TEN ZYD KOGO PARTIA WSKAZE

Data: 2012-08-26 15:34:42
Autor: emailstuffname@gmail.com
TEN ZYD KOGO PARTIA WSKAZE
http://www.asme.pl/126839191790420.shtml

* Rzekł ktoś mądrze kiedyś w rządzie o piątej kolumnie, lecz Polacy w
Żydów ślipią, bo jak zwykle durnie* -- pisał ubecki wierszokleta w
marcu 1968 roku.

O tym jak było z tą syjonistyczną V-tą kolumną opowiedział w swych
wspomnieniach tow. Piotr Kostikow - w swoim czasie szef sektora
polskiego w wydziale zagranicznym KC KPZR.

Był on świadkiem rozmowy Leonida Brieżniewa z Władysławem Gomułką w
gabinecie tego pierwszego w Moskwie.

 Leonid Brieżniew miał żal do Władysława Gomułki o to, że w PRL
towarzysze żydowscy otwarcie krytykują politykę Kraju Rad wobec
państwa Izrael po zwycięskiej dla Żydów wojnie sześciodniowej z
Arabami w czerwcu 1967 roku.

Zagniewany tow. Wiesław zadeklarował, że nie dopuści w Polsce
żydowskiej V-tej kolumny. *

Cel: Jaruzelski na ministra

Za personalny symbol antysemickiej czystki owych lat uchodzi gen.
Mieczysław Moczar (wł. Nikołaj Tichonowicz Diomko), agent sowieckich
służb specjalnych i minister spraw wewnętrznych PRL w jednej osobie.

Tymczasem czystka antysemicka rozpoczęła się pierwotnie w Ludowym
Wojsku Polskim za sprawą gen. Wojciecha Jaruzelskiego.

Jej celem było opanowanie stanowiska ministra obrony narodowej PRL
przez cieszącego się zaufaniem Moskwy gen. Wojciecha Jaruzelskiego.
Jak wiadomo, przed wydarzeniami październikowymi 1956 roku ministrem
obrony PRL był sowiecki marszałek narodowości polskiej Konstanty
Rokossowski.

Pod naciskiem zrewoltowanych tłumów został on zdymisjonowany przez
nowe kierownictwo partyjne i odesłany wraz z liczną grupą sowieckich
generałów i oficerów do Kraju Rad.

Jego miejsce zajął inż. Marian Spychalski, mianowany wkrótce
marszałkiem. Nie cieszył się on jednak względami sowieckich generałów
i ich agentury w LWP. *

*....ofiarami czystki antysemickiej padali raz po raz rdzenni Polacy,
źle notowani w Moskwie jako dawni uczestnicy wydarzeń październikowych
1956 roku. Tak wylecieli z wojska gen. Jan Frey-Bielecki oraz jego
bliski współpracownik, płk Wincenty Heinrich. Klasycznym tego
przykładem były też losy gen. Tadeusza Bończa-Pióry - usuniętego z
szeregów PZPR decyzją Centralnej Komisji Kontroli Partyjnej pod
pretekstem ukrycia przed Partią prawdziwego (żydowskiego) nazwiska
Feder. Rzecz w tym, że gen. Pióro pochodził -- podobnie jak Jaruzelski
-- ze sfer ziemiańskich i w okresie stalinowskim był za to
represjonowany przez Informację Wojskową.

Gen. Jaruzelski skorzystał ze sposobności i usunął go z wojska.

Takie są kulisy kariery politycznej gen. Jaruzelskiego. Wiele z mojej
wiedzy o tym co się działo wtedy w LWP, zawdzięczam mej przyjaźni z
rodziną gen. Adama Uziembły - więźnia stalinowskiego, w czasie
*marcowej* czystki usuniętego z wojska. Gen. Uziembło również NIE MIAL
żydowskich przodków, ale czymś podpadł sowieckiej agenturze.

Opowiadał mi godzinami o koszmarnej atmosferze donosów i prowokacji w
prowadzonej przez generałów Jaruzelskiego i Urbanowicza kampanii
czystek.

Nie pozwalał notować swych opowieści, tym bardziej je nagrywać, gdyż
potwornie bał się mściwości Jaruzelskiego.

Chciał umrzeć spokojnie, a jednocześnie na mój widok nie mógł
powstrzymać się od kolejnych opowieści. Darzył mnie zaufaniem, gdyż
właśnie wróciłem do domu z obozu internowania w więzieniu w Białołęce.

Zważmy, że to są tylko początki ministerialnej kariery gen.
Jaruzelskiego. Później był najazd na bratnią Czechosłowację,
strzelanie do polskich robotników na Wybrzeżu, stan wojenny i kolejne
ofiary.

 Ktoś inny leżałby godzinami krzyżem za pokutę. Ale gen. Jaruzelski ma
sumienie komunisty.

Nic nie zakłóca mu spokoju ducha.

Centrolewica broni dziś gen. Jaruzelskiego jako swego bohatera.
Jednocześnie zarzuca Polakom tradycyjny antysemityzm.

                                      To są szczyty dialektycznej
logiki.*

Data: 2012-08-27 08:07:03
Autor: mkarwan
TEN ZYD KOGO PARTIA WSKAZE
Tchórz ukrywajacy sie za kanadyjskim serwerem

From:  Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: TEN ZYD KOGO PARTIA WSKAZE
Date: Sun, 26 Aug 2012 15:34:42 -0700 (PDT)
 (KHTML, like Gecko) Chrome/21.0.1180.83 Safari/537.1,gzip(gfe)

Data: 2012-08-27 05:21:17
Autor: emailstuffname@gmail.com
TEN ZYD KOGO PARTIA WSKAZE
mkarwan - jeden z najzdolniejszych wychowankow Jaruzelskiego.:)

Data: 2012-08-27 08:36:28
Autor: leszek niewiadomski
TEN ZYD KOGO PARTIA WSKAZE

From:  Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sun, 26 Aug 2012 15:34:42 -0700 (PDT)
(KHTML, like Gecko) Chrome/21.0.1180.83 Safari/537.1,gzip(gfe)
Udajesz idiote czy nim jestes?
Przeciez wiesz, ze to klamstwo. Udajesz idiote czy nim jestes?

--
ln.

Data: 2012-08-27 09:27:47
Autor: mkarwan
TEN ZYD KOGO PARTIA WSKAZE

From:  Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sun, 26 Aug 2012 15:34:42 -0700 (PDT)
(KHTML, like Gecko) Chrome/21.0.1180.83 Safari/537.1,gzip(gfe)
Udajesz idiote czy nim jestes?

w przeciwieństwie do ciebie, nie jestem

Data: 2012-08-27 19:45:10
Autor: Grzegorz Z.
TEN ZYD KOGO PARTIA WSKAZE
mkarwan napisał:

Tchórz ukrywajacy sie za kanadyjskim serwerem

Udajecie idiotę czy nim jesteście, urwan?

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-27 10:47:17
Autor: zdumiony
TEN ZYD KOGO PARTIA WSKAZE
Użytkownik   napisał w wiadomości news:5724dc2d-c784-4536-8ff3-a893657bb233e14g2000yqm.googlegroups.com...
* Rzekł ktoś mądrze kiedyś w rządzie o piątej kolumnie, lecz Polacy w
Żydów ślipią, bo jak zwykle durnie* -- pisał ubecki wierszokleta w
marcu 1968 roku.

Oj, strasznie skrzywdzeni ci Żydzi, ze musieli z Polski wyjechać do Izraela..

Data: 2012-08-27 11:19:42
Autor: emailstuffname@gmail.com
TEN ZYD KOGO PARTIA WSKAZE
On 27 Sie, 14:17, "Gringo" <gri...@qmail.com> wrote:
"zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> schrieb im Newsbeitragnews:k1fc8d$646$1usenet.news.interia.pl...

> U ytkownik "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com> napisa w
> wiadomo ci

> Oj, strasznie skrzywdzeni ci ydzi, ze musieli z Polski wyjecha do
> Izraela..

Nikt nie wyjecha , cz ministr w je dzi tam tylko po rozkazy.

a co tam slychac u BUBLA? Juz wyszedl z wariatkowa - bekon?

Data: 2012-08-27 11:40:21
Autor: Klin
TEN ZYD KOGO PARTIA WSKAZE
W dniu 2012-08-27 00:34, emailstuffname@gmail.com pisze:

  Ktoś inny leĹźałby godzinami krzyĹźem za pokutę. Ale gen. Jaruzelski ma
sumienie komunisty.

   Jaruzelski się w pełni zrehabilitował przekazując władzę
   Ĺźydostwu przy okrągłym stole - nie sądzisz. MoĹźesz być tylko
   nieco zawiedziony, Ĺźe nie tej sekcie, ktĂłrą ty wspierasz.

Data: 2012-08-27 05:12:18
Autor: emailstuffname@gmail.com
TEN ZYD KOGO PARTIA WSKAZE
On 27 Sie, 05:40, Klin <""klin
wrote:
W dniu 2012-08-27 00:34, emailstuffn...@gmail.com pisze:

>   Ktoś inny leżałby godzinami krzyżem za pokutę. Ale gen. Jaruzelski ma
> sumienie komunisty.

   Jaruzelski się w pełni zrehabilitował przekazując władzę
   żydostwu przy okrągłym stole - nie sądzisz. Możesz być tylko
   nieco zawiedziony, że nie tej sekcie, którą ty wspierasz.

pomodlcie sie za niego w cerkwi cyryla:))