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]
MoĹĽe Vstrom?
Ogladalem, ale siakos takos ciagle ta tdmka mi sie podoba bardziej.
W cenie vstorma mam mlodsza tdmke juz 900.

Wiesz, jak się uprze na określony model i chce mieć koniecznie teraz
zaraz to już wiesz, jak to się kończy.

Lepiej jako podstawowe kryterium mieć "w dobrym stanie i z dobrego
źródła". :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650

Data: 2012-07-09 20:39:23
Autor: kakmar
TDM i ..... eh ;)
Dnia 09.07.2012 Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał/a:
W dniu 2012-07-09 00:36, SkiMir pisze:

MoĹĽe Vstrom?

Ogladalem, ale siakos takos ciagle ta tdmka mi sie podoba bardziej.
W cenie vstorma mam mlodsza tdmke juz 900.

Vstrom prowadzi się znacznie gorzej od TDM, jednak w twoim wypadku pojawia się pytanie, czy TDM dobry sprzęt ma pierwszy motocykl;)

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-07-09 23:19:57
Autor: Joahim
TDM i ..... eh ;)

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jtffhr$1h8$2inews.gazeta.pl...
[...]

Zupelnie sie z Toba nie zgodze.
Mialem TDM 900 i dwa DL (650 w starej wersji i pozniej litra) i uwazam ze V-Strom bije TDM. Dokladnie jezdzilem w kolejnosci DL650 -> TDM -> DL1000, wiec mialem dobre warunki do porownania. Uwazam ze calej trojki najlepiej prowadzi sie maly V-Strom (lzejszy od litra chyba o ponad 20 kg, co prawda mniejsza moc, ale w pojedynke to na prawde zajebiste moto). Zrobilem tez nim trase do Francji, zapakowany w dwie osoby i do dzisiaj wspominam go z sympatia. TDM lepiej zapierdala od malego DL, ale w prowadzeniu to DL bierze gore. Problemem jest to, zeby znalezc ladnego DL. Najlepiej sobie podarowac szukanie u nas i poswiecic ten czas na www.mobile.de albo www.blocket.se (ja mojego przywiozlem wlasnie od svensonow). TDM poza tym wymaga bardziej pochylonej sylwetki niz DL, a akurat ja w turystyku lubie siedziec "prosto".
Dlatego tez V-Stromy stoja cenowo wyzej od porownywalnych TDM-ek.

Pozdrowienia,
Wagnerski

Data: 2012-07-10 01:35:29
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-09 23:19, Joahim pisze:
Uďż˝ytkownik "kakmar"<kakmar+sp@gmail.com>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
Dnia 09.07.2012 Mikolaj Jopczynski<mikolaj.jopczynski@gmail.com>
napisaďż˝/a:
W dniu 2012-07-09 00:36, SkiMir pisze:

Mo�e Vstrom?

Ogladalem, ale siakos takos ciagle ta tdmka mi sie podoba bardziej.
W cenie vstorma mam mlodsza tdmke juz 900.

Vstrom prowadzi siďż˝ znacznie gorzej od TDM, jednak w twoim wypadku
pojawia si� pytanie, czy TDM dobry sprz�t ma pierwszy motocykl;)

[...]

Czy dobre na pierwsze moto - nie wiem, ja nie mialem jakis wielkich problemow.

Co do porownania dl vs tdm.

Zobaczcie to:
http://otomoto.pl/yamaha-tdm-900-perfekcyjna-rok-2008-M3245429.html

Dla mnie jest piekna! Stoprm, taki see....

Data: 2012-07-10 07:57:20
Autor: Monster
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-10 01:35, Mikolaj Jopczynski pisze:

Czy dobre na pierwsze moto - nie wiem, ja nie mialem jakis wielkich
problemow.

Już o pierwszej zapomniałeś?Tak się właśnie objawiają,po pierwszych kilku kkm.
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-10 08:24:08
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-10 07:57, Monster pisze:
[...]

Problemow w sensie ..... zle mi sie skreca, zle sie kladzie w zakrety, ze ciezki, ze tamto, sramto - nie mialem takich problemow ;)

O stawaniu na tylnym kole nie wspominalem nic:D

Data: 2012-07-08 23:39:46
Autor: grzech
TDM i ..... eh ;)
Tym razem, pojade po calosci i kupie 900.

