TERAZ KOLEJ NA J. URBANA - GOEBBELSA PRL-u.

Data: 2012-01-16 14:08:21
Autor: Obserwator
TERAZ KOLEJ NA J. URBANA - GOEBBELSA PRL-u.

*Jerzy Urban krytykując wyrok skazujący za stan wojenny
w charakterystycznym dla siebie stylu też dopominał się ukarania. Miało to wywołać u odbiorcy wrażenie absurdu.

(bezczelnosc i arogancja tego lajdaka jest niesamowita !!)

Jerzy Urban nie jest wszak sam. Żyje wśród ludzi pozostającymi z nim w różnego
typu relacjach. Łatwo można wskazać poszczególne środowiska, w których się obraca:

- współpracownicy "Nie" i Faktów i Mitów"
- stara gwardia z dawnymi przełożonymi z Kiszczakiem, Jaruzelskim na czele
- nomenklatura PRL - ludzie, którzy wskoczyli na pasmo z którego dostępne są
kierownicze stanowiska (por. film z Fedorowiczem w roli gł. pt. "Poszukiwana,
poszukiwany")
- aparat ucisku: milicja, kadra LWP, SB, WSW, LOK, ORMO i inne tego typu służby
- młoda gwardia z Kwaśniewskim, Millerem, Oleksym, Cimoszewiczem
- najmłodsza gwardia z Olejnikiem, Kaliszem, Napieralskim
- oligarchia wyrosła z nomenklatury i aparatu PRL
- rodziny wszystkich wymienionych
- zdezorientowana młodzież zmanipulowana przez "guru młodzieżowych" takich jak
Jakub Wojewódzki.
- Adam Michnik, środowiska Agory i ofiary tego potężnego koncernu medialnego
(GW, Metro, portale, TOK FM, serwis GW instalowany jest automatycznie wraz z
systemem "windows" Microsoft!)
- TVN, Polsat, TVP, przytłaczająca większość portali i stacji radiowych.

W sumie potęga. To do tych środowisk Jerzy Urban, rzecznik rządu w stanie
wojennym, mówi o absurdzie.(sic !!)

W rzeczywistości, absurdem jest tak niski wyrok i tak niewielu skazanych. Nie tylko za stan wojenny ale i za zbrodniczą ideologię, za zmarnowane życie
kilku pokoleń, za zniszczenie polskich elit i zastąpienie ich wykształciuchami
zachwycającymi się Urbanem, Palikotem i Wojewódzkim. Przede wszystkim zaś za zdradę - za wysługiwanie się wrogiemu mocarstwu
dążącemu do eksterminacji Narodu Polskiego, jak wykazały plany podboju Europy
przez Układ Warszawski wykradzione przez pułkownika Kuklińskiego.

Odpowiedzialność Jerzego Urbana za zbrodnie końcowego PRLu jest nie mniejsza
niż odpowiedzialność Josepha Goebbelsa za zbrodnie III Rzeszy. Ktoś członkom partii, urzędnikom, funkcjonariuszom SB i WSW, zomowcom i
przetrzymanym do 13 grudnia 1981 poborowym wkładał do głów odpowiednio dobraną
mieszankę trującą, by można było posłużyć się nimi w stanie wojennym. Urban tą machiną propagandową kierował zarówno na etapie przygotowań jak i
wprowadzenia. Był jej mózgiem. Spełniał rolę taką jak Goebbels. Skoro Goebbels po wojnie został uznany za
jednego z głównych zbrodniarzy wojennych mimo, że nikogo nie zabił, to i Jerzy
Urban powinien zostać osądzony za zbrodnie stanu wojennego. Wszystkie, bo bez jego propagandy stanu wojennego nie udałoby się wprowadzić.

http://niezalezna.pl/21769-jerzy-urban-krytykujac-wczorajszy-wyrok-skazujacy-za-stan-wojenny

Data: 2012-01-16 16:42:50
Autor: u2
W dniu 2012-01-16 15:08,  Obserwator pisze:
[...]

TVP odzyskali, ale poki co mozna obejrzec od czasu do czasu. ;)

Data: 2012-01-16 17:56:45
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f14457d$0$1258$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Oglądaj Trwam. Po co masz mieć opluty ekran?

BomBel

Data: 2012-01-16 17:39:00
Autor: rAzor
UĹźytkownik -  Obserwator napisał:
- ....  serwis GW instalowany jest automatycznie wraz z
systemem "windows" Microsoft!)

Od kiedy?
--
[pl.soc.polityka] !delete from "HeÂŽSk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski"

Data: 2012-01-16 18:14:02
Autor: rAzor
Użytkownik - u2 napisał:
W dniu 2012-01-16 17:39, rAzor pisze:
- ....  serwis GW instalowany jest automatycznie wraz z
systemem "windows" Microsoft!)

