TDM i ..... eh ;)

Data: 2012-07-08 11:15:52
Autor: Magic
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-07 22:25, Mikolaj Jopczynski pisze:
No .... przywiozlem, pojezdzlem tydzien i w zeszlym tygodniu jadac do
krk (do serwisu zrobic uszczelniacze lagow) wyrobem autostradopodobnym
zwanym A4 zblokowalo mi tylne kolo przy (na szczescie) niewielkiej
predkosci - ale kleksa zostawila opona konkretnego.

Suma sumarum - obrocila sie panewka:(

Ch mnie strzelic chcial tego dnia, bo .... nie pojezdze juz w tym roku.
Portfel nie wytrzyma :(

Ot wyzalic sie chcialem :) Juz mi lepiej ;)

Hmmm ... ROOOOTFL ? Tak bez złośliwości :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-08 11:19:23
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 11:15, Magic pisze:
[...]

Wiem wiem wiem ;) Jak juz przeszl mi zlosc i zal zaczalem sie smiac ;)
Co nie zmienia faktu, ze jak widze ludzi na montongach to mi przykro sie robi ;)

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-07-08 09:38:18
Autor: AZ
TDM i ..... eh ;)
On 2012-07-08, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Hmmm ... ROOOOTFL ? Tak bez złośliwości :)

Wiem wiem wiem ;) Jak juz przeszl mi zlosc i zal zaczalem sie smiac ;)
Co nie zmienia faktu, ze jak widze ludzi na montongach to mi przykro sie robi ;)

Widac motury nie sa Ci pisane :P

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-08 12:08:03
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 11:38, AZ pisze:
On 2012-07-08, Mikolaj Jopczynski<mikolaj.jopczynski@gmail.com>  wrote:

[...]

Jest to jedna z opcji. Inna jest taka, ze "cos" chce odciagnac mnie od tego, co BARDZO mnie zajaralo.
Zrobie 3 podejscie ale chyba dopiero w przyszlym roku :(
Tym razem, pojade po calosci i kupie 900.

Data: 2012-07-08 10:10:45
Autor: AZ
TDM i ..... eh ;)
On 2012-07-08, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Widac motury nie sa Ci pisane :P

Jest to jedna z opcji. Inna jest taka, ze "cos" chce odciagnac mnie od tego, co BARDZO mnie zajaralo.

Zeby sie nie okazalo, ze Ci zona dosypala piasku do oleju ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-08 12:15:02
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
On 2012-07-08, Mikolaj Jopczynski<mikolaj.jopczynski@gmail.com>  wrote:

Widac motury nie sa Ci pisane :P

Jest to jedna z opcji. Inna jest taka, ze "cos" chce odciagnac mnie od
tego, co BARDZO mnie zajaralo.

Zeby sie nie okazalo, ze Ci zona dosypala piasku do oleju ;-)

Zony nie posiadam :)
Poza tym, sterczala caly czas w garazu, do ktorego "zona" dostepu nie ma:D

Data: 2012-07-08 16:52:38
Autor: Monster
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 12:08, Mikolaj Jopczynski pisze:

Jest to jedna z opcji. Inna jest taka, ze "cos" chce odciagnac mnie od
tego, co BARDZO mnie zajaralo.
Zrobie 3 podejscie ale chyba dopiero w przyszlym roku :(
Tym razem, pojade po calosci i kupie 900.

Może lepiej inny model?Ile zrobiłeś km?Ciekawe czy pech czy padlina poskładana do sprzedaży.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-08 17:11:07
Autor: Kuczu
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 16:52, Monster pisze:
[...]

stawiam na to drugie

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-07-08 17:39:39
Autor: Monster
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 17:11, Kuczu pisze:

Może lepiej inny model?Ile zrobiłeś km?Ciekawe czy pech czy padlina
poskładana do sprzedaży.

stawiam na to drugie

Też,za szybko się rozleciała.
Najlepszy numer co widziałem to Kaśka z karterem pełnym szmat,przy zakupie chodziła ładnie,ale gość chyba nawet tygodnia nie przejeździł..

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-08 17:50:22
Autor: Kuczu
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 17:39, Monster pisze:

Też,za szybko się rozleciała.
Najlepszy numer co widziałem to Kaśka z karterem pełnym szmat,przy
zakupie chodziła ładnie,ale gość chyba nawet tygodnia nie przejeździł..

Ja widzialem CBR 929 w ktorej 2 dni po zakupie wystrzelila swieca zaplonowa. Objawialo sie to dziwnymi stukami. To swieca pukala w airbox :) Najlepsze ze koles kupil motocykl od firmy, chyba w Pleszewie. Potem sie okazalo ze firma nie istnieje.

Data: 2012-07-08 20:53:23
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 17:50, Kuczu pisze:
[...]

Poprzesnia TDMa machnalem z 2000, ta jakies 600.
Co do innego - tutaj jest problem.

Bo jestem duzy (196cm/110kg) i lubie zap.... i do tego nie chce siedziec jak szczur na miotle (pasuje mi bardzo pozycja na tdmie).

Jestem otwarty na sugestie.

Data: 2012-07-08 22:03:18
Autor: Kuczu
TDM i ..... eh ;)

http://allegro.pl/bicykl-wysylka-gratis-i2475116578.html

Data: 2012-07-08 22:04:45
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 22:03, Kuczu pisze:
[...]

- wyborny zart milordzie
- no, kurwa

:)

Data: 2012-07-08 22:08:47
Autor: MrGlub
TDM i ..... eh ;)
On Sun, 08 Jul 2012 22:03:18 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
> [...]

siedziec
> jak szczur na miotle (pasuje mi bardzo pozycja na tdmie).

Zlosliwiec:-)

--
MrGlub
NC700X na wrotkach

Data: 2012-07-08 22:25:39
Autor: SkiMir
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 20:53, Mikolaj Jopczynski pisze:

Jestem otwarty na sugestie.

Miewam podobne dylematy i puki co mam TDM ale rozwa¿am na przysz³o¶æ mo¿e Varadero - te¿ wysoki motocykl.

--
M.

Data: 2012-07-08 22:36:11
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 22:25, SkiMir pisze:
W dniu 2012-07-08 20:53, Mikolaj Jopczynski pisze:

Jestem otwarty na sugestie.

Miewam podobne dylematy i puki co mam TDM ale rozwa¿am na przysz³o¶æ
mo¿e Varadero - te¿ wysoki motocykl.

Hm.... siakis taki brzyyyydal ;) Ale jest alternatywa - dzieki!
Masz 850 czy 900?

Data: 2012-07-09 00:36:30
Autor: SkiMir
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 22:36, Mikolaj Jopczynski pisze:

Hm.... siakis taki brzyyyydal ;) Ale jest alternatywa - dzieki!

Mo¿e Vstrom?

Masz 850 czy 900?

850

--
M.

Data: 2012-07-09 06:51:16
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-09 00:36, SkiMir pisze:
W dniu 2012-07-08 22:36, Mikolaj Jopczynski pisze:

Hm.... siakis taki brzyyyydal ;) Ale jest alternatywa - dzieki!

Mo¿e Vstrom?

Ogladalem, ale siakos takos ciagle ta tdmka mi sie podoba bardziej.
W cenie vstorma mam mlodsza tdmke juz 900.

Masz 850 czy 900?

850

Data: 2012-07-09 08:39:57
Autor: Magic
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-09 06:51, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

Ma³ego V-Stroma.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-09 11:51:51
Autor: Leszek Karlik
TDM i ..... eh ;)
On Mon, 09 Jul 2012 06:51:16 +0200, Mikolaj Jopczynski  <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]
Może Vstrom?
Ogladalem, ale siakos takos ciagle ta tdmka mi sie podoba bardziej.
W cenie vstorma mam mlodsza tdmke juz 900.

Wiesz, jak się uprze na określony model i chce mieć koniecznie teraz
zaraz to już wiesz, jak to się kończy.

Lepiej jako podstawowe kryterium mieć "w dobrym stanie i z dobrego
źródła". :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650

Data: 2012-07-09 20:39:23
Autor: kakmar
TDM i ..... eh ;)
Dnia 09.07.2012 Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał/a:
W dniu 2012-07-09 00:36, SkiMir pisze:

Może Vstrom?

Ogladalem, ale siakos takos ciagle ta tdmka mi sie podoba bardziej.
W cenie vstorma mam mlodsza tdmke juz 900.

