TIr-jechał pod prąd

Data: 2018-12-05 16:49:07
Autor: Janusz
TIr-jechał pod prąd
Jeżeli ktoś uważał ze to są lepsi kierowcy bo mają kupę km przejechanych (ja nie)
to może się sam przekonać co oni potrafią
https://wiadomosci.wp.pl/wroclaw-jechal-tirem-pod-prad-przeciez-nikogo-nie-zabilem-6324274678314625a

fragment artykułu "Mężczyzna chyba nie rozumiał, dlaczego został zatrzymany. Twierdził bowiem, że przecież nic się nie stało, bo nikt nie zginął. Miał również pretensje o to, że funkcjonariusze go zatrzymali niepotrzebnie i przeszkadzają mu w pracy, obarczając kosztami postoju - tłumaczy sierż. Perec.

Policjanci zatrzymali kierowcy prawo jazdy. Mężczyźnie grozi wysoka grzywna, a nawet zakaz prowadzenia pojazdów."

Podobnie jest u nas w Bielsku-Białej, ul. Krakowska jest na sporym odcinku jednokierunkowa, ale to nie dociera do tir-owców i nie ma dnia żeby jakiś nie próbował
się przebić pod prąd
https://www.facebook.com/bielskiedrogi/

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-12-05 09:23:37
Autor: sczygiel
TIr-jechał pod prąd
W dniu środa, 5 grudnia 2018 09:49:11 UTC-6 użytkownik Janusz napisał:
Jeżeli ktoś uważał ze to są lepsi kierowcy bo mają kupę km przejechanych (ja nie)

Tlumacze z Twojego na popularne:

Lekarz po pijaku jechal. WSZYSCY LEKARZE TO PIJACY! I zlodzieje! Bo kazdy pijak to zlodziej!

Ta sama klasa demagogii.

Po drogach jezdza tysiace ciezarowek. Generalizowanie w ten sposob do niczego nie prowadzi. No dobra, do polechtania malego ego niektorych. Mi to nie potrzebne.

Data: 2018-12-05 21:37:40
Autor: Janusz
TIr-jechał pod prąd
W dniu 2018-12-05 o 18:23, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

Pierdolisz jak potłuczony, to jest kierowca zawodowy który NIE widział problemu
w tym że jedzie pod prąd, ludzie musieli na pobocze uciekać bo ich taranował, dlatego też mu od razu prawko zabrali za taką jazdę.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-12-05 19:22:23
Autor: sczygiel
TIr-jechał pod prąd
W dniu środa, 5 grudnia 2018 14:37:44 UTC-6 użytkownik Janusz napisał:
> [...]
Pierdolisz jak potłuczony,
Aha, kultura z ciebie wylazi.

to jest kierowca zawodowy który NIE widział problemu
w tym że jedzie pod prąd, ludzie musieli na pobocze uciekać bo ich taranował, dlatego też mu od razu prawko zabrali za taką jazdę.

I na podstawie zachowania jednego kierowcy klasyfikujesz wszystkich. OK

Wszyscy Janusze to buraki.
Zgodzisz sie?

Data: 2018-12-06 09:18:15
Autor: Janusz
TIr-jechał pod prąd
W dniu 2018-12-06 o 04:22, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

sam zaczołeś
https://www.facebook.com/bielskiedrogi/photos/a.378836235624159/1161956140645494/?type=3&theater

[...]

Sam jesteś burak.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-12-06 02:52:43
Autor: RadoslawF
TIr-jechał pod prąd
W dniu 2018-12-05 o 21:37, Janusz pisze:

[...]

Podejście części kierowców zawodowych: ja jestem w pracy, mi się
śpieszy a reszta ma mi z drogi spierdalać.
I żeby nie było że naskakuje na tirowców, wszelkiej maści dostawcy
w busach nie widzą problemu z zaparkowaniu na zakazie a bywa
że i zatrzymaniu ruchu bo on tu musi paczkę dostarczyć.

Pozdrawiam

Data: 2018-12-06 08:46:23
Autor: Mateusz Viste
TIr-jechał pod prąd
On Thu, 06 Dec 2018 02:52:43 +0100, RadoslawF wrote:
Podejście części kierowców zawodowych: ja jestem w pracy, mi się śpieszy
a reszta ma mi z drogi spierdalać.