Od kiedy?

Od zawsze.

Jakoś nie zauważyłem.

Data: 2012-01-16 18:17:18
Autor: u2
W dniu 2012-01-16 18:14, rAzor pisze:
Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Pewnie nigdy nie instalowales windy :)

Data: 2012-01-16 18:44:57
Autor: rAzor
Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Instalowałem setki razy. :-)
Za wyjątkiem ostatniej siódemki - tę kupiłem już zainstalowaną z lapkiem. Jakoś nie zauwazyłem obecności serwisu GW gdziekolwiek.

Data: 2012-01-16 19:01:34
Autor: rAzor
Użytkownik - u2 napisał:
[...]

No mam, ale go nie uĹźywam. Nic tam takiego nie ma.

Data: 2012-01-16 19:15:16
Autor: u2
TERAZ KOLEJ NA J. URBANA - GOEBBELSA PRL-u.
W dniu 2012-01-16 19:01, rAzor pisze:

A IE instalowales ?

No mam, ale go nie używam. Nic tam takiego nie ma.

A jaka strone startowa tam ustawia ?

Data: 2012-01-16 19:28:35
Autor: rAzor
Użytkownik - u2 napisał:
W dniu 2012-01-16 19:01, rAzor pisze:

A IE instalowales ?

No mam, ale go nie uĹźywam. Nic tam takiego nie ma.

A jaka strone startowa tam ustawia ?

Standardowo - Microsoftu, normalka.

Data: 2012-01-16 19:32:25
Autor: raff
TERAZ KOLEJ NA J. URBANA - GOEBBELSA PRL-u.
On Mon, 16 Jan 2012 19:28:35 +0100, rAzor <komuchy@na.koBym.ru>
wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
W dniu 2012-01-16 19:01, rAzor pisze:

A IE instalowales ?

No mam, ale go nie używam. Nic tam takiego nie ma.

A jaka strone startowa tam ustawia ?

Standardowo - Microsoftu, normalka.

To prawda rAzor. I jednoczesnie sa instalowane dodatki na GW.

R.

Data: 2012-01-16 19:35:01
Autor: rAzor
wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Już wiem - to skutek nieużywania najGWnianej przeglądarki.
I jedno wiem - po kilku latach zabawy z linuchem - nigdy się do tego ie-shitu nie przyzwyczaję.

Data: 2012-01-16 19:32:45
Autor: rAzor
Użytkownik - u2 napisał:
W dniu 2012-01-16 19:01, rAzor pisze:

A IE instalowales ?

No mam, ale go nie uĹźywam. Nic tam takiego nie ma.

A jaka strone startowa tam ustawia ?

Aaaa, tera czaję - zajrzałem w zakładkę "ulubione" i dziabnąłem pierwszy lepszy skrót do MSN. I masz! GWno!

Data: 2012-01-16 19:48:38
Autor: u2
W dniu 2012-01-16 19:32, rAzor pisze:
Użytkownik - u2 napisał:
[...]

No i masz gwniany placek ;)

Data: 2012-01-16 18:26:31
Autor: Obserwator
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a):
UĹźytkownik -  Obserwator napisał:
> - ....  serwis GW instalowany jest automatycznie wraz z
> systemem "windows" Microsoft!)

Od kiedy?

nie wiem od kiedy. Moze zapytaj autora tego tekstu? Ten bloger pisze rzetelne
teksty na blogpress. pl i na niezalezna.pl. W kazdym razie Agora podpisala umowę z Microsoft. Ja nie uwazam, ze to cos
zlego, sam korzystam z uslug Microsoft i nie to jest najwazniejsze w tekscie
ktory wkleilem.
Tutaj raczej chodzi o to, ze szkoda iz ta gazeta poslugujac sie dobrymi
technikami internetowymi, moze je wykorzystywac w nieciekawy sposob.

Ponizej wklejka na temat tej wspolpracy GW z Microsoft:

*Agora i Microsoft wykresInc. podpisały umowę, która przewiduje m.in. rozwój
wspólnych produktów i przyznanie wykresAgorze wyłączności na sprzedaż
powierzchni reklamowych w tych produktach.

http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/agora;ma;umowe;z;microsoft,99,0,456547.html

Data: 2012-01-16 19:30:22
Autor: rAzor

UĚźytkownik -  Obserwator napisał:
[...]

A, no teraz wszystko jasne. OK.

Data: 2012-01-16 17:56:14
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jf1b0l$du0$1inews.gazeta.pl...

[...]

Psychol! Ja cie pierdziele! Ależ psychol!

BomBel

TERAZ KOLEJ NA J. URBANA - GOEBBELSA PRL-u.