TDu na PSP

Data: 2009-06-23 20:42:06
Autor: dziobu
TDu na PSP
Witam,

Chciałem sobie kupić pierwszą konsole - padło na PSP. Z gier interesuje mnie na początek TDu (TestDrive Unlimited). I tu problem - tego nie można nigdzie kupić!!! Jakieś NFS czy GTA są, a TDu nigdzie. A w końcu nie jest to jakaś stara produkcja.

Więc jak to jest z dostępnością gier na PSP?

dziobu
xyzyk.pl

Data: 2009-06-23 21:51:31
Autor: KAM_
TDu na PSP
dziobu pisze:
[...]

Nie pomyślałbym, żeby PSP kupować akurat dla tej pozycji, ale nie będę dyskutował... ;)

Generalnie w żadnym sklepie nie ma zatrzęsienia gier PSP, zazwyczaj są to nowości i platynki (łódzkie doświadczenia). Takie TDU nie należy do żadnej z tych grup, więc pewnie będzie problem z kupnem gdzieś indziej niż przez internet.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-06-23 22:04:56
Autor: dziobu
TDu na PSP
Dnia 6/23/2009 9:51 PM, Użytkownik KAM_ napisał:

Nie pomyślałbym, żeby PSP kupować akurat dla tej pozycji, ale nie będę dyskutował... ;)

Inne gry znalazłem, a tej nie.
Niemniej faktem jest że TDu to istotna pozycja. Po prostu mi sie podoba.

[...]

Sprawdziłem w sieci. I też brak ;/ Albo nie ma w ofercie, albo "produkt niedostępny". Troche to dziwne, dlatego pytam.

dziobu
xyzyk.pl

Data: 2009-06-23 22:29:50
Autor: dziobu
TDu na PSP
Dnia 6/23/2009 10:04 PM, Użytkownik dziobu napisał:

Sprawdziłem w sieci. I też brak ;/ Albo nie ma w ofercie, albo "produkt niedostępny". Troche to dziwne, dlatego pytam.

No. Na alledrogo znalazłem.
Szkoda że tylko tam ;/

dziobu
xyzyk.pl

Data: 2009-06-24 07:30:32
Autor: Jan Strybyszewski
TDu na PSP
dziobu pisze:
[...]

A ta gra miala wogole wydawce w Polsce to podobnie jak Sega Rally wszystkie jakie widzialem to importy ?

TDu na PSP