Data: 2012-01-26 10:58:34 | |
Autor: kogutek | |
TICO i czary-mary. | |
marsel <marcin@pl> napisał(a):
Jest sobie Tico, wymienione kable wysokiego napiÄ™cia, kopuĹ‚ka i rozdzielacz, takĹĽe akumulator. Wymieniony filtr paliwa, pompa paliwa sprawna, paliwo lane z różnych stacji.Każdy silnik ma bardzo ważny parametr. Jest nim minimalna prędko¶ć obrotowa przy której odpali. Prędko¶ć ta w miarę zużywania silnika musi być większa. Jak wymieniłe¶ wszystko co ma wpływ na możliwo¶ć uruchomienia i dalej nie odpala to zrób pomiar ci¶nienia sprężania. Jak będzie niższa o 10-15% od nominalnego to trzeba wymienić takie metalowe uszczelki zakładane na tłoki. Najlepiej z tłokami. Remont ¶redni to się nazywa jak nie trzeba wtaczać cylindrów. A jak trzeba to remont kapitalny. Jaki ten silnik ma przebieg? Jak ze 150 tysięcy to jest do u¶pienia. Wiem ze to zła informacja, bo wujek Zdzisiek zrobił na takim silniku pół miliona i dalej jest igiełka. Ale to farciarz albo gawędziarz. -- |
|