Data: 2012-02-25 10:37:02 | |
Autor: Henryk Kaszubski | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Latka leca, kondycja fizyczna juz nie ta. Dzieciaki angazuja i czasu brakuje, ale zainteresowania pozostaly. Pojazdzilem sportami, wczesniej mialem dwa choppery. Niedawno przewinal sie nawet endurak ktory skutecznie umilal weekendy, ale teraz chcialbym turyste. Ciagnie mnie troche do pojezdzenia w PL i na niedalekie traski po Europie. Glownie sam, ale tez uda mi sie czasem wyciagnac malzonke. Szukam uzywanego turystyka.
Biore pod rozwazenie: - TDM 900 - DL 650 - DL 1000 Budzet - okolo 15-18 kzl Wszystkie powyzsze w opisach bardzo chwala za.. w zasadzie wszystko. DL podobno wygodniejszy - zwlaszcza z tylu, a to tez dla mnie wazne. TDM podobno mniej awaryjny. Czy jest tu ktos kto ma za soba doswiadczenie w jezdzie na przynajmniej 2 z 3 powyzszych przykladow i chcialby napisac kilka zdan? Henryk |
|
Data: 2012-02-25 13:48:55 | |
Autor: Qlfon | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Witam, miałem TDM 3VD, jeździłem tez 900 i dużym DL. Wg. mnie na jazdę w pojedynkę TDM to lepsza opcja niż DL. Jazda jest bardziej sportowa, lżej się tym jedzie no i wygląda lepiej. Ale to kwestia gustu. TDM tez sprawia też wrażenie lepszego motocykla do miasta chociaż środek ciężkości jest dosyć wysoko ale z kolei jest sporo lżejsza niż DL. Rzuć okiem tutaj: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=404064 i tutaj: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=604991 wygląda na to że jednak TDM:) -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2012-02-26 17:34:04 | |
Autor: marvin | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Uzytkownik "Henryk Kaszubski" napisal...
- TDM 900 Tego warunku nie spelniam bo jezdzilem tylko TDM 900 (i to malo bo krotko mam). Bym powiedzial ze jak chcesz na asfalt to TDM, ale jak bedziesz chcial troche na szutry to DL ponoc lepszy. ps. ogolnie po zrobieniu paru tysiecy TDM-ka jestem tym sprzetem zachwycony :-) Pozdrawiam marvin tdm900 |
|
Data: 2012-02-26 20:06:53 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Użytkownik "Henryk Kaszubski" <hugonislaw@onet.pl> napisał w wiadomości news:jiaa2o$bmh$1pippin.nask.net.pl... Latka leca, kondycja fizyczna juz nie ta.(...) Biore pod rozwazenie: mialem Drag Stara 1100, VTX1800S i DL1000. Jeździlem dodatkowo kilkoma innymi sprzętami. Mimo, ze DL1000 w papierach waży stosunkowo mało, to wrażenie jakie sprawiał było zupełnie inne. Podnosząc go z bocznej nóżki, albo przy próbie pchania .... był naprawde ciężki. ps. i pewnie teraz wielu sie ze mna nie zgodzi, ale subiektywne odczucie ciężkości przy manewrach parkingowych było czasem nawet większe niż przy VTX1800 (może dlatego, ze DL jest dużo wyższy) -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg 1461968 Dwa ogony A4 B5, FJ1100 |
|
Data: 2012-02-26 22:21:10 | |
Autor: Kuczu | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
W dniu 2012-02-25 10:37, Henryk Kaszubski pisze:
Latka leca, kondycja fizyczna juz nie ta. Dzieciaki angazuja i czasu Bierz DL 1000. Kawal motocykla, no i co V2 to V2. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-02-27 00:12:01 | |
Autor: Henryk Kaszubski | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:jie7o7$bn4$1inews.gazeta.pl... Bierz DL 1000. Kawal motocykla, no i co V2 to V2. Nie moge sie doszukac czy oba DL od poczatku maja wtrysk, czy sa rowniez wersje na gazniku/gaznikach? Jesli tak, to od ktorego rocznika jest zmiana? Henryk |
|
Data: 2012-03-05 23:30:26 | |
