TIR-y na śniegu

Data: 2010-12-16 11:12:47
Autor: yabba
TIR-y na śniegu
Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:a167adf4-04c9-4d89-8705-6e1ff5a33bdfs5g2000yqm.googlegroups.com...
może ktoś wie jak to jest z Truckami w USA. Jeżdżą zimą przez Góry
Skaliste i inne ,do Kanady i na północ Stanów śnieg tam też pada a
stosunkowo rzadko słychać o takich perturbacjach jak w Polsce gdzie
nie mogą podjechać pod byle górkę.

Niedawno widziałem nagranie na youtubie jak ciężarówka w USA utknęła na podjeździe na czerwonym świetle i musiała cofać się z pół kilometra, żeby na płaskim nabrać rozpędu na pokonanie całego podjazdu. Z opisu wynikało, że była niezaładowana.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2010-12-17 10:44:54
Autor: J.F.
TIR-y na śniegu
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:iecomn$98r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mozna tez zobaczyc nagrania jak subaru przeciaga ciezarowki przez lod :-)

J.

Data: 2010-12-26 00:15:37
Autor: jack
TIR-y na śniegu
> [...]

> podjazdu. Z opisu wynikało, że była niezaładowana.

Mozna tez zobaczyc nagrania jak subaru przeciaga ciezarowki przez

Dlaczego takiego problemu nie ma np.we francji
Wracałem z Paryza w środę[man tga]jak zaczeło sypać zatrzymali wszystkie
tiry-stalismy z 5h,aż odgarnełi całą autostradę[osobówki jechały]Po tych 5
godz.droga była czarna do samych niemiec.
Jak sie che to sie da.
pozdro.jack

Data: 2010-12-26 00:35:52
Autor: J.F.
TIR-y na śniegu
Użytkownik "jack" <jackglajtWYTNIJTO@vp.pl> napisał
[...]

a) u nas czasem pada dluzej,
b) zatrzymywac ruch na 5h z powodu malego opadu sniegu ? Raczysz zartowac, mam nadzieje,
c) autostrada - sprobowali by w Alpach odsniezyc ... zaraz, przeciez probowalipare lat temu, to pare dni temu.

Zreszta co oni , k*, wiedza o odsniezaniu. Oni nawet 3km lotniska nie potrafia odsniezyc :-)

J.

TIR-y na śniegu