TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE

Data: 2012-08-17 17:09:22
Autor: Grzegorz Z.
TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE
Observatore napisał:

.podporzadkowac sobie Polske metoda * ideologicznego przewrotu*, bez uzycia broni.

..hierarchowie kościoła w Polsce rozpoczęli zbliżenie z cerkwią rosyjską.
Terlikowski pisze o wspólnych działaniach cerkwi rosyjskiej i kościoła w Polsce. Niedługo przy pogłębiającym się kryzysie w Watykanie, bardzo prawdopodobnym
oderwaniu się katolików w Ameryce Południowej, ogromnym spadku znaczenia
papieża - może dojść do powtórzenia się histori. Do nowej Unii Brzeskie. Tym razem jednak to nie cerkiew uzna zwierzchnictwo papieża, ale polski
kościół katolicki uzna zwierzchności patriarchy Moskwy i Wszechrusi. *

Moskwie nie udało się podporządkować Polaków i Polski zbrojnie.

 Teraz dzięki takim osobom jak Terlikowski Rosja może tego dokonać metodą
*ideologicznego przewrotu*.

Polski kościół zamiast układać się Rosją i jej cerkwią, powinien zająć
absorpcją wielkiej humanistycznej filozofii - Wojtyły.

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/pussy_riot_skazane._slusznie__23361/

Wypada życzyć Terlikowskiemu by jeszcze zobaczył na własne oczy jak podczas
przyszłej wojny z Rosją rosyjscy sołdaci gwałcą i mordują jego żonę i
dzieci.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-17 16:14:54
Autor: Observatore
Grzegorz Z. <dr_gawron@lorraine.net> napisał(a):
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/pussy_riot_skazane._slusznie__23361/
 no to sie popisal. Ja jakos mu nigdy nie ufalem, bo jego teksty smierdzialy mi
fanatyzmem i....bezpieka.

Dobry komentarz pod tym tekstem:

* Dziewczyny maja szczescie, ze nie splonely na stosie. Karane powinno byc
niszczenie mienia, a jak sobie ktos cos tam pokrzyczy to jest przeciez wolnosc
slowa. W imie starych skryptow wolno krzyczec to i imie nowych tez powinno byc
wolno.
Wraca wczesne sredniwiecze. *

Data: 2012-08-17 18:24:53
Autor: Przemysław M.
TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE
Dnia Fri, 17 Aug 2012 16:14:54 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

Grzegorz Z. <dr_gawron@lorraine.net> napisaů(a):
[...]

Mam w tyůku szamanów i ich wigwamy ale wciŕý mam w sobie szacunek dla
poglŕdów i wierzeń innych. Dziewczynki mówiŕc wpros nasraůy na ten oůtarz,
a tego nie powinno sić tolerowaă. Wolnoúă sůowa? Pierdzenie w taboret. To
zwykůe chamstwo porŕbanych gówniar którym we ůbie sić poprzewracaůo. Byůy
kiedyú takie spiewajŕce laski z Rosji co to kurwiůy sić za sobŕ. Sůuch o
nich zaginŕů. tak samo skończŕ i te úlicznotki. --

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă
 zwycićýonym, a nie ulec to zwycićstwoĄ  - powiedziaů Jarosůaw Kaczyński.

Data: 2012-08-17 18:46:17
Autor: Klin
W dniu 2012-08-17 18:14,  Observatore pisze:
[...]

   Rabbi Obserwatore nie wstydzi się już nawet wspierania Grzegorza Z.
   wszystkie chwyty dozwolone byle tylko dokopać KRK.

Data: 2012-08-17 16:54:52
Autor: Observatore
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
   Rabbi Obserwatore nie wstydzi się już nawet wspierania Grzegorza Z.
   wszystkie chwyty dozwolone byle tylko dokopać KRK.

wstyd to popierac sowiecki episkopat ktory jest jedna z kagiebistami w
sutannach, ktorzy sa przedstawicielami biznesu i polityki Kremla, a nie wiary w Boga.

Data: 2012-08-17 19:14:05
Autor: Klin
W dniu 2012-08-17 18:54,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

                                         .> napisał(a):

[...]