Autor: The_EaGle | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
W dniu 2012-02-27 00:12, Henryk Kaszubski pisze:
Użytkownik "Kuczu"<qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości Wszystkie DLe mają wtrysk. 1000 są w zasadzie takie same od 2002 roku do końca produkcji czyli do 2009 roku. Możesz nabyć nowsze Dle ale to są modele z USA. Pierwszy 650 od 2004 chyba do K6 = 2006 ma 1 świecę per jeden cylinder po tym roku masz 2 świece na każdy cylinder i dwie zamiast jednej sondy lambda. Na pewno lepsze osiągi ma litr tyle że ten litr jest bardziej zawodny - to silnik od starego TLa 1000, podczas gdy z 650tka dosłownie NIC się nie dzieje. Druga sprawa to spalanie litr spala około 7 litrów na 100km a 650tka bliżej 5l. Naturalnie mówię o średniej. Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2012-02-27 09:53:41 | |
Autor: Drzewo | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Użytkownik "Henryk Kaszubski" <hugonislaw@onet.pl> napisał w wiadomości news:jiaa2o$bmh$1pippin.nask.net.pl... Znajomy ma TDMkę - rewelacyjne moto. Wątpie żeby DL 1000 potrafiła spalić 3,8L paliwka przy przelotowej 150 km/h. Tutaj masz parę opinii na temat TDM 900 http://www.moto-opinie.info/index.php?action=show&id_produktu=111 -- Drzewo www.moto-opinie.info |
|
Data: 2012-02-27 10:01:46 | |
Autor: AZ | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
On 02/27/2012 09:53 AM, Drzewo wrote:
Użytkownik "Henryk Kaszubski"<hugonislaw@onet.pl> napisał w wiadomościTo przy 120 km/h pewnie potrafi zejść do 2,5l? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-02-27 11:32:32 | |
Autor: Qlfon | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
W dniu 2012-02-27 09:53, Drzewo pisze:
Użytkownik "Henryk Kaszubski"<hugonislaw@onet.pl> napisał w wiadomości Nie żebym się czepiał, ale dosłownie parę (w sensie dwie):( Ładnie to tak spamować grupę? -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2012-02-28 11:40:33 | |
Autor: Drzewo | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomości news:jifm5f$69b$1mx1.internetia.pl... W dniu 2012-02-27 09:53, Drzewo pisze: OK. Postaram się dawać linka, jeśli będzie więcej opinii na dany temat :) Napisałem tylko swoje zdanie i dałem linka do opinii ze swojego sewisu, ponieważ akurat na temat TDM już są jakieś wpisy. Niedużo jest ich, ale może akurat komuś się przyda. -- Drzewo www.moto-opinie.info |
|
Data: 2012-02-27 17:21:26 | |
Autor: Ivam | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Użytkownik "Drzewo" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f4b448d$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...
Znajomy ma TDMkę - rewelacyjne moto. Wątpie żeby DL 1000 potrafiła spalić 3,8L paliwka przy przelotowej 150 km/h. Troche Ci sie musialo pomylic. Nie TDM tylko TDI. I nie 900 tylko 1900. I na pewno nie przy przelotowej 150. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-02-28 11:42:22 | |
Autor: Drzewo | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jigaj5$lb2$1mx1.internetia.pl... Troche Ci sie musialo pomylic. Nie TDM tylko TDI. I nie 900 tylko 1900. I na pewno nie przy przelotowej 150. Nic mi się nie pomyliło. Faktycznie, średniej nie liczyłem idealnie, ale było przeważnie coś ok. 150 i spalanie TDM naprawdę tyle wynosi. Nie musisz mi wierzyć - zapytaj kogoś kto ma TDMa. -- Drzewo www.moto-opinie.info |
|
Data: 2012-02-28 16:20:53 | |
Autor: Ivam | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Użytkownik "Drzewo" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f4caf83$0$1227$65785112@news.neostrada.pl...
