/TECH/ Odpowietrzanie tarczówki - wężyk

Data: 2011-01-18 23:26:54
Autor: Wojtek Sobociński
/TECH/ Odpowietrzanie tarczówki - wężyk
W dniu 2011-01-18 22:06, Alfer pisze:
Adam Słodowy radzi. Właśnie odpowietrzyłem obie tarczówki, w czym bardzo
pomaga elastyczny wężyk. Może być np. akwarystyczny lub winiarski. Co
jeśli pod ręką nie mamy takiego sklepu?

A więc odkrycie - w aptece oprócz standardowych 2 strzykawek 20 ml
kupiłem "zestaw do infuzji". W nim jest fantastyczny wężyk. Długi,
przezroczysty, pasujący idealnie i na dziubek strzykawki i na
odpowietrznik w Shimanowskiej tarczówce. Cena tego zestawu to... 2,8 zł
:-) Tak więc panie i panowie, Alfer rekomenduje "zestaw do infuzji"
każdemu rowerowemu majsterkowiczowi :-)

To będzie NTG ale kumpel zrobił niedawno zastępczy przyrząd do synchronizacji gaźników w motorze z trzech metrów wężyka fi 6 i dwóch nasadek od igieł do iniekcji. Wystarczyło wlać do wężyka odrobinę gęstego oleju i wepchnąć z obu stron nasadki od igieł - koszt to 7,50. Najtańszy przyrząd do dwóch gaźników kosztuje zdaje się ok. 170 pln :)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-01-19 08:56:07
Autor: Piotr
W dniu 2011-01-18 23:26, Wojtek Sobociński pisze:
[...]

Ja kupilem w tesco latarke za 18zl. Wygrzebalem w garazu 2 stare uchwyty to tylnych lampek. Polaczylem to w calosc z tą latarką. Przykręciłem na kierownice i tym sposobem mam przednią lampę za 18zl dającą lepsze oświetlenie drogi niż mój cateye za 85zl :)

Data: 2011-01-19 09:43:53
Autor: Tomasso
Użytkownik "Piotr" napisał:

[...]

Bez zdjęć się nie liczy!