TICO i czary-mary.

Data: 2012-01-24 20:57:21
Autor: Heinzkalter
TICO i czary-mary.
Co to może być, bo mi się już pomysły skończyły?

Sami eksperci się wypowiadają - a nie mają pojęcia że w Tico jest gaźnik, a nie wtrysk - żadnego sterowania elektronicznego tam nie ma - a więc rady są śmieszne. Mamba napisał - wyjąć gaźnik, wyczyścić, wyregulować, naprawić ssanie i to jest sluszna droga. Niestety gaźnik jest dość skomplikowany więc sugeruję poszukać fachowca (są na wymarciu). W DC na chwile obecną jest jeden sprawdzony. Na Szarych Szeregow już nie ma.

hk

Data: 2012-01-26 10:31:48
Autor: marsel
TICO i czary-mary.
[...]
wymarciu). W DC na chwile obecnÄ… jest jeden sprawdzony. Na Szarych
Szeregow już nie ma.

No właśnie przez tą ilość rurek, wężyków i czujników nie chcę się zabierać za gaźnik samodzielnie, a w mojej okolicy nie ma nikogo kto by się na tym znał.
Zastanawia mnie tylko co tam może być uszkodzone, skoro po jednym, krótkim zaciągnięciu silnik już odpala bez problemów?
Temperatura ta sama, paliwo też.

Data: 2012-01-26 12:41:35
Autor: yabba
TICO i czary-mary.
Użytkownik "marsel" <marcin@pl> napisał w wiadomości news:4f211d7a$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jakiś zaworek od podciśnienia w gaźniku jest nieszczelny i rozrusznik nie może wytworzyć podciśnienia, żeby gaźnik prawidłowo zadziałał?

--
Pozdrawiam,

yabba

TICO i czary-mary.