   Co mnie mogą obchodzić stosunki panujące w Prawosławnej Cerkwi
   nie znam się też na tym co się dzieje na szczytach w Polskim
   Kościele jeśli tam uznali, że korzystne dla Kościoła Powszechnego
   jest podjęcie rozmów między Prawosławiem a Katolicyzmem to
   z jakiego powodu mam się sprzeciwiać. Rabbi Observatore ma widać
   większe rozeznanie i wszystko lepiej wie, bo zabiera głos.

Data: 2012-08-17 17:28:05
Autor: Observatore
[...]

zostaliscie POINFORMOWANI o zwiazkach Cyryla z KGB. Podalem na tej grupie jego
biografie i zrodla. Mozecie tez sprawdzic sobie zwiazki hierarchow z bezpieka.
Informacje sa dostepne nawet w sieci. To sa informacje, ktorych nie wolno ukrywac czy utajniac przed spoleczenstwem.
Kazdy czlowiek ma prawo zadecydowac SAM o swoim wyborze poparcia dla tego
pojednania kagiebistow w sutannach z bezpieka polska w sutannach.

Przypominam, ze hierarchowie K.K. juz raz OSZUKALI spoleczenstwo zyrujac *pojednanie* komunistow z tzw. koncesjonowana opozycja. Efekty tego typu oszukanczych ukladow sa juz znane.

Wy sie nie musicie sprzeciwiac skoro lubicie byc robieni bambuko, tylko
pozniej nie szukajcie winnych obecnej sytuacji - wsrod Marsjan.

Data: 2012-08-17 20:04:14
Autor: Klin
W dniu 2012-08-17 19:28,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

[...]

   Rabbi Observatore czerpie swe rewelacje od starych agentów CIA Mossadu
   jak widać nieco przestarzałe źródło bo nie ma już KGB a jest SVR.

   http://tiny.pl/h4s1m

To sa informacje, ktorych nie wolno ukrywac czy utajniac przed spoleczenstwem.
Kazdy czlowiek ma prawo zadecydowac SAM o swoim wyborze poparcia dla tego
pojednania kagiebistow w sutannach z bezpieka polska w sutannach.

   Mamy czekać aż wymrze tamto pokolenie czy jeszcze ze dwa następne?

Przypominam, ze hierarchowie K.K. juz raz OSZUKALI spoleczenstwo zyrujac
*pojednanie* komunistow z tzw. koncesjonowana opozycja. Efekty tego typu
oszukanczych ukladow sa juz znane.

   Dopiero po latach jesteś mądry. Wtedy nie bardzo było wiadomo
   jak należy postąpić, przypomnij sobie co wtedy myślałeś i ile
   razy zmieniałeś od tego czasu swoje zdanie.

Data: 2012-08-17 18:46:45
Autor: Observatore
[...]

no i co z tego? To sa takie same zmiany jak w Polsce - tylko z NAZWY, ale
personel i dzialania identyczne.

 Z CzKa i NKWD powstalo KGB, a po pierestrojce nazwali sie FSB. A Putin to
przeciez pulkownik KGB, ktore nazywa sie teraz FSB.

O tym cwaniaczki oszuscie w obrusie na glowie - Cyrylu, to mozna poczytac w
tekscie: POLSKA TARCZA &#8211; ROSYJSKI POLIGON: http://bezdekretu.blogspot.ca/

Albo na stronach rosyjskiej opozycji w stosunku do rezimu pulkowika CzKa/NKWD
KGB/FSB - Putina.

Zreszta podobno strone Aleksandar Sciosa czytacie (tak tu pisaliscie) ale
najwidoczniej TYLKO sluzbowo.

> [...]

   jak należy postąpić, przypomnij sobie co wtedy myślałeś i ile
   razy zmieniałeś od tego czasu swoje zdanie.

nie tylko ja zmadrzalem. Za PRL nie bylo np. internetu i mogliscie ukrywac
wasze szachrajstwa przed spoleczenstwem. A teraz dupa zbita i musicie sie starac inaczej, np. wysylajac cwiercinteligentow do zagluszania sieci.

