Data: 2012-02-26 22:21:10 | |
Autor: Kuczu | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
W dniu 2012-02-25 10:37, Henryk Kaszubski pisze:
Latka leca, kondycja fizyczna juz nie ta. Dzieciaki angazuja i czasu Bierz DL 1000. Kawal motocykla, no i co V2 to V2. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-02-27 00:12:01 | |
Autor: Henryk Kaszubski | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:jie7o7$bn4$1inews.gazeta.pl... Bierz DL 1000. Kawal motocykla, no i co V2 to V2. Nie moge sie doszukac czy oba DL od poczatku maja wtrysk, czy sa rowniez wersje na gazniku/gaznikach? Jesli tak, to od ktorego rocznika jest zmiana? Henryk |
|
Data: 2012-03-05 23:30:26 | |
Autor: The_EaGle | |
TDM, maly DL czy duzy DL ? | |
W dniu 2012-02-27 00:12, Henryk Kaszubski pisze:
Użytkownik "Kuczu"<qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości Wszystkie DLe mają wtrysk. 1000 są w zasadzie takie same od 2002 roku do końca produkcji czyli do 2009 roku. Możesz nabyć nowsze Dle ale to są modele z USA. Pierwszy 650 od 2004 chyba do K6 = 2006 ma 1 świecę per jeden cylinder po tym roku masz 2 świece na każdy cylinder i dwie zamiast jednej sondy lambda. Na pewno lepsze osiągi ma litr tyle że ten litr jest bardziej zawodny - to silnik od starego TLa 1000, podczas gdy z 650tka dosłownie NIC się nie dzieje. Druga sprawa to spalanie litr spala około 7 litrów na 100km a 650tka bliżej 5l. Naturalnie mówię o średniej. Pozdrawiam Rafał |
|