Data: 2012-01-23 11:35:14 | |
Autor: marsel | |
TICO i czary-mary. | |
Jest sobie Tico, wymienione kable wysokiego napięcia, kopułka i rozdzielacz, także akumulator. Wymieniony filtr paliwa, pompa paliwa sprawna, paliwo lane z różnych stacji.
No sprawa ma się tak, że co rano Tico nie chce odpalić samodzielnie, rozrusznik kreci ale silnik nie odpala, nalanie paliwa bezpośrednio do gaźnika też nie pomaga. Wystarczy go zaciągnąć na 5-10 metrach i odpala, zaraz potem gaszę silnik i już bez problemu odpala samodzielnie. Można tak gasić i odpalać kilka razy. Ale znowu nocka w garażu i te same cyrki, silnik nie chce zaskoczyć. Co to może być, bo mi się już pomysły skończyły? |
|
Data: 2012-01-23 12:00:29 | |
Autor: AZ | |
TICO i czary-mary. | |
On 01/23/2012 11:35 AM, marsel wrote:
Jest sobie Tico, wymienione kable wysokiego napięcia, kopułka i> Sprawdź akumulator a najlepiej na innym akumulatorze, albo zostaw na prostowniku przez noc. Może zdycha i nie ma prądu na iskrę a po odpaleniu dostaje pobudki od alternatora i dlatego normalnie chodzi. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-01-23 12:09:17 | |
Autor: ...::QRT::... | |
TICO i czary-mary. | |
Dnia Mon, 23 Jan 2012 11:35:14 +0100, marsel napisa³(a):
Jest sobie Tico, wymienione kable wysokiego napiêcia, kopu³ka i rozdzielacz, tak¿e akumulator. Wymieniony filtr paliwa, pompa paliwa sprawna, paliwo lane z ró¿nych stacji. ja dok³adnie tak mia³em we fiacie 126p, jakie¶ 20 lat temu, Ale to by³a pompa paliwa - mia³a dziuraw± membrane i uk³ad paliwa sie zapowietrza³. Mo¿e zapowietrza ci sie uk³ad w jakim¶ innym miejscu. |
|
Data: 2012-01-23 13:23:16 | |
Autor: Filip | |
TICO i czary-mary. | |
W dniu 2012-01-23 11:35, marsel pisze:
Jest sobie Tico, wymienione kable wysokiego napięcia, kopułka i Zapowietrzony układ paliwowy, a kretynów którzy nie mają pojęcia o życiu się nie słuchaj. Nie wolno zostawiać samochodu na zapłonie. |
|
Data: 2012-01-23 19:36:28 | |
Autor: Kazimierz Uromski | |
TICO i czary-mary. | |
On 23.01.2012 11:35, marsel wrote:
Jest sobie Tico, wymienione kable wysokiego napięcia, kopułka i Załącz elektrykę (kluczyk na ON) i wciśnij gaz do końca 1-2 razy. Odpali? W poldku z zapowietrzającym się przewodem paliwowym pomagało - dwa wciśnięcia i po 2s kręcenia odpalał. Paliwo do gaźnika i wciśnięcie gazu w 0,0001s po pierwszych charknięciach zresztą też. |
|
Data: 2012-01-23 19:53:28 | |
Autor: AZ | |
TICO i czary-mary. | |
On 01/23/2012 07:36 PM, Kazimierz Uromski wrote:
> Masz refleks chłopie! -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-01-23 22:34:16 | |
Autor: Kazimierz Uromski | |
TICO i czary-mary. | |
On 23.01.2012 19:53, AZ wrote:
On 01/23/2012 07:36 PM, Kazimierz Uromski wrote: Nie spytałeś o błąd pomiaru (-; |
|
Data: 2012-01-24 09:03:31 | |
Autor: Mamba | |
TICO i czary-mary. | |
Ssanie automatyczne nie działa.
Wymontować gaźnik, rozebrać, przeczyścić, przesmarować i będzie jak nowy. Rafał |
|
Data: 2012-01-24 20:57:21 | |
Autor: Heinzkalter | |
TICO i czary-mary. | |
Co to może być, bo mi się już pomysły skończyły? Sami eksperci się wypowiadają - a nie mają pojęcia że w Tico jest gaźnik, a nie wtrysk - żadnego sterowania elektronicznego tam nie ma - a więc rady są śmieszne. Mamba napisał - wyjąć gaźnik, wyczyścić, wyregulować, naprawić ssanie i to jest sluszna droga. Niestety gaźnik jest dość skomplikowany więc sugeruję poszukać fachowca (są na wymarciu). W DC na chwile obecną jest jeden sprawdzony. Na Szarych Szeregow już nie ma. hk |
|
Data: 2012-01-26 10:31:48 | |
Autor: marsel | |
TICO i czary-mary. | |
Sami eksperci się wypowiadają - a nie mają pojęcia że w Tico jest No właśnie przez tą ilość rurek, wężyków i czujników nie chcę się zabierać za gaźnik samodzielnie, a w mojej okolicy nie ma nikogo kto by się na tym znał. Zastanawia mnie tylko co tam może być uszkodzone, skoro po jednym, krótkim zaciągnięciu silnik już odpala bez problemów? Temperatura ta sama, paliwo też. |
|
Data: 2012-01-26 12:41:35 | |
Autor: yabba | |
TICO i czary-mary. | |
Użytkownik "marsel" <marcin@pl> napisał w wiadomości news:4f211d7a$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
Sami eksperci się wypowiadają - a nie mają pojęcia że w Tico jest Jakiś zaworek od podciśnienia w gaźniku jest nieszczelny i rozrusznik nie może wytworzyć podciśnienia, żeby gaźnik prawidłowo zadziałał? -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2012-01-26 10:58:34 | |
Autor: kogutek | |
TICO i czary-mary. | |
marsel <marcin@pl> napisa³(a):
Jest sobie Tico, wymienione kable wysokiego napiÄ™cia, kopuÅ‚ka i rozdzielacz, także akumulator. Wymieniony filtr paliwa, pompa paliwa sprawna, paliwo lane z różnych stacji.Ka¿dy silnik ma bardzo wa¿ny parametr. Jest nim minimalna prêdko¶æ obrotowa przy której odpali. Prêdko¶æ ta w miarê zu¿ywania silnika musi byæ wiêksza. Jak wymieni³e¶ wszystko co ma wp³yw na mo¿liwo¶æ uruchomienia i dalej nie odpala to zrób pomiar ci¶nienia sprê¿ania. Jak bêdzie ni¿sza o 10-15% od nominalnego to trzeba wymieniæ takie metalowe uszczelki zak³adane na t³oki. Najlepiej z t³okami. Remont ¶redni to siê nazywa jak nie trzeba wtaczaæ cylindrów. A jak trzeba to remont kapitalny. Jaki ten silnik ma przebieg? Jak ze 150 tysiêcy to jest do u¶pienia. Wiem ze to z³a informacja, bo wujek Zdzisiek zrobi³ na takim silniku pó³ miliona i dalej jest igie³ka. Ale to farciarz albo gawêdziarz. -- |