Postepujecie wlasnie dokladnie w/g instrukcji ktora ujawnil Suworow, dlatego
po komentarzach latwo was rozpoznac, bo np. negujecie w sposob absurdalny
ewidentne FAKTY, bo uwazacie, ze inni sa na takim poziomie intelektualnym jak wy.

Data: 2012-08-17 18:55:42
Autor: Observatore
Errata - o kagiebiscie w obrusie na glowie mozecie poczytac

w tekscie POJEDNANIE Z CERKWIĄ PUTINA

 http://bezdekretu.blogspot.ca/

A tu krotko dla wzrokowcow o *pojednaniu* z Kosciolem Szatana (tak nazywaja
cerkiew Cyryla rosyjscy wierzacy) z agentami w sutannach polskiego episkopatu.

Data: 2012-08-17 19:00:03
Autor: Observatore
 Observatore <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

zapomnialem wkleic link, wiec wklejam - dla WIZUALISTOW:

http://viilo.blogspot.ca/2012_08_01_archive.html

Data: 2012-08-17 21:36:22
Autor: Klin
TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE

   abc wkleił tu tekst "Przesłania" chciałbym poznać
   co byś w nim poprawił a jeśli się nie zgadzasz
   z nim w całości to co proponujesz w zamian?

Data: 2012-08-17 12:43:09
Autor: Voyager
TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE
On 17 Sie, 21:36, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
   abc wkleił tu tekst "Przesłania" chciałbym poznać
   co byś w nim poprawił a jeśli się nie zgadzasz
   z nim w całości to co proponujesz w zamian?

  Watykan próbuje tu wprowadzić dyktaturę byłych służb KGB , kiedyś
Kościuszko takich powiesił, biskupi zaprzedani interesowi Rosji
zawisneli.

Data: 2012-08-17 22:03:38
Autor: Klin
TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE
W dniu 2012-08-17 21:43, Voyager pisze:
On 17 Sie, 21:36, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
[...]

   Dużo zrozumiałeś z Przesłania nic tylko pogratulować
   Rabbi Observatore będzie zachwycony.

Data: 2012-08-17 14:08:52
Autor: Voyager
TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE
On 17 Sie, 22:03, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
W dniu 2012-08-17 21:43, Voyager pisze:> On 17 Sie, 21:36, Klin <""klin
> \"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">

>    Watykan pr buje tu wprowadzi dyktatur by ych s u b KGB , kiedy
> Ko ciuszko takich powiesi , biskupi zaprzedani interesowi Rosji
> zawisneli.

   Du o zrozumia e z Przes ania nic tylko pogratulowa
   Rabbi Observatore b dzie zachwycony.

  Zobaczysz jak szybko utną śledztwo smoleńskie, bo przyjaciel Putin
się pogniewa.

Data: 2012-08-18 00:14:50
Autor: Klin
W dniu 2012-08-17 23:08, Voyager pisze:
On 17 Sie, 22:03, Klin pisze:
[...]

    Nie wynika to z Przesłania, które wypływa z nauk Ewangelii.

    "Przebaczenie nie oznacza oczywiście zapomnienia. Pamięć stanowi
    bowiem istotną część naszej tożsamości. Jesteśmy ją także winni
    ofiarom przeszłości, które zostały zamęczone i oddały swoje życie za
    wierność Bogu i ziemskiej ojczyźnie." /cytat z Przesłania/
    Z tego wynika także ostatecznie i gotowość do wybaczenia nawet
    ewentualnej zbrodni zamachu w Smoleńsku, gdyby to okazało się
    prawdą naturalnie po wyrażeniu żalu i ukaraniu odpowiedzialnych
    hipotetycznego zamachu trudno zaś byłoby mówić o zadośćuczynieniu
    Polacy nie Żydzi aby przeliczać krew swych ofiar na ruble czy dolary.

    Kodowanie sobie ustaw to obecne wycina  polskie litery.

Data: 2012-08-17 15:45:51
Autor: Voyager
TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE
On 18 Sie, 00:14, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:

> [...]

    Polacy nie Żydzi aby przeliczać krew swych ofiar na ruble czy dolary.

    Kodowanie sobie ustaw to obecne wycina  polskie litery.

