TDM i ..... eh ;)

Data: 2012-07-08 12:20:47
Autor: Kuczu
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-07 22:25, Mikolaj Jopczynski pisze:
No .... przywiozlem, pojezdzlem tydzien i w zeszlym tygodniu jadac do
krk (do serwisu zrobic uszczelniacze lagow) wyrobem autostradopodobnym
zwanym A4 zblokowalo mi tylne kolo przy (na szczescie) niewielkiej
predkosci - ale kleksa zostawila opona konkretnego.

Suma sumarum - obrocila sie panewka:(

Ch mnie strzelic chcial tego dnia, bo .... nie pojezdze juz w tym roku.
Portfel nie wytrzyma :(

Ot wyzalic sie chcialem :) Juz mi lepiej ;)

Zmien hobby, wedkarstwo jakies albo gra w kregle. Bo w tym Ci nie idzie stanowczo.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-07-08 12:23:11
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 12:20, Kuczu pisze:
[...]

Wole swoje ciagniecie drucikow i antenki :P

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl