TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE

Data: 2012-08-17 10:12:13
Autor: Voyager
TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE
On 17 Sie, 15:20, " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
.podporzadkowac sobie Polske metoda * ideologicznego przewrotu*, bez uzycia
broni.

..hierarchowie ko cio a w Polsce rozpocz li zbli enie z cerkwi rosyjsk .
Terlikowski pisze o wsp lnych dzia aniach cerkwi rosyjskiej i ko cio a w Polsce.

Nied ugo przy pog biaj cym si kryzysie w Watykanie, bardzo prawdopodobnym
oderwaniu si katolik w w Ameryce Po udniowej, ogromnym spadku znaczenia
papie a - mo e doj do powt rzenia si histori. Do nowej Unii Brzeskie.

Tym razem jednak to nie cerkiew uzna zwierzchnictwo papie a, ale polski
ko ci katolicki uzna zwierzchno ci patriarchy Moskwy i Wszechrusi. *

Moskwie nie uda o si podporz dkowa Polak w i Polski zbrojnie.

 Teraz dzi ki takim osobom jak Terlikowski Rosja mo e tego dokona metod
*ideologicznego przewrotu*.

Polski ko ci zamiast uk ada si Rosj i jej cerkwi , powinien zaj
absorpcj wielkiej humanistycznej filozofii - Wojty y.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

  W 1945 ponad głowami polaków podpisano taki sam sojusz. Ale od kiedy
partię czy też watykan interesował los Polski. Przyzwyczajaj się bo
cała historia polski to zdrady kleru i jego pachołków, a teraz to
widzisz na własne oczy.

Data: 2012-08-17 20:49:46
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-17 19:12, Voyager pisze:

[...]

Tak z ciekawości - co rozumiesz po przez określenie "zdrada kleru"?

Data: 2012-08-17 12:09:57
Autor: Voyager
On 17 Sie, 20:49, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-08-17 19:12, Voyager pisze:

>    W 1945 ponad g owami polak w podpisano taki sam sojusz. Ale od kiedy
> parti czy te watykan interesowa los Polski. Przyzwyczajaj si bo
> ca a historia polski to zdrady kleru i jego pacho k w, a teraz to
> widzisz na w asne oczy.

Tak z ciekawo ci - co rozumiesz po przez okre lenie "zdrada kleru"?

  Interes watykanu jest wbrew interesowi wolnej polski, Putin to
dyrektor i jego zapędy i jego popleczników nie wyjdą z korzyścią
wolnej polsce. Kiedyś kler podczas targowicy poprosił o pomoc caryce
Katarzyne i wiadomo czym się to skończyło.

Data: 2012-08-17 21:13:28
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-17 21:09, Voyager pisze:
[...]

Tak, to wiem - masz sporo racji, jednak określenie zdrada nie ma tu miejsca, przynajmniej dla mnie. Zdrada to przede wszystkim złamanie złożonej przysięgi. Kler póki co nie składa przysięgi na wierność Polsce.

Data: 2012-08-17 12:33:30
Autor: Voyager
On 17 Sie, 21:13, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

>    Interes watykanu jest wbrew interesowi wolnej polski, Putin to
> dyrektor i jego zap dy i jego poplecznik w nie wyjd z korzy ci
> wolnej polsce. Kiedy kler podczas targowicy poprosi o pomoc caryce
> Katarzyne i wiadomo czym si to sko czy o.

Tak, to wiem - masz sporo racji, jednak okre lenie zdrada nie ma tu
miejsca, przynajmniej dla mnie. Zdrada to przede wszystkim z amanie
z o onej przysi gi. Kler p ki co nie sk ada przysi gi na wierno Polsce.

 Tak więc nie powinni wpływać na politykę , do której się pchają.
Teraz biskup przyjdzie do posła i powie mój przyjaciel Putin oczekuje
w ramach przyjaźni trzysta pociągów z dobrami, to był błąd że pociągi
" przyjaźni" przestały kursować, no bracie walczymy razem z europą ..

Data: 2012-08-18 07:38:59
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-17 21:33, Voyager pisze:

[...]

Powinniśmy walczyć z taką Europą o zapędach imperialistycznych, chodzącą na pasku USA. A sojuszów w tej walce nie ma nigdzie poza wschodnimi krajami - naszymi Braćmi Słowianami.

Data: 2012-08-18 05:17:54
Autor: glob
On 18 Sie, 07:38, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

>   Tak wi c nie powinni wp ywa na polityk , do kt rej si pchaj .
> Teraz biskup przyjdzie do pos a i powie m j przyjaciel Putin oczekuje
> w ramach przyja ni trzysta poci g w z dobrami, to by b d e poci gi
> " przyja ni" przesta y kursowa , no bracie walczymy razem z europ .

Powinni my walczy z tak Europ o zap dach imperialistycznych, chodz c
na pasku USA. A sojusz w w tej walce nie ma nigdzie poza wschodnimi
krajami - naszymi Bra mi S owianami.

  Komunista .

Data: 2012-08-18 23:34:57
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-18 14:17, glob pisze:

Powinni my walczy z tak Europ o zap dach imperialistycznych, chodz c
na pasku USA. A sojusz w w tej walce nie ma nigdzie poza wschodnimi
krajami - naszymi Bra mi S owianami.
   Komunista .

Patriota któremu nieobojętny jest los i rola ojczyzny.

Data: 2012-08-18 18:00:24
Autor: glob
On 18 Sie, 23:34, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

>    Komunista .

Patriota któremu nieobojętny jest los i rola ojczyzny.

  Sprzedajmy śmieć, teraz polska jest wolna, za sprawą watykanu i
putina robi się ta wolność bardzo wątpliwa.

Data: 2012-08-19 08:02:36
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-19 03:00, glob pisze:
[...]

Polska jest wolna? To dlaczego mi nie wolno łowić ryb w okolicznych jeziorach ani zbierać grzybów w części okolicznych lasów? I dlaczego zwracasz się do mnie "sprzedajny śmieć"? Zechciej łaskawie zwrócić uwagę że to nie ja oddałem Polskę w posiadanie wiecznie nienażartym ryjom, nie ja ją zaprzedaje interesom imperialistów. Może to nie ja a Ty jesteś takim śmieciem?, zastanów się nad tym. Przecież to Ty zezwalasz tym wiecznie nienażartym świniom wydzierać ludziom ich jeziora, lasy, wyrzucać z mieszkań na bruk itd.

TERLIKOWSKI i rzekomo polski episkopat - pomaga MOSKWIE