TIRÓWKI wywołały wypadek

Data: 2009-09-18 11:51:07
Autor: .
TIRÓWKI wywołały wypadek
Na trasie do Warszawy między Kołbielą a Górą Kalwarią przed rondem na
Puławy, każdy kto tamtędy jeździ wie, że cała ta trasa jest usiana
tirówkami. Nie wiem skąd one, ale chyba nie Polki. Wszystkie o śniadej
cerze.

Około godziny 17-tej był wypadek. Chyba koleżka zapatrzył się na pannę
i zaczął ostro hamować i zjeżdżać na pobocze. Manewr skończył się w
rowie na dachu, a to dlatego, że jadący za nim kombiak nie skapował
się co się dzieje i uderzył go w tył samochodu. Komiak na szczęście
tylko trochę ucierpiał, ale też mu się dostało.

Sam też miałem nieciekawą w tym miejscu sytuację. Jechałem za tirem, a
ten nagle ostro hamuje i co się okazało? Następny wielbiciel
postanowił się zatrzymać.

Panowie jeżeli już się zatrzymujecie w takich miejscach to wcześniej
zwalniajcie. A jak minie się panienkę to lepiej zawrócić, niż
doprowadzać do katastrofy drogowej.

Pozdro,
GANGSTA

Data: 2009-09-18 20:51:51
Autor: Gabi
TIRÓWKI wywołały wypadek
.. pisze:
[...]

chiba tfoja matula tam staua

Data: 2009-09-18 20:58:57
Autor: Grzegorz Brycki
TIRÓWKI wywołały wypadek
Gabi pisze:
. pisze:

chiba tfoja matula tam staua

Debil widzę troluje :)

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

Data: 2009-09-18 21:00:57
Autor: Gabi
TIRÓWKI wywołały wypadek
Grzegorz Brycki pisze:
Gabi pisze:
. pisze:

chiba tfoja matula tam staua

Debil widzę troluje :)

naaaahhhhhh

Data: 2009-09-18 22:32:31
Autor: ÓÓÓ
TIRÓWKI wywołały wypadek

Data: 2009-09-18 22:32:10
Autor: ÓÓÓ
TIRÓWKI wywołały wypadek
Gabi pisze:
. pisze:
[...]

stała i skasowała mnie 5 dych za "w paszczu"

Data: 2009-09-18 20:54:14
Autor: Kuba \(aka cita\)
TIRÓWKI wywołały wypadek
.. wydusił z siebie te słowy:

(...)

no .. kto by pomyslał, ze w XXIw wypadki i kolizje drogowe będą powodowały - nagle wybiegające pod koła drzewa, kurewki będą mialy nadprzyrodzone moce i będą ściągać do rówów pędzące samochody, oraz radiowozy, ktorym nie namalowano niebieskiego paska na boku.

Ehhh, gdzie te czasu, kiedy za wypadki odpowiedzialni byli kierowcy...

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-09-18 21:01:58
Autor: jerry
TIRÓWKI wywołały wypadek
.. natekścił posta 1793bd68-9b7f-48e9-aa04-624fc54a3dc9@d23g2000vbm.googlegroups.com:

Panowie jeżeli już się zatrzymujecie w takich miejscach to wcześniej
zwalniajcie. A jak minie się panienkę to lepiej zawrócić, niż
doprowadzać do katastrofy drogowej.

A potem, tak jak przedwczoraj, zawraca taki głąb
na ciągłej na początku wiaduktu bo akurat ta panienka mu się uwidziała.

Data: 2009-09-19 00:57:50
Autor: Elwis
TIRÓWKI wywołały wypadek
Manewr skończył się w
rowie na dachu, a to dlatego, że jadący za nim kombiak nie skapował
się co się dzieje i uderzył go w tył samochodu.

No czyli nie zachował bezpiecznego odstępu... dziwki są niewinne.

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis

Data: 2009-09-19 07:03:12
Autor: glang
TIRÓWKI wywołały wypadek
Panowie jeżeli już się zatrzymujecie w takich miejscach to wcześniej zwalniajcie. A jak minie się panienkę to lepiej >zawrócić, niż doprowadzać do katastrofy drogowej.

no co Ty??
to juz "tirwy" nie dobiegają jak ktoś dalej się zatrzyma?? trzeba pod samym nosem zaparkować??
:)
pzdr
GL

TIRÓWKI wywołały wypadek