Nic mi się nie pomyliło. Faktycznie, średniej nie liczyłem idealnie, ale było przeważnie coś ok. 150 i spalanie TDM naprawdę tyle wynosi. Nie musisz mi wierzyć - zapytaj kogoś kto ma TDMa. Chcialem kupic TDM. Powozilem sie nawet troche. Gadalem z wieloma wlascicielami TDM. Spalanie kolo 5 przy przelotowej w okolicach 120-130. To potwierdzalo wiele osob i moja jazda probna to mniej-wiecej potwierdzila. W spalanie ponizej 4l/100km przy 150km/h nie uwierze. Chcesz ciekawostke - moze NTG, ale zawsze. Peugeot 107 benzyna - opinie na necie, ze auto potrafi spalic ponizej 4 - nawet 3,5l/100km (z silnikiem benzynowym). Probowalem ecodrivingu - hamowanie silnikiem, delikatnie z gazem, 90% czasu w trasie i do tego nigdy, przenigdy nie przekraczalem 2000 rpm. Spalanie - 5,2. Przy normalnej jezdzie troche ponizej 6. Auto mam od nowosci sprawdzalem minimalne spalanie dwa razy - raz na dotarciu, drugi raz po 30kkm. Wyniki identyczne. Opinie dot. spalania z neta mozna se w d. wsadzic. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-02-28 20:55:21 | |
Autor: Monster | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
W dniu 2012-02-28 16:20, Ivam pisze:
Chcesz ciekawostke - moze NTG, ale zawsze. Peugeot 107 benzyna - opinieKażdy łoś pisze co wskazuje komp pokładowy,liczyć się nie chce lub nie umie,stąd kwiatki-moja kolumbryna żłopie średnio 2l więcej niż się chwali. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-02-28 22:42:08 | |
Autor: Ivam | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f4d3128$0$1215$65785112@news.neostrada.pl...
Każdy łoś pisze co wskazuje komp pokładowy, Akurat 107 nie ma kompa nawet w opcji. liczyć się nie chce lub nie umie Niekoniecznie. U mnie jest tak, ze jak przejade ~400km od tankowania do tankowania, to pali znacznie mniej niz jak zrobie ~150km. Na tej samej stacji, przy dojazdach do roboty potrafia wyjsc roznice rzedu 0,5-0,8 litra. moja kolumbryna żłopie średnio 2l więcej niż się chwali. Strach sie bac - lancer siostry w/g kompa nie chce zejsc ponizej 10, a 13 to taki standard... jesli jej komp tez oszukuje o 2 litry;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-02-29 08:15:20 | |
Autor: Glub | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
On Tue, 28 Feb 2012 20:55:21 +0100, Monster <alpy2@op.pl> wrote:
Każdy łoś pisze co wskazuje komp pokładowy,liczyć się nie chce lubnie umie,stąd kwiatki-moja kolumbryna żłopie średnio 2l więcej niż się chwali. W mojej hulajnodze komputer zawyza spalanie. Jak sie policzy to wtedy wychodzi ten kwiatek. -- Glub przero?ni?ta wrotka SW-T400 |
|
Data: 2012-02-28 21:41:22 | |
Autor: Norbi | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
W dniu 2012-02-28 16:20, Ivam pisze:
Powiedzmy tak ze kumpla TDM-a spala od 3,6 - 6 l :) Srednio pon 5 l to sa dane sprawdzone w trasie przy roznych predkosciach.. Ogolnie bardzo oszczedne moto :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2012-02-28 22:39:25 | |
Autor: Ivam | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Użytkownik "Norbi" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f4d3bf2$0$26693$65785112@news.neostrada.pl...
Powiedzmy tak ze kumpla TDM-a spala od 3,6 - 6 l :) Nie przecze, ze oszczedne, ale niech nikt nie wciska bajek, ze przy przelotowej 150km/h pali ponizej 4/100. Swoja droga to 3,6 to naprawde dobry wynik - mi fazerem udalo sie zejsc do 3,8 ale juz preclowalem na maksa. Najwiecej w dwie osoby na autostradzie caly czas na czerwonym wciagnal mi 6,5. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-02-28 23:18:21 | |
Autor: Boniek | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
W dniu 2012-02-28 22:39, Ivam pisze:
