TEST karty prepaidowej BZWBK?

Data: 2010-10-12 16:28:11
Autor: RobertS
TEST karty prepaidowej BZWBK?
jak w temacie, dostałem (na email z pbb) zaproszenie do testu ww. karty, bank za testowanie oraz zamieszczenie opinii w necie oferuje 100 zł na zakupy w sieci

ktoś jeszcze dostał taką propozycję?

lubię być testerem to się zgodziłem ;-)

RobertS

Data: 2010-10-12 11:21:57
Autor: witek
On 10/12/2010 9:28 AM, RobertS wrote:
jak w temacie, dostałem (na email z pbb) zaproszenie do testu ww. karty,
bank za testowanie oraz zamieszczenie opinii w necie oferuje 100 zł na
zakupy w sieci

im chyba, właśnie o zamieszczenie tych opinii chodzi.
marketing szeptany robiony przez klientow, zeby nikt im niczego nie mogl zarzucić.

Data: 2010-10-12 18:57:30
Autor: Krzysztof

"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote in message news:i921qm$q4f$4inews.gazeta.pl...
[...]

Duza 'upierdliwoscia' ich kart jest 3D-secure, ktory w wykonaniu BZWBK jest drogi, bo sprowadza sie do potwierdzania wszystkiego platnym SMS. Zachodnie banki stosuja tez te technologie, ale jest ona oparta o wklepanie wybranych znakow z hasla i jest calkowicie bezplatna dla klienta.
Zwykle zdzierstwo i tyle, bo te sms mie sa chyba az tak kosztowne dla banku, jak np. Gein24 wysyla bezplatne sms przy logowaniu do konta (tak na prawde nie przydatne, ale sami to cudo kiedys wlaczyli i dziala).

Data: 2010-10-12 17:31:49
Autor: xbartx
Dnia Tue, 12 Oct 2010 16:28:11 +0200, RobertS napisał(a):

[...]

Polecieli chyba po adresach z tej grupy, albo jakąś bazę. W każdym bądź razie, mój adres to głównie służy jako spamtrap, więc nie będę robił wyjątków i lecą do spamcopa.

Data: 2010-10-12 18:15:53
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-10-12 16:28, RobertS pisze:
jak w temacie, dostałem (na email z pbb) zaproszenie do testu ww. karty,
bank za testowanie oraz zamieszczenie opinii w necie oferuje 100 zł na
zakupy w sieci

ktoś jeszcze dostał taką propozycję?

Eneuel też dostał, pewnie policzyli wasze posty :-)

Data: 2010-10-12 21:10:53
Autor: RobertS
[...]

ww. jest u mnie w KF więc nie wiem ile postuje na grupę, a ja ostatnio też super aktywny nie jestem...

mój adres też jest antyspamowo zabezpieczony, ale moze kiedys napisalem jakiegoś posta bez zabezpieczenia i mnie wylapali, w każdym razie za 100 zł mogę potestowac i napisze co o tym myślę

RobertS

Data: 2010-10-12 21:58:05
Autor: Kamil Jońca
RobertS <bob75@xpostx.pl> writes:

jak w temacie, dostałem (na email z pbb) zaproszenie do testu ww. karty,
bank za testowanie oraz zamieszczenie opinii w necie oferuje 100 zł na
zakupy w sieci

kto¶ jeszcze dostał tak± propozycję?

Eneuel też dostał, pewnie policzyli wasze posty :-)

ww. jest u mnie w KF więc nie wiem ile postuje na grupę, a ja ostatnio
też super aktywny nie jestem...

A ja nic nie dostałem - choć adres mam niezabezpieczony :)
KJ

Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

Data: 2010-10-12 15:16:09
Autor: witek
On 10/12/2010 2:58 PM, Kamil Jońca wrote:
A ja nic nie dostałem - choć adres mam niezabezpieczony:)

widac nie zasluzyles.

Data: 2010-10-12 22:13:35
Autor: RobertS
TEST karty prepaidowej BZWBK?

A ja nic nie dostałem - choć adres mam niezabezpieczony :)
KJ

cierpliwo¶ci, może jeszcze dostaniesz, ładnie się u¶miechaj do pana z agencji reklamowej ;-)

RobertS

ps
testowałem wszystkie prepaidy wydane przez bzwbk, a teraz jeszcze chc± mi za to płacić - fajnie ;-D

Data: 2010-10-13 09:09:46
Autor: Bartnick
[...]

Buu, ja też lubię testować, a mnie nie zaprosili :)
Adres jest trochę antyspamowy, ale pewnie nie z takimi daj± radę.
Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2010-10-13 00:21:17
Autor: krzysztofsf
On 13 PaĽ, 09:09, "Bartnick" <anario...@SPAMpoczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Buu, ja też lubię testować, a mnie nie zaprosili :)
Adres jest trochę antyspamowy, ale pewnie nie z takimi daj± radę.

Zaprosili, zarejestrowalem, czekam na zasilenie.

Pierwsze wrazenia - karta nieanonimowa - trzeba podac dane personalne,
pesel.
naturalnie bez weryfikacji - w zwiazku z czym mozna podac cudze dane -
uwazam, ze nie powinno byc wymogu podawania peselu, bo nie sztuka
zdobyc ich peczki, jesli juz ktos chcialby zalozyc lipna karte. -
wystarczylyby same dane personalne.

Niejasne sa dla mnie przyszle koszty doladowan.
Chyab jesli wplata gotowki w kasie bzwbk na numer karty podany w kasie
na papierku, to bez oplat.
Wplaty internetowe wylacznie poprze Blue cash z pobraniem przez nich
oplaty.