 Trzeba myśleć, do carycy katarzyny pisali też o pomoc i caryca
pomogła, rozbierając polskę zapobiegła podobno rewolucji francuskiej w
polsce , aż Papież z wdzięczności tytułował ją heroiną europy . Ale
widzisz polacy tej pomocy nie bardzo rozumieli i co chwila jak jakiś
kapłan kazał polakom nastawiać drugi policzek to go rano wojska
zaborcze znajdowały wiszącego . Przez tyle lat zabórów polacy nie
mogli zrozumieć tej pomocy.

Data: 2012-08-18 10:01:48
Autor: zdumiony
Użytkownik "Voyager" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:2868cf0e-8478-4c5f-b0a9-b6e05a347e92d7g2000vbv.googlegroups.com...
pomogła, rozbierając polskę zapobiegła podobno rewolucji francuskiej w
polsce , aż Papież z wdzięczności tytułował ją heroiną europy . Ale

To ciekawe co mówisz. Wolałbyś w Polsce rewolucję ?

Data: 2012-08-18 05:25:57
Autor: glob
On 18 Sie, 10:01, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U ytkownik "Voyager" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:2868cf0e-8478-4c5f-b0a9-b6e05a347e92d7g2000vbv.googlegroups.com...

> pomog a, rozbieraj c polsk zapobieg a podobno rewolucji francuskiej w
> polsce , a Papie z wdzi czno ci tytu owa j heroin europy . Ale

To ciekawe co m wisz. Wola by w Polsce rewolucj ?
  Durniu wymyślano bzdury aby uzasadnić rozbiór. A następnie głoszono
że Ruskim trzeba nastawiać drugi policzek.

Data: 2012-08-17 22:43:24
Autor: Observatore
[...]

KTO moze ufac kagiebistom ktorzy przebrali sie w sutanny i jak diabel ogonem
na msze dzwonia?

Polacy NIGDY nie ufaja sowieta, za duzo zbrodni na nich popelnili sowieci.
I nie zrobili NIC, aby chociaz tak jak Niemcy starac sie o przebaczenie, co
sklonilo w rezultacie polski episkopat do pojednania.
Okupowali Polske przez ponad pol wieku, a wczesniej ponizali i niszzcyli pod
zaborami.

Na co STAC sowiety to pokazaly wydarzenia od dnia katastrofy smolenskiej.

Tylko glupek, umyslowo ograniczony kretyn lub sowiecki agent - nadal bedzie wierzyl w obiecanki wyslannnika Putina, ktory ubral sobie sutanne i obrus na
glowe i udaje popa.

Nie pierniczcie wiec tu, ze jestescie Polakiem. Jestescie tylko
polskojezycznym sowietem ktory mieszka w Polsce i klamie na chama w zywe oczy.

Data: 2012-08-17 23:00:14
Autor: Observatore
TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE

Klin <klin\@wp.pl,

                                                            I jeszcze jedno- ale najpierw przy okazji errata:

Polacy NIGDY nie ufaja sowietom, !!!

Pod ponizszym linkiem jest opisane cale kalendarium zdarzen, ktore zwienczone
zostalo w koncu tym rzekomym *pojednaniem* KATA z OFIARA :

PATRON POJEDNANIA ZRODZONEGO Z KRWI http://bezdekretu.blogspot.ca/

Przeczytajcie sobie komentarze - jak pisza NORMALNI ludzie ktorzy czuja sie
Polakami.

I na koniec: jestesci albo sowieckim mongolsko- kalmuckim, bezczelnym
chamidlem i zalgana KREATURA, albo typowym KOLABORANTEM  - ktorych niestety wsrod ludnosci zamieszkujacych terytorium Polski zawsze bylo sporo.

Zaloze sie, ze takie LACHY jak wy - jesli by im dano kolejny raz mozliwosc, to
beda mordowac innych ludzi tylko za podejrzenie ktore sie zrodzi w ich chorej,
pustej pale i takie qurwy beda to jeszcze robic ze slowami Ewangielii na ustach. EOT - MENDO OBRZYGANA

Data: 2012-08-17 16:04:40
Autor: Voyager
TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE
On 18 Sie, 01:00, " Observatore" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
> [...]

pustej pale i takie qurwy beda to jeszcze robic ze slowami Ewangielii na ustach.

