TDM i ..... eh ;)

Data: 2012-07-08 18:18:36
Autor: WOJO
TDM i ..... eh ;)
Portfel nie wytrzyma :(

Z ciekawości - ile "śpiewają" za remont?
WOJO

Data: 2012-07-08 20:53:42
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-08 18:18, WOJO pisze:
Portfel nie wytrzyma :(

Z ciekawości - ile "śpiewają" za remont?
WOJO

Nie wiem, nie pytalem - wystawilem na alledrogo.

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-07-09 20:09:03
Autor: Ivam
TDM i ..... eh ;)
UĹĽytkownik "Mikolaj Jopczynski"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jtckue$aru$2@inews.gazeta.pl...
Nie wiem, nie pytalem - wystawilem na alledrogo.

Po zrobieniu lag i czegos tam jeszcze? Nie lepiej szukac drugiej po wypadku, a z dobrym piecem? Mialbys zapas czesci;)

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-07-09 20:15:14
Autor: Arni
TDM i ..... eh ;)
W dniu 09.07.2012 20:09, Ivam pisze:
Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" napisał w wiadomo¶ci grup
Nie wiem, nie pytalem - wystawilem na alledrogo.

Po zrobieniu lag i czegos tam jeszcze? Nie lepiej szukac drugiej po
wypadku, a z dobrym piecem? Mialbys zapas czesci;)

przy jego szczę¶ciu za chwilę znów będzie szukał pieca.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

Data: 2012-07-09 21:06:26
Autor: Mikolaj Jopczynski
TDM i ..... eh ;)
W dniu 2012-07-09 20:15, Arni pisze:
[...]