Oj nie dana Ci TDM - spraw sobie worriora.
Lepiej jedzie a i większa ciótkę.

_____
grzech
tdm

Data: 2012-07-09 09:06:29
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-09 08:39, grzech pisze:
[...]

Fajny, ale to podchodzi pod czopera, a toto mnie srednio kreci.

Data: 2012-07-08 12:20:47
Autor: Kuczu
TDM i ..... eh ;)
[...]

Zmien hobby, wedkarstwo jakies albo gra w kregle. Bo w tym Ci nie idzie stanowczo.

Data: 2012-07-08 12:23:11
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 12:20, Kuczu pisze:
[...]

Wole swoje ciagniecie drucikow i antenki :P

Data: 2012-07-08 18:18:36
Autor: WOJO
TDM i ..... eh ;)
Portfel nie wytrzyma :(

Z ciekawości - ile "śpiewają" za remont?
WOJO

Data: 2012-07-08 20:53:42
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 18:18, WOJO pisze:
Portfel nie wytrzyma :(

Z ciekawości - ile "śpiewają" za remont?
WOJO

Nie wiem, nie pytalem - wystawilem na alledrogo.

Data: 2012-07-09 20:09:03
Autor: Ivam
TDM i ..... eh ;)
UĹĽytkownik "Mikolaj Jopczynski"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jtckue$aru$2@inews.gazeta.pl...
Nie wiem, nie pytalem - wystawilem na alledrogo.

Po zrobieniu lag i czegos tam jeszcze? Nie lepiej szukac drugiej po wypadku, a z dobrym piecem? Mialbys zapas czesci;)

Data: 2012-07-09 20:15:14
Autor: Arni
TDM i ..... eh ;)
W dniu 09.07.2012 20:09, Ivam pisze:
Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" napisał w wiadomo¶ci grup
Nie wiem, nie pytalem - wystawilem na alledrogo.

Po zrobieniu lag i czegos tam jeszcze? Nie lepiej szukac drugiej po
wypadku, a z dobrym piecem? Mialbys zapas czesci;)

przy jego szczę¶ciu za chwilę znów będzie szukał pieca.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

Data: 2012-07-09 21:06:26
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-09 20:15, Arni pisze:
[...]

Dokladnie :) Wyjales mi to z ... ust ;)

Data: 2012-07-09 01:00:48
Autor: __Maciek
TDM i ..... eh ;)
Sat, 07 Jul 2012 22:25:57 +0200 Mikolaj Jopczynski
<mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał:

Suma sumarum - obrocila sie panewka:(

Moesz Ty (albo kto¶ inny) wyja¶nić na czym polega taka awaria? Jak to
się obróciła? Przecież panewka jest okr±gła. Pytam bo się aż tak
dobrze na silnikach nie znam. Na ile obrócenie panewki
utrudnia/uniemożliwia pracę silnika?

Ch mnie strzelic chcial tego dnia, bo .... nie pojezdze juz w tym roku. Portfel nie wytrzyma :(

A sam nie możesz wymienić? To by portfel wytrzymał o ile udałoby się
dokupić tę panewkę albo cały korbowód. Czy s± jakie¶ przeszkody o
których nie wiem? Da się to zrobić samemu?

Data: 2012-07-09 06:52:17
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-09 01:00, __Maciek pisze:
[...]

Ja tez az tak sie nie znam, ale mechanior zawsze mowil, ze panewka = remont silnika. To raz.
Dwa, jezeli blokuje kolo, to znaczy, ze to raczej cos powaznego.

Data: 2012-07-09 07:44:57
Autor: __Maciek
TDM i ..... eh ;)
Mon, 09 Jul 2012 06:52:17 +0200 Mikolaj Jopczynski
<mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał:

Ja tez az tak sie nie znam, ale mechanior zawsze mowil, ze panewka = remont silnika. To raz.

Już sobie wyguglałem
http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/browse_frm/thread/626a79dbc87c4fc2/

Może kasy ze sprzedaży TDMy wystarczy Ci na jakie¶ pierdzidełko żeby
zaspokoić nałóg.

Data: 2012-07-09 19:11:27
Autor: Monster
TDM i ..... eh ;)
[...]

Panewka jest półokr±gł± "blaszk±"
A sam nie możesz wymienić? To by portfel wytrzymał o ile udałoby się
dokupić tę panewkę albo cały korbowód. Czy s± jakie¶ przeszkody o
których nie wiem? Da się to zrobić samemu?

Korba+pewnie nowy wał+uszczelki+kupa robocizny czyli pieni±żki+pieni±żki

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-09 21:08:03
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-09 19:11, Monster pisze:
[...]

Wlasnie to mnie boli, ze nie mam takiej reki do mechaniki, jak do elektorniki uzytkowej w postaci elementow sieciowych/laptopowych.

Patrze na takiego lapka i wiem, ze x razy ladowal na glebie, ze w tym modelu psuje sie to, a w tamtym tamto.

Jakbym mial wiecej czasu i jakiegos "mentora" to pewno bym rozkrecil silnik na czesci, zrobil co trzeba i po miesiacu zlozyl do kupy :D Moze bylaby kompresja:D

Ale niestety - czasu brak, mimo, ze checi sa.

Data: 2012-07-09 22:13:16
Autor: Monster
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-09 21:08, Mikolaj Jopczynski pisze:

[...]

Taki silniczek to już nie tak łatwo,często wału nie warto szlifować albo się nie da itp,do¶ć skomplikowane puzzle.
Swoj± szos± w tamtym bebechy miałe¶ zdrowe a teraz masz kartery,mogłe¶ zostawić na czę¶ci:-P
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-10 01:31:39
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-09 22:13, Monster pisze:
[...]

Stara odebrali dzisiaj, nowa poki co za 2300 na alledrogo :)

Data: 2012-07-10 06:58:59
Autor: AZ
TDM i ..... eh ;)
On 2012-07-09, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Taki silniczek to już nie tak łatwo,często wału nie warto szlifować albo
się nie da itp,dość skomplikowane puzzle.
Swoją szosą w tamtym bebechy miałeś zdrowe a teraz masz kartery,mogłeś
zostawić na części:-P

Stara odebrali dzisiaj, nowa poki co za 2300 na alledrogo :)

http://allegro.pl/yamaha-tdm-850-super-wyglad-od-1zl-bcm-i2475351455.html

No i jedyny mankament to cieknacy olej z lagi? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-10 09:03:19
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-10 08:58, AZ pisze:
On 2012-07-09, Mikolaj Jopczynski<mikolaj.jopczynski@gmail.com>  wrote:

[...]

I obrocona panewka - przecie jest wyraznie napisane:

"Jedyny mankament to cieknacy lewy lag - mialem to zrobic (jechalem do mechanika, koszt 200 zl) ale ..... obrocila sie jej panewka na A4."
                                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Zero sciemy, keep it real ;)

Data: 2012-07-10 09:04:46
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
On 2012-07-09, Mikolaj Jopczynski<mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]

A jak juz jestesmy przy tym temacie, tu jest ta, po ktora jechalem z przyczepa:

http://otomoto.pl/yamaha-tdm-super-okazja-M3240163.html

Data: 2012-07-10 19:50:24
Autor: erg
TDM i ..... eh ;)

Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jtgk57$rbh$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-07-10 09:03, Mikolaj Jopczynski pisze:

A jak juz jestesmy przy tym temacie, tu jest ta, po ktora jechalem z przyczepa:

http://otomoto.pl/yamaha-tdm-super-okazja-M3240163.html

-- --

Ciekawe co za matol zakladal plyte pod monolock-a ?

Erg

Data: 2012-07-10 20:37:33
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-10 19:50, erg pisze:

Ciekawe co za matol zakladal plyte pod monolock-a ?

Mozesz przetlumaczyc na polski?

Data: 2012-07-10 19:18:12
Autor: AZ
TDM i ..... eh ;)
On 2012-07-10, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:
W dniu 2012-07-10 19:50, erg pisze:

Ciekawe co za matol zakladal plyte pod monolock-a ?

Mozesz przetlumaczyc na polski?

Plyta jest zalozona tyl na przod.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-10 20:51:09
Autor: Ivam
TDM i ..... eh ;)
Użytkownik "erg"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jthq1d$adm$1@pippin.nask.net.pl...
Ciekawe co za matol zakladal plyte pod monolock-a ?

Tak BTW - zechcesz wytlumaczyc roznice miedzy tymi systemami? Nie kapuje tych systemow.

