TIR-y na śniegu

Data: 2010-12-15 16:52:03
Autor: Filip KK
TIR-y na śniegu
W dniu 2010-12-15 16:20, tadek pisze:
może ktoś wie jak to jest z Truckami w USA. Jeżdżą zimą przez Góry
Skaliste i inne ,do Kanady i na północ Stanów śnieg tam też pada a
stosunkowo rzadko słychać o takich perturbacjach jak w Polsce gdzie
nie mogą podjechać pod byle górkę.

W Polsce tiry jeżdżą na letnich oponach. :)

Data: 2010-12-15 08:00:32
Autor: tadek
TIR-y na śniegu
On 15 Gru, 16:52, Filip KK <nos...@nospam.pl> wrote:
W dniu 2010-12-15 16:20, tadek pisze:

> mo e kto wie jak to jest z Truckami w USA. Je d zim przez G ry
> Skaliste i inne ,do Kanady i na p noc Stan w nieg tam te pada a
> stosunkowo rzadko s ycha o takich perturbacjach jak w Polsce gdzie
> nie mog podjecha pod byle g rk .

W Polsce tiry je d na letnich oponach. :)

to wiem ale podejrzewam że nie tylko o opony chodzi

Data: 2010-12-15 17:11:50
Autor: Mikołaj Tutak
TIR-y na śniegu
W dniu 2010-12-15 16:52, Filip KK pisze:
[...]

Ale za to łysych i n razy regenerowanych.

       Mikołaj

Data: 2010-12-15 16:41:52
Autor: Waldek Godel
TIR-y na śniegu
Dnia Wed, 15 Dec 2010 17:11:50 +0100, Mikołaj Tutak napisał(a):

W Polsce tiry jeżdżą na letnich oponach. :)

Ale za to łysych i n razy regenerowanych.

to w końcu łysych czy regenerowanych?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-12-15 21:59:04
Autor: Filip KK
TIR-y na śniegu
W dniu 2010-12-15 17:41, Waldek Godel pisze:
Dnia Wed, 15 Dec 2010 17:11:50 +0100, Mikołaj Tutak napisał(a):

W Polsce tiry jeżdżą na letnich oponach. :)

Ale za to łysych i n razy regenerowanych.

to w końcu łysych czy regenerowanych?

Masz problem z czytaniem? Napisał wyraźnie, na łysych i regenerowanych. Żadna opona regenerowana nie wytrzymuje, u mnie na dzielnicy na zakrętach pełno gumy z bieżnika leży, bo akurat dużo tirów tu przyjeżdża na załadunek i rozładunek.

Data: 2010-12-15 21:13:15
Autor: Waldek Godel
TIR-y na śniegu
Dnia Wed, 15 Dec 2010 21:59:04 +0100, Filip KK napisał(a):

[...]

Odejdź buszmenie z wioskowym chamstwem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-12-15 22:16:52
Autor: Artur Maśląg
TIR-y na śniegu
W dniu 2010-12-15 21:59, Filip KK pisze:
[...]

Doucz się trochę - nie tylko w zakresie opon do samochodów ciężarowych.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-15 22:19:00
Autor: Karolek
TIR-y na śniegu
[...]

ROTFL.
Ta guma to z kiepskich opon tak? :P

--
Karolek

Data: 2010-12-15 22:30:27
Autor: Filip KK
TIR-y na śniegu
W dniu 2010-12-15 22:19, Karolek pisze:
[...]

Ty debilu, co mam Ci odpisać?

Data: 2010-12-15 22:34:52
Autor: Karolek
TIR-y na śniegu
W dniu 2010-12-15 22:30, Filip KK pisze:

ROTFL.
Ta guma to z kiepskich opon tak? :P

Ty debilu, co mam Ci odpisać?

W sumie to nic nie musisz :D

--
Karolek

Data: 2010-12-16 08:15:07
Autor: kml
TIR-y na śniegu

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:iebc6q$7sd$8news.net.icm.edu.pl...
[...]

Opisz nam, jako już kiedyś żeś uczynił, jak przez dwa tygodnie wymieniałeś wiązki elektryczne w audi oraz jak rozwaliłes polo. Miałeś taki fajne zdjęcie jak stoisz obok wraku i się prężysz. BTW: wtedy funkcjonowałeś tez pod nickiem "kafar" i z radością opisywałeś, że lekarz cie pytał jaką stosujesz diete.

kml

Data: 2010-12-15 23:34:35
Autor: Mikołaj Tutak
TIR-y na śniegu
[...]

Sugerujesz, iż regenerowana opona jest wieczna i nie może być łysa?

       Mikołaj

Data: 2010-12-15 22:38:07
Autor: Waldek Godel
TIR-y na śniegu
Dnia Wed, 15 Dec 2010 23:34:35 +0100, Mikołaj Tutak napisał(a):

to w końcu łysych czy regenerowanych?

Sugerujesz, iż regenerowana opona jest wieczna i nie może być łysa?

jak jest łysa, to już nie jest regenerowana, to znaczy już jest bez różnicy
N razy regenerowanych też nie jest niczym złym, a wręcz normalnym - to
absolutny standard. --
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-12-16 04:12:53
Autor: to
TIR-y na śniegu
begin Waldek Godel
jak jest łysa, to już nie jest regenerowana, to znaczy już jest bez
różnicy N razy regenerowanych też nie jest niczym złym, a wręcz
normalnym - to absolutny standard.

Taki sam standard jak rozkraczone z powodu gejowych opon tiry.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-16 15:42:31
Autor: J.F.
TIR-y na śniegu
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w
Dnia Wed, 15 Dec 2010 17:11:50 +0100, Mikołaj Tutak napisał(a):
W Polsce tiry jeżdżą na letnich oponach. :)
Ale za to łysych i n razy regenerowanych.
to w końcu łysych czy regenerowanych?

Historycznie rzecz ujmujac: lysych, regenerowanych, lysych, regenerowanych, a teraz znow lysych :-P

J.

TIR-y na śniegu