TERAZ KOLEJ NA J. URBANA - GOEBBELSA PRL-u.

Data: 2012-01-16 17:39:00
Autor: rAzor
TERAZ KOLEJ NA J. URBANA - GOEBBELSA PRL-u.
Użytkownik -  Obserwator napisaÅ‚:
- ....  serwis GW instalowany jest automatycznie wraz z
systemem "windows" Microsoft!)

Od kiedy?
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski"

Data: 2012-01-16 18:14:02
Autor: rAzor
Użytkownik - u2 napisał:
W dniu 2012-01-16 17:39, rAzor pisze:
- ....  serwis GW instalowany jest automatycznie wraz z
systemem "windows" Microsoft!)

Od kiedy?

Od zawsze.

Jakoś nie zauważyłem.

Data: 2012-01-16 18:17:18
Autor: u2
TERAZ KOLEJ NA J. URBANA - GOEBBELSA PRL-u.
W dniu 2012-01-16 18:14, rAzor pisze:
U¿ytkownik - u2 napisa³:
W dniu 2012-01-16 17:39, rAzor pisze:
- ....  serwis GW instalowany jest automatycznie wraz z
systemem "windows" Microsoft!)

Od kiedy?

Od zawsze.

Jako¶ nie zauwa¿y³em.

Pewnie nigdy nie instalowales windy :)

Data: 2012-01-16 18:44:57
Autor: rAzor
Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Instalowałem setki razy. :-)
Za wyjątkiem ostatniej siódemki - tę kupiłem już zainstalowaną z lapkiem. Jakoś nie zauwazyłem obecności serwisu GW gdziekolwiek.

Data: 2012-01-16 18:58:27
Autor: u2
W dniu 2012-01-16 18:44, rAzor pisze:
Pewnie nigdy nie instalowales windy :)

Instalowa³em setki razy. :-)
Za wyj±tkiem ostatniej siódemki - tê kupi³em ju¿ zainstalowan± z
lapkiem. Jako¶ nie zauwazy³em obecno¶ci serwisu GW gdziekolwiek.

A IE instalowales ?

Data: 2012-01-16 19:01:34
Autor: rAzor
Użytkownik - u2 napisał:
[...]

No mam, ale go nie używam. Nic tam takiego nie ma.

Data: 2012-01-16 19:15:16
Autor: u2
TERAZ KOLEJ NA J. URBANA - GOEBBELSA PRL-u.
W dniu 2012-01-16 19:01, rAzor pisze:

A IE instalowales ?

No mam, ale go nie u¿ywam. Nic tam takiego nie ma.

A jaka strone startowa tam ustawia ?

Data: 2012-01-16 19:28:35
Autor: rAzor
Użytkownik - u2 napisał:
W dniu 2012-01-16 19:01, rAzor pisze:

A IE instalowales ?

No mam, ale go nie używam. Nic tam takiego nie ma.

A jaka strone startowa tam ustawia ?

Standardowo - Microsoftu, normalka.

Data: 2012-01-16 19:32:25
Autor: raff
TERAZ KOLEJ NA J. URBANA - GOEBBELSA PRL-u.
On Mon, 16 Jan 2012 19:28:35 +0100, rAzor <komuchy@na.koBym.ru>
wrote:

U¿ytkownik - u2 napisa³:
W dniu 2012-01-16 19:01, rAzor pisze:

A IE instalowales ?

No mam, ale go nie u¿ywam. Nic tam takiego nie ma.

A jaka strone startowa tam ustawia ?

Standardowo - Microsoftu, normalka.

To prawda rAzor. I jednoczesnie sa instalowane dodatki na GW.

R.

Data: 2012-01-16 19:35:01
Autor: rAzor
wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Już wiem - to skutek nieużywania najGWnianej przeglądarki.
I jedno wiem - po kilku latach zabawy z linuchem - nigdy siÄ™ do tego ie-shitu nie przyzwyczajÄ™.

Data: 2012-01-16 19:46:27
Autor: Bogdan Idzikowski
TERAZ KOLEJ NA J. URBANA - GOEBBELSA PRL-u.

U¿ytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:m8r8h7dfav2lc19296e1rh00s7792io7ls4ax.com...
On Mon, 16 Jan 2012 19:28:35 +0100, rAzor <komuchy@na.koBym.ru>
wrote:

U¿ytkownik - u2 napisa³:
[...]

Jakie dodatki?

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-16 19:32:45
Autor: rAzor
Użytkownik - u2 napisał:
W dniu 2012-01-16 19:01, rAzor pisze:

A IE instalowales ?

No mam, ale go nie używam. Nic tam takiego nie ma.

A jaka strone startowa tam ustawia ?

Aaaa, tera czaję - zajrzałem w zakładkę "ulubione" i dziabnąłem pierwszy lepszy skrót do MSN. I masz! GWno!

Data: 2012-01-16 19:48:38
Autor: u2
TERAZ KOLEJ NA J. URBANA - GOEBBELSA PRL-u.
W dniu 2012-01-16 19:32, rAzor pisze:
U¿ytkownik - u2 napisa³:
W dniu 2012-01-16 19:01, rAzor pisze:

A IE instalowales ?

No mam, ale go nie u¿ywam. Nic tam takiego nie ma.

A jaka strone startowa tam ustawia ?

Aaaa, tera czajê - zajrza³em w zak³adkê "ulubione" i dziabn±³em pierwszy
lepszy skrót do MSN. I masz! GWno!

No i masz gwniany placek ;)

Data: 2012-01-16 18:26:31
Autor: Obserwator
TERAZ KOLEJ NA J. URBANA - GOEBBELSA PRL-u.
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a):
Użytkownik -  Obserwator napisaÅ‚:
> - ....  serwis GW instalowany jest automatycznie wraz z
> systemem "windows" Microsoft!)

Od kiedy?

nie wiem od kiedy. Moze zapytaj autora tego tekstu? Ten bloger pisze rzetelne
teksty na blogpress. pl i na niezalezna.pl. W kazdym razie Agora podpisala umowê z Microsoft. Ja nie uwazam, ze to cos
zlego, sam korzystam z uslug Microsoft i nie to jest najwazniejsze w tekscie
ktory wkleilem.
Tutaj raczej chodzi o to, ze szkoda iz ta gazeta poslugujac sie dobrymi
technikami internetowymi, moze je wykorzystywac w nieciekawy sposob.

Ponizej wklejka na temat tej wspolpracy GW z Microsoft:

*Agora i Microsoft wykresInc. podpisa³y umowê, która przewiduje m.in. rozwój
wspólnych produktów i przyznanie wykresAgorze wy³±czno¶ci na sprzeda¿
powierzchni reklamowych w tych produktach.

http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/agora;ma;umowe;z;microsoft,99,0,456547.html

Data: 2012-01-16 19:30:22
Autor: rAzor
rAzor<komuchy@na.koBym.ru>  napisaÅ‚(a):

UĹźytkownik -  Obserwator napisał:
[...]

W kazdym razie Agora podpisala umowÄ™ z Microsoft. Ja nie uwazam, ze to cos
[...]

*Agora i Microsoft wykresInc. podpisały umowę, która przewiduje m.in. rozwój
wspólnych produktów i przyznanie wykresAgorze wyłączności na sprzedaż
powierzchni reklamowych w tych produktach.

http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/agora;ma;umowe;z;microsoft,99,0,456547.html

A, no teraz wszystko jasne. OK.