Jasnego podzialu z obrazkami w pierwszych 10 wynikach z gugla nie widac, a jak ktos o cos pyta zwiazanego z montazami to od razu operuje pojeciami: monolock, rack, monokey i jeszcze wpizdu innymi, ktorych nawet nie zapamietalem.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upo¶ledzonych Umysłowo

Data: 2012-07-10 21:05:03
Autor: Kuczu
TDM i ..... eh ;)
UĹĽytkownik "erg"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup

http://www.youtube.com/watch?v=v_27PnWRyes

Data: 2012-07-10 21:18:25
Autor: Ivam
TDM i ..... eh ;)
UĹĽytkownik "Kuczu"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jthube$ce1$1@inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=v_27PnWRyes

O - thx.

Data: 2012-07-10 21:24:51
Autor: erg
TDM i ..... eh ;)

Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:jthtj2$ac3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tu nawet nie chodzi o system, tylko o to ze plyta zamontowana zostala tylem do przodu, czyli postawiony na niej kufer otwieral sie bedzie jak "maska silnika w duzym Fiacie"...
Tu http://diversionclub.proboards.com/index.cgi?board=general&action=print&thread=171 widac roznice pomiedzy Givi/Kappa Monolock i Monokey.
Wytrwali moga tez trafic na inne, trudne do zdefiniowania systemy mocowania kufrow: http://www.aukcjoner.pl/gallery/010118702-.html#I1

Erg

Data: 2012-07-10 21:50:11
Autor: Ivam
TDM i ..... eh ;)
Użytkownik "erg"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jthvi5$d13$1@pippin.nask.net.pl...
Tu nawet nie chodzi o system, tylko o to ze plyta zamontowana zostala tylem

O to akurat mi nie chodzi, tylko po prostu zboczylem z tematu;)

widac roznice pomiedzy Givi/Kappa Monolock i Monokey.

No dobra, cos mi to mowi, filmik od Kucza obejrzalem, ale dalej nie wiem np. czym sie rozni plyta M5 od M3. Tylko wygladem czy wymiarami tez?

W ogole to fajnie by bylo jakbym gdzies znalazl wymiary wspornikow pod plyte - jakis wspornik mam, ale pod jaka plyta to juz dla mnie kompletna zagadka.

Data: 2012-07-10 19:56:49
Autor: AZ
TDM i ..... eh ;)
On 2012-07-10, Ivam <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> wrote:
UĹĽytkownik "erg"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jthvi5$d13$1@pippin.nask.net.pl...
[...]

Plyty a przynajmniej M3 ma miejsce na wsporniki po 5cm z kazdej strony:
http://www.giviluggage.co/wp-content/uploads/2011/06/Givi-M3-Plate.jpg

Jak chcesz moge jutro zmierzyc bo mi sie szukac nie chce.

M3 od M5 to chyba tylko wygladem sie roznia.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-10 22:08:36
Autor: Ivam
TDM i ..... eh ;)
UĹĽytkownik "AZ"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jti1e0$uav$5@node1.news.atman.pl...
Jak chcesz moge jutro zmierzyc bo mi sie szukac nie chce.

Nie pali sie - 2 lata juz czeka to jeszcze troche moze czekac;)

Sprawdze najpierw jak to u mnie wyglada - moze dam jakas zwymiarowana fotke. Moze ktos cos dopasuje.

Data: 2012-07-10 21:07:59
Autor: Magic
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-10 19:50, erg pisze:

Ciekawe co za matol zakladal plyte pod monolock-a ?

LOL, fakt.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-10 15:51:15
Autor: Monster
TDM i ..... eh ;)
On 2012-07-09, Mikolaj Jopczynski<mikolaj.jopczynski@gmail.com>  wrote:

[...]

To ĹĽe pali 6l i pali na dotyk?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-10 20:32:21
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
On 2012-07-09, Mikolaj Jopczynski<mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]

Bo pali na dotyk (silnik zapala, ale gasnie po chwili z oczywistych powodow) i 6l pali - jak sie jej nie goni.

Data: 2012-07-10 21:12:38
Autor: Monster
TDM i ..... eh ;)
On 2012-07-09, Mikolaj Jopczynski<mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]

Takie palenie siÄ™ nie liczy,przecieĹĽ to gruz.

--
Tomek
BMW R1100S

TDM i ..... eh ;)