TELEFON w ramach usługi powszechnej

Data: 2012-10-15 12:05:47
Autor: Ariusz
TELEFON w ramach usługi powszechnej
Złożyłem wniosek o telefon w ramach usługi powszechnej umowa - 10 miesięcy (jeszcze się załapałem). Miałem nadzieję, że TP - teraz Orange podłączy mnie kablem.
Dostałem jednak pismo, że nie mają możliwości technicznych i mogą dać mi drogą radiową. Miałem komórkę w Orange i ciągle były problemy, gubiło zasięg, podczas śnieżycy nie działa łączność... Ogólnie do d...
Chciałbym aby moje łącze było kablem i to z kilku względów m.in. internet. Niestety Orange (już teraz nie TP) twierdzi, że mogą w ramach tej usługi podłączyć mnie radiowo.
Wg. UKE mogą podłączyć mnie radiem.

Czy jest jakaś możliwość wymuszenia na Orange podłączenie kablem.

Czy mogę ich zmusić aby sprawdzenie warunków technicznych odbyło się np. w niekorzystną pogodę?

Ariusz

Data: 2012-10-15 13:35:44
Autor: Michał Pysz
TELEFON w ramach usługi powszechnej
Mają Ci zapewnić telefon nie internet więc to nie argument.
Zasięg jest lepszy sporo niż przy GSM, choćby dlatego, że realizują to na NMT 450, pozatym instalują kierunkową antenę.

Oczywiście masz rację, ze się bronisz przed tym rękami i nogami ale raczej są małe szanse, ze ich przekonasz.

mp.

w niekorzystnÄ… pogodÄ™?

Ariusz

Data: 2012-12-10 09:51:32
Autor: Wojtek
TELEFON w ramach us³ugi powszechnej
On Mon, 15 Oct 2012 13:35:44 +0200, Micha³ Pysz wrote:

Maj± Ci zapewniæ telefon nie internet wiêc to nie argument.
Zasiêg jest lepszy sporo ni¿ przy GSM, choæby dlatego, ¿e realizuj± to
na NMT 450, pozatym instaluj± kierunkow± antenê.

Nie - ju¿ nie realizuj± na NMT 450. Tu i ówdzie jeszcze burcz± kontrolne kana³y NMT i da siê us³yszeæ pojedyncze rozmowy, ale nowych klientów ju¿ siê po NMT nie pod³±cza. LIKWIDEJSZYN!

--
Wojtek

Data: 2012-10-15 21:49:15
Autor: RadoslawF
TELEFON w ramach us³ugi powszechnej
Dnia 2012-10-15 12:05, U¿ytkownik Ariusz napisa³:

Czy jest jaka¶ mo¿liwo¶æ wymuszenia na Orange pod³±czenie kablem.

Zmuszenie nie ale je¶li zaproponujesz ¿e sam poniesiesz koszty
po³o¿enie kabla to mog± siê zgodziæ, pytanie czy jak poznasz
koszta takiej zabawy sam nie zrezygnujesz ?

Pozdrawiam

TELEFON w ramach usługi powszechnej