/TECH/ Piasta: reanimować czy wymienić?

Data: 2010-02-17 12:56:49
Autor: kml
/TECH/ Piasta: reanimować czy wymienić?

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:hlgjla$ins$1atlantis.news.neostrada.pl...

Na co wskazują takie objawy (zużycie, wytarcie piesków, zapadek czy co tam w środku siedzi?) i czy jest sens ją serwisować, naprawiać? Czy wystarczy samo skręcenie = usunięcie luzów? Ta piasta będzie jeździła w lecie w terenie, więc chciałbym na niej polegać a nie że w trakcie uphillu coś w środku strzeli, puści i bedę miał hulajnogę bez napędu :)

Mam taką piastę i powiem tak: jest to idealny moment na to żeby ja wymienić na coś sensownego. U mnie wygła sie oś, ciągłe luzy etc etc aż koło skończyłow trenażeże. IMO to najlepiej ją wymienić a jeżeli jest taka możliwość to zostawić całe koło jako zapas. Póki co jest to najgorsza piasta shimano z jaką miałem do czynienia.

kml
Last update 9/1/2010 Beskidy 2009/2010.

/TECH/ Piasta: reanimować czy wymienić?