\ Nie przecze, ze oszczedne, ale niech nikt nie wciska bajek, ze przy U mnie w TDM trzymając się w przedziale 140-160km/h z plecaczkiem, 3 załadowanymi po brzegi kuframi i tankbagiem wychodziło ok 7l/100km. Na włoskich przełęczach schodziłem do 4,6/100, ale żeby 3,6? Nie wierzę. Co do dystansu, można przejechać i 1000 spokojnie. Dupa nie odpadnie :) -- Boniek gg 644826 Yamaha TDM 900 http://www.bikepics.com/members/boniek/ |
|
Data: 2012-03-01 10:10:35 | |
Autor: Lukas | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Witajcie,
Boniek napisał: U mnie w TDM trzymając się w przedziale 140-160km/h z plecaczkiem, 3 załadowanymi po brzegi kuframi i tankbagiem wychodziło ok 7l/100km. Za chwilkę rozpocznę czwarty sezon na TDM900 i musze potwierdzić to co napisał Boniek! Generalnie TDM pali mało ale bez przesady. Normalne latanie miasto + trasa przy przelotowej do 120 -140 to jakieś minimum 5,5L do 7L, wszystko zależy od manetki. Trasa to inna bajka, mój na autostradzie solo - trasa 800 km, przelotowa 140-150km/h - spalanie 6L. Myślę, że to dobry wynik. Co do dystansu, można przejechać i 1000 spokojnie. Dupa nie odpadnie :)Potwierdzam! Jeszcze z zalet - TDM to bardzo wygodny motocykl, idealny na nasze rozpierdolone drogi a do tego rewelacyjnie hamuje! Pozdr Lukas TDM900 |
|
Data: 2012-03-01 10:20:14 | |
Autor: Lukas | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Hej,
przypomniałem sobie jakie ma zalety DL... ma rewelacyjne Handbary, które można bardzo szybko przerobic i idealnie pasują do TDM900 :) Wiecej zalet nie znam! Pozdr Lukas TDM900 |
|
Data: 2012-02-29 10:37:16 | |
Autor: TaDzik | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
W dniu 28-02-2012 22:39, Ivam pisze:
Najwiecej w dwie osoby na autostradzie caly czas na czerwonym Oja! Ja bym od Ciebie motora nie kupił! :P Kacie Ty! :) -- Pozdro Tadzik |
|
Data: 2012-02-29 16:16:04 | |
Autor: Ivam | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Użytkownik "TaDzik" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f4df1c4$0$1221$65785112@news.neostrada.pl...
Oja! Ja bym od Ciebie motora nie kupił! :P Specjalnie na ten wyjazd wlalem lepszy olej, dodalem ceramizer i dosypalem pare magnetyzerow;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-03-05 23:36:41 | |
Autor: The_EaGle | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
W dniu 2012-02-28 22:39, Ivam pisze:
Użytkownik "Norbi" napisał w wiadomości grup Jeszcze jest kwestia tego jak bardzo optymistyczny jest prędkościomierz. Właśnie w DLu denerwuje mnie to najbardziej w tym moto. Co za skończony debil tak skalibrował prędkościomierz że jadąc 100km/j jadę 91 a jadąc 120 jadę 108 km/h. Idąc dalej tym tropem i powiększającego sie błędu przy 150 licznikowych będzie ze 125 realnych to wtedy faktycznie może i 4l na 100km/h będzie realne. Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2012-02-29 20:57:08 | |
Autor: marvin | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Uzytkownik "Ivam" napisal...
Opinie dot. spalania z neta mozna se w d. wsadzic. Brandzlujecie sie tym spalaniem jakby to mialo jakiekolwiek znaczenie. marvin tdm900 |
|
Data: 2012-02-29 22:32:19 | |
Autor: Ivam | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Użytkownik "marvin" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jilvse$qec$1@mx1.internetia.pl...
Brandzlujecie sie tym spalaniem jakby to mialo jakiekolwiek znaczenie. Nie chodzi o spalanie, tylko o rozpowiadanie ewidentnych bzdur. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-03-01 08:48:58 | |
Autor: Norbi | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
W dniu 2012-02-29 20:57, marvin pisze:
Uzytkownik "Ivam" napisal... Jak jezdzisz wokol komina to nie ma Inaczej jak masz do zrobienia trase na kilka tys km... Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2012-03-05 23:42:43 | |
Autor: The_EaGle | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
W dniu 2012-02-29 20:57, marvin pisze:
Uzytkownik "Ivam" napisal... Rozumiem że masz nieograniczone zasoby gotówki? Dla mnie jak jadę 5 czy 6 tys km podczas 2 tyg wyjazdu i płacę 1500zł za paliwo ma znaczenie czy to będzie tyle czy 3000zł. Po za tym dojeżdżam do pracy na moto od marca do listopad po 80-90km dziennie. W związku z tym za nie wydaną kasę na wachę mogę zawsze coś sobie kupić. Gdybym traktował moto jako zabawkę i do polatania z kumplami po ulicach nocą to pewnie by mi wisiało ile to spala ale tak nie jest... Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2012-02-28 17:53:37 | |
Autor: Niby Nic | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Miałem podobny dylemat i wybrałem DL 1000 K7
Zwiedziłem nim drogi Rosji i zachodnie autostrady. (ok 40 000 w sumie) Wady. - Nierówna praca silnika przy stałych niewielkich prędkościach - dziura w okolicach 3500-3800 obrotów (akurat tu gdzie się najczęściej jeździ) - na 6 biegu można jechać od min 100 km/h inaczej nawala po łańcuchu - strasznie czuły na nieszczelności "lewego" powietrza (trzeba wszystkie opaski dokręcać dość często bo inaczej nawala w airoxa) - słabe hamulce (raczej spowalniacze) - przednie zawieszenie mogłoby być lepsze - oryginalne opony do wywalania natychmiast - szumiący kosz sprzęgłowy - wycieki z popychacza sprzęgła Zalety. - Zajebiście, ale to zajebiście wygodny. Kanapa, ugięcie kolan, pozycja itd. to rewelka - Bardzo dobra ochrona przed wiatrem. Na akcesoryjnej szybie MRA można palić fajkę przy 120km/h i to nie jest żart czy przechwałka, można ponarzekać na słabą wentylację kasku, ale coś za coś - Pakowność jest jego bardzo mocną stroną. Zabieram namiot, śpiwór, karimaty materace, krzesełko, stolik ... ok nie będę pisał więcej bo pomyślicie że ściemniam jakbym wszystko opisał co zabieram a do tego jeszcze trzy kufry givi. - Wygodna kanapa. Na raz np. trasa Petersburg - Suwałki przez Białoruś. Dupa nie odpadła. - Spalanie od 5 litrów przy jeździe w Rosji do 7 na autostradach. Podobno można więcej spalić ale ja nie umiem :) - Praktycznie się nie psuje (oprócz tego co powyżej, ale to robię między wyprawami) - Możliwość podoklejania do niego niezliczonych akcesorii i nie kosztują tyle co do Beemki. - Płynna i łatwo dostępna regulacja tylnego zawieszenia - Bardzo dobre lampy - Miękkie plastyki. Przy wywrotce rzadko pękają :) - Silnik V2 :) Łańcuch DID ok 25 tyś, opony Michelin Pilot Road ok 25 tyś, olej i filtr i co tam trzeba w/g książki serwisowej. Powiem jeszcze tyle, że ostatnio miałem okazję, a co ja tam piszę, miałem zaszczyt prowadzić BMW GS 1200 i to w wersji Adventure przez kilkaset kilometrów. No może trochę lepiej się prowadzi i lepiej hamuje ale za co tyle kasy płacić? Może ja nie rozumiem tej marki :) Howk Jacek |
|
Data: 2012-02-29 11:24:54 | |
Autor: Kopyt | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Cze!
Użytkownik "Niby Nic" <niby_nic@op.pl> napisał... Ja co prawda mam co innego, ale na tym samym piecu... - dziura w okolicach 3500-3800 obrotów (akurat tu gdzie się najczęściej Napisz cos wiecej -- w SV1000 mialem cos podobnego i zaradzilem m.in. zmieniajac zaslepki do synchro przepustnic z oryginalow (juz nieco sparcialych) na takie home-made. To rozwiazalo widoczna dziure, zaczal isc lepiej na niskich obrotach. Jak czuc ten Twoj dolek w tym zakr. obrotow? - wycieki z popychacza sprzęgła Oj tak -- Japonczyk nie wszystko umi zrobic dobrze. Uklad sprzegla z nieoslonietym popychaczem przechodzacym obok zebatki zdawczej to chory pomysl. Pozdrawiam Pawel SVSZ i SC33'98 |
|
Data: 2012-02-29 10:29:47 | |
Autor: AZ | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
On 02/29/2012 11:24 AM, Kopyt wrote:
A to na gaźnikach? U mnie w KHI było to samo i ponoć to przez zestrojenie gaźników żeby spełniało Euro2, podkładki OIDP 0.5 czy 0.8mm pod iglice i dziura zniknęła a była coś w okolicach 4-4,5krpm, mocno irytujące. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-02-29 14:27:38 | |
Autor: Kopyt | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Cze!