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

  On myśli że to kreskówki i dyrektor wyjdzie i powie jestem zły i
będzie się krzywiło bo jest zły.

Data: 2012-08-17 23:38:16
Autor: Observatore
Voyager <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał(a):
 On myśli że to kreskówki i dyrektor wyjdzie i powie jestem zły i
będzie się krzywiło bo jest zły.

******************************
nie wiem co on mysli, ale widze jak dyskutuje i jakie komentarze zamieszcza.

Udaje katolika, jest zwolennikiem Jaruzelskiego, Federacji Ruskiej pod rzadami
Putina, przeciwnikiem PO, popieraczem PSL, osoby o innych pogladach nazywa
Zydami lub filosemitami i ciagle szuka spiskow zydowskich i jankeskich. Wymysla je sobie i zmusza do ich uznania za fakty.
Zadne argumenty poparte dowodami udokumentowanymi pokazujace mu, ze sie myli
- do osoby o nicku *Klin* nie docieraja,nie przyjmuje ich do wiadomosci i
komentarze merytoryczne zastepuje komentarzami ad personam.

Data: 2012-08-18 08:12:56
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 17 Aug 2012 23:38:16 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

I KTO TO MÓWI?!!

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-08-17 23:11:22
Autor: Observatore
TERLIKOWSKI - PRZEKRESLIL KOMPLETNIE TYM HANIEBNYM

tekstem  WSZYSTO to co deklarowal do tej pory. Ten osobnik, to zwykly agencial
oddelegowany do robienia wody z mozgu naiwnym owieczkom, albo GLUPEK z ciagiem
na szklo (TV).

Paskudny, zaklamany i obludny czlowiek --

Data: 2012-08-18 08:14:51
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 17 Aug 2012 23:11:22 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Jak wiekszość PiS-owców.

Data: 2012-08-18 08:21:10
Autor: Przemysław M.
TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE
Dnia Fri, 17 Aug 2012 22:43:24 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

Klin <klin\@wp.pl,

    Nie wynika to z Przesůania, które wypůywa z nauk Ewangelii.

    "Przebaczenie nie oznacza oczywiúcie zapomnienia. Pamićă stanowi
    bowiem istotnŕ czćúă naszej toýsamoúci. Jesteúmy jŕ takýe winni
    ofiarom przeszůoúci, które zostaůy zamćczone i oddaůy swoje ýycie za
    wiernoúă Bogu i ziemskiej ojczyęnie." /cytat z Przesůania/
    Z tego wynika takýe ostatecznie i gotowoúă do wybaczenia nawet
    ewentualnej zbrodni zamachu w Smoleńsku, gdyby to okazaůo sić
    prawdŕ naturalnie po wyraýeniu ýalu i ukaraniu odpowiedzialnych
    hipotetycznego zamachu trudno zaú byůoby mówiă o zadoúăuczynieniu
    Polacy nie Ýydzi aby przeliczaă krew swych ofiar na ruble czy dolary.

[...]

I KTO TU MÓWIŮ O ATAKACH AD PERSONAM,CO? Tobie to wolno, a innym juý nie?
Bij sić w zachudzone piersi bratku, ůeb posyp popioůem, o wybaczenie proú.
;)

Data: 2012-08-18 11:30:43
Autor: Klin
W dniu 2012-08-18 00:43,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

[...]

   Odpowiem Ci Twoim językiem tylko głupek, umysłowo ograniczony kretyn
   lub żydowski agent może się spodziewać, że Polacy znowu jak w czasach
   rozbiorów dadzą się podpuścić i poświęcą swoją niepodległość by
   ratować dupę komuś innemu - wtedy uratowano tak przejściowo rewolucję
   francuską. Skutkiem tego mamy żydowskie rządy nad Polakami na kim
   bowiem mieli się zaborcy oprzeć jeśli nie na nich. Twoje szczucie
   na Rosję może spowodować, że po doprowadzeniu Polski do załamania
   gospodarczego i związanego z tym chaosu Niemcy i Rosja uznają,
   że najlepszym rozwiązaniem dla Polaków będą ich rządy za namiestników
   wybiorą sobie jak zwykle Żydów co nie będzie wielką zmianą bo
   i tak mają już obsadzonych większość ważnych stanowisk.

