TIME Attack XS a SPD (aktualnie 540) - moje obserwacje

Data: 2009-04-09 07:03:02
Autor: kml
TIME Attack XS a SPD (aktualnie 540) - moje obserwacje

Użytkownik "Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> napisał w wiadomości news:grg81g$ook$1news.onet.pl...
A więc (nie powinno się zaczynać tak, ale co tam) ;) w wyniku problemów z prawym kolanem zakupiłem TIME'y. Te pedałki faktycznie mają szersze sprężyny i jeszcze podtrzymują but szerokim korpusem.
Pedały umożliwiają dwa stopnie wypięcia (w zależności od orientacji bloków lewy-prawy), są to:
- 13st niby do jazdy rekreacyjnej
- 17st niby do jazdy zawodniczej
Oczywiście wybrałem wariant  17 ;)
Pedałki mają regulację siły wypięcia, skokowo 1-2-3, ustawiłem 2.

Ja mam Time Z i jak ustawiłem duży kąt wypięcia to nie dałem rady jeździć normalnie. Poza tym pedzie świetne jak dla mnie.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

TIME Attack XS a SPD (aktualnie 540) - moje obserwacje