Data: 2010-10-13 00:25:59
Autor: krzysztofsf
On 13 PaĽ, 09:21, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:

> [...]

na papierku, to bez oplat.
Wplaty internetowe wylacznie poprze Blue cash z pobraniem przez nich

Uzupelniam - konioeczne jest posiadanie telefonu komorkowego na ktory
przesylaja sms kod cv2

Data: 2010-10-14 00:41:41
Autor: krzysztofsf
On 13 PaĽ, 09:25, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
> [...]

Zasilono juz komus karte do testow?

Data: 2010-10-14 17:49:43
Autor: RobertS
TEST karty prepaidowej BZWBK?

Zasilono juz komus karte do testow?

mnie jeszcze nie...zobaczymy ile trzeba bedzie poczekac

RobertS

Data: 2010-10-15 04:14:59
Autor: krzysztofsf
W dniu 2010-10-14 17:49, RobertS pisze:

Zasilono juz komus karte do testow?

mnie jeszcze nie...zobaczymy ile trzeba bedzie poczekac

Zeby sie nie okazalo, ze ktos przeprowadzil sprytna marketingowa akcje zakladania kart bez jakichkolwiek bonusow dla "testerow"....
Dostalem zaproszenie na poczte moja i syna, obaj zalozylismy i obaj czekamy....
W TOIP, a raczej cenniku doladowan  karty brak jasno sprecyzowanej informacji, czy wplata gotowkowa w oddziale BZWBK na konto karty rowniez jest obciazona 1 zlotowa prowizja czy nie.

Data: 2010-10-15 07:36:09
Autor: xbartx
Dnia Fri, 15 Oct 2010 04:14:59 +0200, krzysztofsf napisał(a):

Zeby sie nie okazalo, ze ktos przeprowadzil sprytna marketingowa akcje
zakladania kart bez jakichkolwiek bonusow dla "testerow"...

Jeżeli się już tak ochoczo wzięliście za testowanie tych rzekomych 100 pln to sprawdziliście chociaż czy maile, który nie został rozesłany przecież przez bank ma coś w ogóle z nim wspólnego?
Ja tego maila potraktowałem tak jak każdy inny taki czyli po prostu jako spam i coś mi się wydaje, że dobrze zrobiłem nie podając na tacy swoich danych osobowych.

--
xbartx

Data: 2010-10-15 01:04:40
Autor: krzysztofsf
On 15 PaĽ, 09:36, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Fri, 15 Oct 2010 04:14:59 +0200, krzysztofsf napisał(a):

> Zeby sie nie okazalo, ze ktos przeprowadzil sprytna marketingowa akcje
> zakladania kart bez jakichkolwiek bonusow dla "testerow"...

Jeżeli się już tak ochoczo wzięli¶cie za testowanie tych rzekomych 100 pln
to sprawdzili¶cie chociaż czy maile, który nie został rozesłany przecież
przez bank ma co¶ w ogóle z nim wspólnego?
Ja tego maila potraktowałem tak jak każdy inny taki czyli po prostu jako
spam i co¶ mi się wydaje, że dobrze zrobiłem nie podaj±c na tacy swoich
danych osobowych.

Dane podaje sie do BZWBK, rejestrujac karte na ich stronie i podaje
numer konta do zasilen agencji 121PR, ktora sie kryje za ta akcja

Data: 2010-10-15 04:49:58
Autor: Zespol_BZWBK
> [...]
> to sprawdzili¶cie chociaż czy maile, który nie został rozesłany przecież
> przez bank ma co¶ w ogóle z nim wspólnego?

Chcieliby¶my potwierdzić, że jest to wspólna akcja Banku Zachodniego
WBK i agencji 123PR.

Dane podaje sie do BZWBK, rejestrujac karte na ich stronie i podaje
numer konta do zasilen agencji 121PR, ktora sie kryje za ta akcja
Dokładnie tak.

Do końca paĽdziernika czekamy na potwierdzenia chęci udziału w testach
osób zaproszonych, a w pierwszym tygodniu listopada ich karty zostan±
zasilone.

Zasady obecno¶ci BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-10-15 21:53:07
Autor: RobertS
TEST karty prepaidowej BZWBK?

Do końca paĽdziernika czekamy na potwierdzenia chęci udziału w testach
osób zaproszonych, a w pierwszym tygodniu listopada ich karty zostan±
zasilone.

szkoda, że takiej informacji nie ma w sieci, osoba która rozsyłała emaile również tego rodzaju informacji nie podawała...tylko "proszę czekać na doładowanie"

RobertS

Data: 2010-10-18 01:30:05
Autor: Zespol_BZWBK
TEST karty prepaidowej BZWBK?
szkoda, że takiej informacji nie ma w sieci, osoba która rozsyłała
emaile również tego rodzaju informacji nie podawała...tylko "proszę
czekać na doładowanie"

Szczegółowe informacje o akcji można znaleĽć na stronie:
http://121pr.pl/Articles/view/218/Testy-internetowej-karty-BZWBK

Data: 2010-10-17 22:37:05
Autor: blad
TEST karty prepaidowej BZWBK?
?Użytkownik "krzysztofsf"
[...]

Przelew z rachunku prowadzonego w BZ WBK na poczet nabycia lub zasilenia Karty
-> wg stawek za przelew na rachunek z BZWBK
czyli sa normalne przelewy
Ja tam do kwietnia 2011 korzystam z ostatnich kart przedplaconych ING (tych wyciętych)
- maj± t± zaletę że jeszcze w życiu nie musiałem do nije używać kodu PIN
*** blad ***

TEST karty prepaidowej BZWBK?