TERRA - 11 Festiwal Slajdów Podróżniczych (W-wa)

Data: 2011-11-18 15:01:49
Autor: Katarzyna Mazurkiewicz
TERRA - 11 Festiwal Slajdów Podróżniczych (W-wa)
TERRA - 11 Festiwal Slajdów Podróżniczych
3-4 grudnia 2011
Kino Wisła, Plac Wilsona 2, Warszawa

Podczas jedenastej edycji festiwalu TERRA  fotografujący podróżnicy
opowiedzą o swoich wyprawach i pasjach  w warszawskim kinie Wisła.
W programie: rodzinna podróż na Kubę, rowerowa wyprawa  Jedwabnym
Szlakiem, opowieść o australijskich Aborygenach, fascynująca przyroda
wschodniej Polski, wędrówki po zachodniej Turcji, żeglarska ekspedycja
po Arktyce, eksploracja mniej  znanych Chin, odkrywanie tajemnic
Sudanu.
więcej: http://www.festiwalterra.pl/

Bilet wstępu na jeden pokaz - 15 zł
Przedsprzedaż  przez Internet www.festiwalterra.pl  do 30 listopada
oraz osobiście  w kinie Wisła od 1 do 4 grudnia

pozdrawiam
Katarzyna Mazurkiewicz

Data: 2011-11-19 00:44:59
Autor: Wojciech Wierba
W dniu 2011-11-19 00:01, Katarzyna Mazurkiewicz pisze:
TERRA - 11 Festiwal Slajdów Podróżniczych
3-4 grudnia 2011
Kino Wisła, Plac Wilsona 2, Warszawa

Katarzyna Mazurkiewicz

Komercja kwitnie.
I dlatego nie lubię Mazurkiewiczów.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-11-21 07:04:43
Autor: Katarzyna Mazurkiewicz
TERRA - 11 Festiwal Slajdów Podróżniczych (W-wa)
On 19 Lis, 00:44, Wojciech Wierba <wie...@mail.desy.de> wrote:
W dniu 2011-11-19 00:01, Katarzyna Mazurkiewicz pisze:> TERRA - 11 Festiwal Slajdów Podróżniczych
> 3-4 grudnia 2011
> [...]

Dobitnie ale szczerze. Miłego dnia Panie Wojtku!

Katarzyna Mazurkiewicz

Data: 2011-11-21 18:06:07
Autor: Titus Atomicus
TERRA - 11 Festiwal Slajdów Podróżnicz ych (W-wa)
In article <ja6qlq$9qu$1@it-news01.desy.de>,
 Wojciech Wierba <wierba@mail.desy.de> wrote:

W dniu 2011-11-19 00:01, Katarzyna Mazurkiewicz pisze:
> TERRA - 11 Festiwal Slajdów Podróżniczych
> 3-4 grudnia 2011
> Kino Wisła, Plac Wilsona 2, Warszawa
>
> Katarzyna Mazurkiewicz

Komercja kwitnie.

Alez Panie Inzynierze, :-(
Chce Pan powiedziec ze w NPM pracowaliscie calkiem spolecznie?

TA

Data: 2011-11-21 18:12:00
Autor: Wojciech Wierba
W dniu 2011-11-21 18:06, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Nie, ale też nie ogłaszaliśmy się na pl.rec.góry.
Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-11-21 12:36:43
Autor: serak
> [...]
> Chce Pan powiedziec ze w NPM pracowaliscie calkiem spolecznie?

Nie, ale też nie ogłaszaliśmy się na pl.rec.góry.
Celna uwaga. A Katarzynę Mazurkiewicz nalezy prośic o oznaczanie
takich postów [spam].

Data: 2011-11-22 08:25:55
Autor: adamw2
W dniu 2011-11-21 21:36, serak pisze:
[...]

Duża to rzecz, z własnej pasji zrobić źródło utrzymania, za to trzeba cenić. Zwróćcie też uwagę, że nie robi tego nachalnie. Ale [SPAM] powinno być bezwzględnie.

Adam

Data: 2011-11-22 06:50:38
Autor: Katarzyna Mazurkiewicz
> [...]

Duża to rzecz, z własnej pasji zrobić źródło utrzymania, za to trzeba
cenić. Zwróćcie też uwagę, że nie robi tego nachalnie. Ale [SPAM]

Przepraszam za nieoznaczenie postu jako [SPAM], przyjęłam do
wiadomości, więcej nie będę!

pozdrawiam
Katarzyna Mazurkiewicz

TERRA - 11 Festiwal Slajdów Podróżniczych (W-wa)