TDM i ..... eh ;)

Data: 2012-07-07 22:34:32
Autor: Ivam
TDM i ..... eh ;)
Użytkownik "Mikolaj Jopczynski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jta5ve$nh2$1@inews.gazeta.pl...
Suma sumarum - obrocila sie panewka:(

Bez znakow ostrzegawczych? Cykania przez pare km, mniejszej mocy?

Wciąż mało widziałem;)

Przykro, ale taki lajf - ja na dzien dobry mialem tez mialem koszty, nizsze ale zawsze (skrzynia).

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-07-07 22:42:15
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-07 22:34, Ivam pisze:
Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" napisał w wiadomości grup
Suma sumarum - obrocila sie panewka:(

Bez znakow ostrzegawczych? Cykania przez pare km, mniejszej mocy?

Wlasnie nic, a nic. Jedyne co bylo, to po ruszeniu przy bramce zgasla.
Myslalem, ze cos z waha, przekrecilem kurerk i ruszylem dalej.

Wciąż mało widziałem;)

Przykro, ale taki lajf - ja na dzien dobry mialem tez mialem koszty,
nizsze ale zawsze (skrzynia).

No tak, ale motong Ci jezdzi, moj tylko mieli spod silnika:(

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl