TERA JA !!!

Data: 2010-08-16 13:04:04
Autor: Panslavista
TERA JA !!!
ZAPYTAWYWUJE  SIE...

Jakie jest napięcie wyjściowe i biegunowość styków zasilacza do drukarki Lexmark Z 815?

Data: 2010-08-16 13:26:18
Autor: Jan Werbiński
TERA JA !!!
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomoœci news:4c691b26$0$22795$65785112news.neostrada.pl...
ZAPYTAWYWUJE  SIE...

Jakie jest napięcie wyjściowe i biegunowość styków zasilacza do drukarki Lexmark Z 815?

One sš właœciwe do zasilania tej drukarki.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-17 12:42:00
Autor: szymo
TERA JA !!!
Panslavista pisze:
ZAPYTAWYWUJE  SIE...

Jakie jest napięcie wyjściowe i biegunowość styków zasilacza do drukarki Lexmark Z 815?
RTFM or UCHPPJJM (Użyj Chłopie Prostego Przyrządu Jakim Jest Mirenik)

Data: 2010-08-17 13:40:26
Autor: Panslavista
TERA JA !!!

"szymo" <szymon.luczak@wp.pl> wrote in message news:i4dp1p$9m8$1news.man.bydgoszcz.pl...
Panslavista pisze:
ZAPYTAWYWUJE  SIE...

Jakie jest napięcie wyjściowe i biegunowość styków zasilacza do drukarki Lexmark Z 815?
RTFM or UCHPPJJM (Użyj Chłopie Prostego Przyrządu Jakim Jest Mirenik)

Nie da się zmierzyć uszkodzonego zasilacza.

Data: 2010-08-17 07:00:00
Autor: Moorek
TERA JA !!!
On 17 Sie, 13:40, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
> [...]

30V 0,5A

Styki nie mam pojęcia - z tego co wiem to jest to blok wkładany do
drukarki.

Data: 2010-08-17 17:11:10
Autor: Panslavista
TERA JA !!!

"Moorek" <mit@poczta.onet.pl> wrote in message news:ef7c6b7b-acf8-437e-a5de-d0f518f3108cf6g2000yqa.googlegroups.com...

30V 0,5A

Styki nie mam pojęcia - z tego co wiem to jest to blok wkładany do
drukarki.

Wystarczy zmierzyć miernikiem na tym bloku.

TERA JA !!!