Data: 2012-08-18 09:56:05
Autor: zdumiony
Użytkownik "Voyager" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:c1b256b0-260d-4b70-9139-6c27dc8c4fbbc4g2000vbe.googlegroups.com...
 Watykan próbuje tu wprowadzić dyktaturę byłych służb KGB , kiedyś
Kościuszko takich powiesił, biskupi zaprzedani interesowi Rosji
zawisneli.

Widzę że najchętniej byś wieszał, całkiem niezła robota?

Data: 2012-08-18 05:22:40
Autor: glob
On 18 Sie, 09:56, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U ytkownik "Voyager" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:c1b256b0-260d-4b70-9139-6c27dc8c4fbbc4g2000vbe.googlegroups.com...

>  Watykan pr buje tu wprowadzi dyktatur by ych s u b KGB , kiedy
> Ko ciuszko takich powiesi , biskupi zaprzedani interesowi Rosji
> zawisneli.

Widz e najch tniej by wiesza , ca kiem niez a robota?

zdrajców się wiesza . Raczej po raz enty pokazuje to zachowanie że
watykan jak kiedyś tak teraz prowadzi zbrodniczą politykę przeciwko
polsce. Ja nie mam nic do ruskich, ale mówię nie KGB .

Data: 2012-08-18 09:47:03
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0luv5$p22$1inews.gazeta.pl...

Przypominam, ze hierarchowie K.K. juz raz OSZUKALI spoleczenstwo zyrujac
*pojednanie* komunistow z tzw. koncesjonowana opozycja. Efekty tego typu
oszukanczych ukladow sa juz znane.

Prawdziwy Kościół to Kościół Smoleński?

Data: 2012-08-17 17:23:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE
piątek, 17 sierpnia 2012 17:09. carbon entity 'Grzegorz Z.' <dr_gawron@lorraine.net>

Wypada życzyć Terlikowskiemu by jeszcze zobaczył na własne oczy jak
podczas przyszłej wojny z Rosją rosyjscy sołdaci gwałcą i mordują jego
żonę i dzieci.

Et tu Brute?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-08-17 17:27:09
Autor: Grzegorz Z.
Jakub A. Krzewicki napisał:

[...]

Kilkadziesiąt wpisów wcześniej Terlikowski snuł wyobrażenia jak to jego
dzieci będą w ramach tej wojny umierać za wolną Polskę. W domyśle - z rąk
Rosjan. --
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-17 17:30:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE
piątek, 17 sierpnia 2012 17:27. carbon entity 'Grzegorz Z.' <dr_gawron@lorraine.net>

Kilkadziesiąt wpisów wcześniej Terlikowski snuł wyobrażenia jak to jego
dzieci będą w ramach tej wojny umierać za wolną Polskę. W domyśle - z rąk
Rosjan.

Było, minęło. Materializm dialektyczny mówi, że natura nie wykluczając tej ludzkiej jest w ciągłym ruchu.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-08-17 16:21:15
Autor: Observatore
TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): Było, minęło.

************************** Raczej sie zaczyna. Przejrzyjcie sobie teksty znanych blogerow np. na salonie24
ktorzy potrafia myslec pare krokow na przod.

Data: 2012-08-17 18:46:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE
piątek, 17 sierpnia 2012 18:21. carbon entity ' Observatore' <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl>

Raczej sie zaczyna. Przejrzyjcie sobie teksty znanych blogerow np. na
salonie24 ktorzy potrafia myslec pare krokow na przod.

Pokrzyczą, pohałasują... cała para w gwizdek.
A jak nie, to paru biskupów wyhuśtają.
W każdym wypadku po mojej myśli, byle ktoś nie rzucił hasła przejścia na islam.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-08-17 19:19:54
Autor: Grzegorz Z.
Jakub A. Krzewicki napisał:

[...]

No i zawsze Terlikowski będzie mógł powiedzieć że to znowu ten hakier a nie
on i że już zgłosił organom.