TGI - baza Sharm

Data: 2010-11-21 07:46:40
Autor: demolant
TGI - baza Sharm
On 21 Lis, 16:15, "movano" <mov...@gazeta.pl> wrote:

ps. uprzedzając pytanie: nie potrafię obliczyć dlaczego jakieś tam
rozwiązanie SCR ma stabilne ppO2, ani jak, po co i dlaczego nurkuje się w
Himalajach, nie wiem też dlaczego sposób PP jest morderczy i jak po
obejrzeniu sprzętu wydaje się plastiki:).
Pytam po prostu o nurkowanie w wodzie (nie w sieci).

Odpowiadając na pierwsze pytanie, uciekaj z daleka od bazy PADI się
trzymaj.
Uratujesz swoje życie (albo rzyć).  jaja.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-21 16:00:22
Autor: jacekplacek
TGI - baza Sharm
demolant <hdo@tlen.pl> napisał(a):
On 21 Lis, 16:15, "movano" <mov...@gazeta.pl> wrote:

> ps. uprzedzaj=B1c pytanie: nie potrafi=EA obliczy=E6 dlaczego jakie=B6 ta=
> rozwi=B1zanie SCR ma stabilne ppO2, ani jak, po co i dlaczego nurkuje si=
=EA w
> Himalajach, nie wiem te=BF dlaczego spos=F3b PP jest morderczy i jak po
> obejrzeniu sprz=EAtu wydaje si=EA plastiki:).
> Pytam po prostu o nurkowanie w wodzie (nie w sieci).

Odpowiadaj=B1c na pierwsze pytanie, uciekaj z daleka od bazy PADI si=EA
trzymaj.
Uratujesz swoje =BFycie (albo rzy=E6).  jaja.

O - tutaj nie wiedzą że ma pe, ani jakie: http://www.sjp.pl/co/rzy%E6 --

Data: 2010-11-21 17:50:53
Autor: movano
TGI - baza Sharm
Użytkownik "demolant"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:091d4bfe-8711-4b67-8d71-d9bf21f8f14f@s4g2000yql.googlegroups.com...

Odpowiadając na pierwsze pytanie, uciekaj z daleka od bazy PADI się
trzymaj.
Uratujesz swoje życie (albo rzyć).  jaja.

pozdrawiam rc

Ryszardzie,
Już kiedyś pisałem, że wbrew ogólnej opinii Cię szanuję, ale ...
Dobrze,  że napisałeś jaja :)
W M.Czerwonym nurkowałem już z kilkoma bazami i z mojego miernego doświadczenia mam opinię aby unikać tanich baz i unikać polskojęzycznych baz w szczególności (wyjątek potwierdzający regułę to (market) Colona)!
Ze swojej strony wolę wydać kilka Eur więcej i nie przebywać w grupie intro na zatłoczonej rafie ale też nie chciałbym nurkować za wszelką cenę (parę postów niżej o wypadku w okolicach Marsa kiedy MUSIELI zanurkować).
W sumie post scriptum mojego posta zakładającego ten wątek było do Ciebie - nie dałeś na wstrzymanie i się odezwałeś. Parafrazując Ciebie: potrafisz wyrazić opinię o TGI Diving z Sharm czy Cię nie ma poza siecią i czerwonomorska dupa jesteś?
Nurkowanie nie kończy się na urzędzie patentowym i wbijaniu noża w dno, więcej: ma z nim niewiele wspólnego ... odpowiedz na pytanie o TGI albo załóż sobie swój wątek!
Nadal czekam na opinie o TGI...

Data: 2010-11-21 18:12:44
Autor:
TGI - baza Sharm
movano <movano@gazeta.pl> napisał(a):
Nurkowanie nie kończy się na urzędzie patentowym i wbijaniu noża w dno, więcej: ma z nim niewiele wspólnego ...

To się mylisz. Relatywnie dużo w nurkowaniu zrobili ci co znajdowali nowe rozwiązania, ci od moczenia dupy, dużo mniej mogli zdziałać. pozdrawiam rc

Data: 2010-11-21 21:15:59
Autor: movano
TGI - baza Sharm
ci od moczenia dupy, (...)
pozdrawiam rc

--

ta grupa to pl.rec.nurkowanie - rec! rec is the key!
coś o TGI?

Data: 2010-11-22 06:39:11
Autor:
TGI - baza Sharm
movano <movano@gazeta.pl> napisał(a): ta grupa to pl.rec.nurkowanie - rec! rec is the key!
coś o TGI? Nurkowanie to słowo kluczowe.

pozdrawiam rc

--

TGI - baza Sharm