TELEWIZJA n

Data: 2012-02-19 13:42:13
Autor: Ada Tomaska
TELEWIZJA n
On 15 Lut, 19:31, "sss" <s...@PIZZA.PO.LE> wrote:
Witam
Czy w tunerach tv N jest mozliwosc ukladania wlasnej listy kanalow jak ma to
miejsce w Cyfrowym polsacie?   i czy po wylaczeniu z sieci lub aktualizacji
kanalow/oprogramowani lista pozostaje bez zmian?  Czy mozna dodawac kanaly
np. z Astry i mieszac je z kanalami ze swojej listy bez zadnych blokad ?
Ktory tuner to obsluguje a
ktorego unikac?

Też miałam z tym problem, ale jakos to ogarnęłam wedle pewnych
wskazówk napisanych tutaj ( za co bardzo dziękuję). Brak męskiej ręki
w domu powoduje później szukanie po forach odpowiedzi na wiele pytań:D
Co nie zmienia faktu, że kto pyta nie błądzi, a moim osobistym zdaniem
to N jest dość łatwą w obsłudze telewizją no i jeszcze mają takie
promocje:D 3 miesiące gratis teraz za przedłużenie umowy dostałam, co
dla studenta który liczy każdy grosz jest wielką oszczędnościa, a
wybór kanałów (szczególnie tych kobiecych, no i informacyjnych) jest
spory. Pozdrawiam serdecznie:)

TELEWIZJA n