TEN rzad juz nie pociagnie..

Data: 2012-02-17 08:24:38
Autor: brat_olin
TEN rzad juz nie pociagnie..
Tusk - won; Pawlak - won; Vincent - won.

Premierem zostaje Schetyna, wicepremierem - Palikot,
min. finansow - bezpartyjny Belka.

By zylo sie lepiej!  Wszystkim!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-02-17 17:30:14
Autor: Bogdan Idzikowski
TEN rzad juz nie pociagnie..

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:1904ed83-8bc3-4289-bc8d-f2a53a83df1ak6g2000vbz.googlegroups.com...
Tusk - won; Pawlak - won; Vincent - won.

Premierem zostaje Schetyna, wicepremierem - Palikot,
min. finansow - bezpartyjny Belka.

By zylo sie lepiej!  Wszystkim!

Jarusia zagubiles! Jak mogles? Nie daruje ci tego!

--
Jaroslaw-Zbawiciel Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Data: 2012-02-17 08:39:21
Autor: brat_olin
TEN rzad juz nie pociagnie..
On 17 Feb, 17:30, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisal w wiadomoscinews:1904ed83-8bc3-4289-bc8d-f2a53a83df1ak6g2000vbz.googlegroups.com...

> Tusk - won; Pawlak - won; Vincent - won.

> Premierem zostaje Schetyna, wicepremierem - Palikot,
> min. finansow - bezpartyjny Belka.

> By zylo sie lepiej!  Wszystkim!

Jarusia zagubiles! Jak mogles? Nie daruje ci tego!

Bez sensu.  Pelo wygralo wybory - i zrobi
nowe rozdanie.  I nie musi juz z PSL.
W mediach salonowych widac dobrze to
przesuniecie wajchy.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-02-17 17:38:22
Autor: Obserwator
TEN rzad juz nie pociagnie..
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):
Tusk - won; Pawlak - won; Vincent - won.

Premierem zostaje Schetyna, wicepremierem - Palikot,
min. finansow - bezpartyjny Belka.

By zylo sie lepiej!  Wszystkim!

Układ wrocławski (niemiecka agentura) + proputinowska ( otoczenie Komorowskiego).

Czyli w Warszawie nadal bez zmian:)

http://www.youtube.com/watch?v=LN2MkWuRAik&feature=player_embedded

Data: 2012-02-17 17:51:31
Autor: jadrys
TEN rzad juz nie pociagnie..
W dniu 2012-02-17 17:24, brat_olin pisze:
[...]

Tylko co my Polacy będziemy mieć z tej zmiany?

Data: 2012-02-17 08:59:56
Autor: brat_olin
TEN rzad juz nie pociagnie..
jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
brat_olin pisze:

> Tusk - won; Pawlak - won; Vincent - won.
> Premierem zostaje Schetyna, wicepremierem
> - Palikot, min. finansow - bezpartyjny Belka.
> By zylo sie lepiej!  Wszystkim!

Tylko co my Polacy będziemy mieć z tej zmiany?

Palikota jako premiera (za rok-dwa).

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-02-17 17:52:17
Autor: Obserwator
TEN rzad juz nie pociagnie..
jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Palikota jako premiera (za rok-dwa).

pewnie *Polak* jadrys bardzo sie ucieszy:)

Data: 2012-02-18 09:50:28
Autor: jadrys
TEN rzad juz nie pociagnie..
W dniu 2012-02-17 17:59, brat_olin pisze:
jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
brat_olin pisze:

[...]

Jak na razie to on się wydaje być lepszym rozwiązaniem dla Polski i Polków niż układ PO-PiS-SLD-PSL. Pytanie tylko czy on aby nie jest uwiązany na łańcuchu okrągłostołowców i postawiony dla odwracania uwagi Polaków od istotnych dla nich spraw..?

Data: 2012-02-17 18:14:39
Autor: Barfly
TEN rzad juz nie pociagnie..
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):
Tusk - won; Pawlak - won; Vincent - won.

Premierem zostaje Schetyna, wicepremierem - Palikot,
min. finansow - bezpartyjny Belka.

By zylo sie lepiej!  Wszystkim!

Cóż takiego widzisz w Schetynie? Potrafi jedynie głupio się usmiechać. Palitot
to błazen, a Belka to komuch.

Data: 2012-02-17 10:23:26
Autor: brat_olin
TEN rzad juz nie pociagnie..
" Barfly" <pohukiwacz.WYT...@gazeta.pl> wrote:
brat_olin <brat_o...@yahoo.com> napisał(a):

> [...]
> By zylo sie lepiej!  Wszystkim!

Cóż takiego widzisz w Schetynie? Potrafi
jedynie głupio się usmiechać. Palitot to

Tak będzie. Gdzie piszę, ze chcę, by było?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-02-18 06:53:03
Autor: stevep
TEN rzad juz nie pociagnie..
Dnia 17-02-2012 o 19:23:26 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

> [...]

jedynie głupio się usmiechać. Palitot to
błazen, a Belka to komuch.

Tak będzie. Gdzie piszę, ze chcę, by było?

A nie chcesz? To co piszesz to marne na¶ladownictwo czerwonoustej pani  profesor, która swoje życzenia przyjmuje za fakty.

--
stevep

Data: 2012-02-17 18:48:34
Autor: pluton
TEN rzad juz nie pociagnie..
Tusk - won; Pawlak - won; Vincent - won.

Premierem zostaje Schetyna, wicepremierem - Palikot,
min. finansow - bezpartyjny Belka.

A pierdziek ? Co dla pierdzka ?

Nullification

Data: 2012-02-17 10:56:40
Autor: brat_olin
TEN rzad juz nie pociagnie..
"pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

> Tusk - won; Pawlak - won; Vincent - won.
> Premierem zostaje Schetyna, wicepremierem - Palikot,
> min. finansow - bezpartyjny Belka.

A pierdziek ? Co dla pierdzka ?

Bydloszewski tez won.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-02-18 06:51:20
Autor: stevep
TEN rzad juz nie pociagnie..
Dnia 17-02-2012 o 19:56:40 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

"pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

> Tusk - won; Pawlak - won; Vincent - won.
> Premierem zostaje Schetyna, wicepremierem - Palikot,
> [...]

Wypowiedziało się bydło.
--
stevep

Data: 2012-02-17 17:54:53
Autor: Obserwator
TEN rzad juz nie pociagnie..
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Tusk - won; Pawlak - won; Vincent - won.
>
> Premierem zostaje Schetyna, wicepremierem - Palikot,
> min. finansow - bezpartyjny Belka.

A pierdziek ? Co dla pierdzka ?

dalej bedzies pierdzikowal po polskich grupach, trupku, az ci zabraknie na jabola.

Data: 2012-02-18 06:50:31
Autor: stevep
TEN rzad juz nie pociagnie..
Dnia 17-02-2012 o 17:24:38 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

[...]