Vstrom prowadzi się znacznie gorzej od TDM, jednak w twoim wypadku pojawia się pytanie, czy TDM dobry sprzęt ma pierwszy motocykl;)

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-07-09 23:19:57
Autor: Joahim
TDM i ..... eh ;)

U¿ytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jtffhr$1h8$2inews.gazeta.pl...
Dnia 09.07.2012 Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisa³/a:
W dniu 2012-07-09 00:36, SkiMir pisze:

Mo¿e Vstrom?

Ogladalem, ale siakos takos ciagle ta tdmka mi sie podoba bardziej.
W cenie vstorma mam mlodsza tdmke juz 900.

Vstrom prowadzi siê znacznie gorzej od TDM, jednak w twoim wypadku
pojawia siê pytanie, czy TDM dobry sprzêt ma pierwszy motocykl;)

Zupelnie sie z Toba nie zgodze.
Mialem TDM 900 i dwa DL (650 w starej wersji i pozniej litra) i uwazam ze V-Strom bije TDM. Dokladnie jezdzilem w kolejnosci DL650 -> TDM -> DL1000, wiec mialem dobre warunki do porownania. Uwazam ze calej trojki najlepiej prowadzi sie maly V-Strom (lzejszy od litra chyba o ponad 20 kg, co prawda mniejsza moc, ale w pojedynke to na prawde zajebiste moto). Zrobilem tez nim trase do Francji, zapakowany w dwie osoby i do dzisiaj wspominam go z sympatia. TDM lepiej zapierdala od malego DL, ale w prowadzeniu to DL bierze gore. Problemem jest to, zeby znalezc ladnego DL. Najlepiej sobie podarowac szukanie u nas i poswiecic ten czas na www.mobile.de albo www.blocket.se (ja mojego przywiozlem wlasnie od svensonow). TDM poza tym wymaga bardziej pochylonej sylwetki niz DL, a akurat ja w turystyku lubie siedziec "prosto".
Dlatego tez V-Stromy stoja cenowo wyzej od porownywalnych TDM-ek.

Pozdrowienia,
Wagnerski

Data: 2012-07-10 01:35:29
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-09 23:19, Joahim pisze:
U�ytkownik "kakmar"<kakmar+sp@gmail.com>  napisa� w wiadomo�ci
Dnia 09.07.2012 Mikolaj Jopczynski<mikolaj.jopczynski@gmail.com>
napisa�/a:
W dniu 2012-07-09 00:36, SkiMir pisze:

Mo�e Vstrom?

Ogladalem, ale siakos takos ciagle ta tdmka mi sie podoba bardziej.
W cenie vstorma mam mlodsza tdmke juz 900.

Vstrom prowadzi si� znacznie gorzej od TDM, jednak w twoim wypadku
pojawia si� pytanie, czy TDM dobry sprz�t ma pierwszy motocykl;)

[...]

Czy dobre na pierwsze moto - nie wiem, ja nie mialem jakis wielkich problemow.

Co do porownania dl vs tdm.

Zobaczcie to:
http://otomoto.pl/yamaha-tdm-900-perfekcyjna-rok-2008-M3245429.html

Dla mnie jest piekna! Stoprm, taki see....

Data: 2012-07-10 07:57:20
Autor: Monster
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-10 01:35, Mikolaj Jopczynski pisze:

Czy dobre na pierwsze moto - nie wiem, ja nie mialem jakis wielkich
problemow.

Już o pierwszej zapomniałeś?Tak się właśnie objawiają,po pierwszych kilku kkm.
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-10 08:24:08
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-10 07:57, Monster pisze:
[...]

Problemow w sensie ..... zle mi sie skreca, zle sie kladzie w zakrety, ze ciezki, ze tamto, sramto - nie mialem takich problemow ;)

O stawaniu na tylnym kole nie wspominalem nic:D

Data: 2012-07-08 23:39:46
Autor: grzech
TDM i ..... eh ;)
Tym razem, pojade po calosci i kupie 900.

Oj nie dana Ci TDM - spraw sobie worriora.
Lepiej jedzie a i wiêksza ciótkê.

_____
grzech
tdm

Data: 2012-07-09 09:06:29
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-09 08:39, grzech pisze:
[...]

Fajny, ale to podchodzi pod czopera, a toto mnie srednio kreci.