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał > Napisz cos wiecej -- w SV1000 mialem cos podobnego i zaradzilem m.in.isc > lepiej na niskich obrotach. Jak czuc ten Twoj dolek w tym zakr. obrotow? Nie, nie. Pisalem tu o tym kiedys. Nawet z Don Pedro sie ustawilem na jazde jego TL-em, zeby sprawdzic czy to moze wszystkie duze V od Suzuki tak maja. Przy 4krpm moj piec zaczynal dziwaczne wibracje jak by z ramy chcial wypasc, a kopa nie bylo czuc. Dopiero powyzej 5k zaczynalo sie zycie. Hamownia nic nie pokazala -- krzywe jak w ksiazce. Okazalo sie, ze przez zaslepione cycki do synchro przepustnic bierze lewe powietrze. To wystaczalo, zeby dla malych otwarc przepustnicy calosc chodzila marnie (hamownia to przepustnice na full, czyli na krzywych nie bylo widac). Zrobienie synchro i -- przede wszystkim -- zaslepienie tego porzadnie poprawilo prace zauwazalnie. Dziura znikla. Zabralem tu glos, bo byc moze ta dziura nadal jest tylko mniejsza. Nie zawadzi podrazyc, bo byc moze cos jeszcze poprawie. A to na gaźnikach? Tylko mala SV byla na poczatku gaznikowa OIDP. Wszystkie duze V (TLS, TLR no i SV1K) od poczatku mialy wtrysk. Co nie znaczy , ze nie trzeba tego synchronizowac. Pawel |
|
Data: 2012-03-06 08:38:21 | |
Autor: Piotr Klimek | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Dnia (Wed, 29 Feb 2012 11:24:54 +0100) ktos podajacy sie za Kopyt
wyklawiaturowal co nastepuje: - wycieki z popychacza sprzęgła Akurat to robilem w swoim zima, moj mechanik wywiercil gdziestam dziurke dzieki ktorej syf powinien wyplywac na dol nie zalegajac pod pokrywa i nie niszczac popychacza. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-03-06 00:06:50 | |
Autor: The_EaGle | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
W dniu 2012-02-25 10:37, Henryk Kaszubski pisze:
Latka leca, kondycja fizyczna juz nie ta. Dzieciaki angazuja i czasu Rozważałem zakup TDM 900 i jeździłem nim testowo - ale wybrałem DL 650. Czemu: - DL ma 19" przednie koło i nadaje się do lekkiego terenu TDM to taki versys zajebiście się prowadzi po asfalcie ale na szutrze czujesz że coś jest nie teges... - DL ma cholernie dobrą osłonę przed wiatrem co oznacza że podczas dalekich wypadów nie męczysz się. - DL całkiem dobrze spisuje się na krętych drogach - nie jest to TDM ale naprawdę w Chorwacji po łukach szliśmy prawie na kolanach :) - Dlem wybraliśmy się na wprost 100km przez lasy pola dróżki wg wskazań GPS,a przez rewelacyjne starorzecze Pilicy po błotach i wodzie po pół koła i dał radę bez żadnych problemów. Wręcz zjeżdżasz z drogi na leśne ścieżki u zaczyna ci się robić banan na mordzie. - masa części zamiennych - wyjebka w terenie to żaden problem - jedyna rzecz która się może urwać to wystające kierunkowskazy - koszt to 60zł - a wymiana samodzielna jest bardzo prosta. - miejsce na dodatkowe pierdoły typu grzane manetki, gps, telefon, dwa gniazda zapalniczek, handbary itp - to wszystko wygląda na nim dobrze. - jazda po autostradzie do 140km/h licznikowych jest OK powyżej zauważasz że motocykl się już męczy jazda non stop 180 powoduje zupełnie nie proporcjonalne zużycie paliwa i zaczyna żłopać olej. - 22l zbiornik paliwa to coś co jest ABSOLUTNYM asem w ręku właściciela DLa - z zasięgiem 400km możesz znacznie szybciej dotrzeć na miejsce przeznaczenia niż typowe 250-280km jak np w nowym transalpie. - polecam do jazdy częściowo terenowej oponki michelin anakee2 - nie są najlepsze w każdym środowisku ale sumarycznie sprawdzają się bardzo i są przewidywalne - ważne aby się rozgrzały przy niskich temp jak teraz... - spalanie - średnio podczas wyprawy jakieś 5l na 100km z bagażem i często po górach. minusy: - prędkościomierz wskazujący sience fiction - wskaźnik paliwa wskazuje przez 250km połowę baku a kolejnych 100 schodzi do rezerwy. - moc 67KM jest za mała na autostrady optymalnie przydało by się ponad 80KM - gabaryty do jazdy po mieście - czasem nie wciśniesz się jak nakedem po między samochody - latem przez szybę i handbary brak wentylacji ubrania Pozdrawiam Rafał |