TIR-y na śniegu

Data: 2010-12-15 17:45:23
Autor: Marek P.
TIR-y na śniegu
tadek wrote:
może ktoś wie jak to jest z Truckami w USA. Jeżdżą zimą przez Góry
Skaliste i inne ,do Kanady i na północ Stanów śnieg tam też pada a
stosunkowo rzadko słychać o takich perturbacjach jak w Polsce gdzie
nie mogą podjechać pod byle górkę.

Poczytaj fora w USA. Dzieje się dokładnie to samo co u nas.

Data: 2010-12-15 09:16:46
Autor: tadek
TIR-y na śniegu
On 15 Gru, 17:45, "Marek P." <q...@asdfasoip.pl> wrote:
tadek wrote:
> [...]
> nie mogą podjechać pod byle górkę.

Poczytaj fora w USA. Dzieje się dokładnie to samo co u nas.

Poczytaj fora w USA. Łatwiej by mi było poczytać fora w Rosji. Jak ja się uczyłem to tylko /prawie/ rosyjski był "w szkołach". Na studiach angielski ale tylko aby zaliczyć bo na "zachód" się nie jeździło. Dopiero Gierek "otworzył" nam granice ale wtedy byłem już po szkołach.

TIR-y na śniegu