Ale to nie tylko u kierowców zawodowych. U (części) tych nie-zawodowych osobników też można te cechy dostrzec. Nie mam przekonania czy proporcje w obu populacjach różnią się jakoś znacząco.

Mateusz

Data: 2018-12-06 09:19:28
Autor: Janusz
TIr-jechał pod prąd
W dniu 2018-12-06 o 02:52, RadoslawF pisze:
[...]

dokładnie, nie ma dnia żeby nie było takiej sytuacji

Data: 2018-12-06 00:31:19
Autor: przemek.jedrzejczak
TIr-jechał pod prąd
o ile dziadka co jezdzi w niedziele do kosciola mozna jakos usprawiedliwic to kierowca zawodowy powinien dostac maksymalne sankcje bo niestety nie rokuje

Data: 2018-12-07 16:05:32
Autor: T.
TIr-jechał pod prąd
[...]

Ja kiedyś czekałem 15 minut, bo kurierowi nie chciało się paczki kawałek przenieść.
T.

Data: 2018-12-09 10:59:59
Autor: Budzik
TIr-jechał pod prąd
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...

Ja kiedyś czekałem 15 minut, bo kurierowi nie chciało się paczki
kawałek przenieść.

Jezeli ktos staje tak ze kogos blokuje na 15 minut to nie ma tematu - buractwo. Ale przewaznie dostawcy roznych paczek czy do sklepów staja na 2-3 minuty na zakazie i trudno sie o to czepiac. Nie przyjechali przeciez na zakupy...

Kiedys liczyłem to w kontekscie kosztów dostawy w jednej firmie.
Wyszło nam, ze jezeli wymagac od kierowców parkowania zgodnie z przepisami, jazdy zgodnie z przepisami etc to koszty transportu musielibysmy praktycznie podwoic.
Pytanie, czy godzimy sie na to zeby np. podniesc ceny wszystkiego o 5%.
O kosztach kurierów nawet nie wspomne bo tam pewnie koszty transportu stanowia duzo wiekszy procent.

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2018-12-09 12:43:00
Autor: ddddddddddddd
TIr-jechał pod prąd
W dniu 09.12.2018 o 10:59, Budzik pisze:
[...]

dokładnie tak (w sensie że mi też dostawca nie przeszkadza)

Coś czuję że większość to by taką drogą nie przejechała:

http://tnijurl.com/8f8107c4f4ba/

droga oczywiście dwukierunkowa, autobusy też potrafią takimi jeździć

Łukasz

Data: 2018-12-06 02:49:49
Autor: LEPEK
TIr-jechał pod prąd
W dniu 05.12.2018 o 16:49, Janusz pisze:

Miał również pretensje o to, że funkcjonariusze go zatrzymali niepotrzebnie i przeszkadzają mu w pracy, obarczając kosztami postoju - tłumaczy sierż. Perec.

Dobrze przeszkolony i zmotywowany pracownik. Wszystko w imię wydajności.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2018-12-06 14:15:58
Autor: Miroo
TIr-jechał pod prąd
W dniu 2018-12-05 o 16:49, Janusz pisze:
Policjanci zatrzymali kierowcy prawo jazdy. Mężczyźnie grozi wysoka
grzywna, a nawet zakaz prowadzenia pojazdów."

Najgorsze, że nie nauczy go to się, że "jazda pod prąd stanowi zagrożenie", tylko "trzeba bardziej uważać, czy nie ma policji w pobliżu".
Dodatkowo utwierdzi się w przekonaniu, że policja to k, ch i w ogóle chwd.

Pozdrawiam

Data: 2018-12-06 14:18:48
Autor: Miroo
TIr-jechał pod prąd
W dniu 2018-12-06 o 14:15, Miroo pisze:
W dniu 2018-12-05 o 16:49, Janusz pisze:
Policjanci zatrzymali kierowcy prawo jazdy. Mężczyźnie grozi wysoka
grzywna, a nawet zakaz prowadzenia pojazdów."

Najgorsze, że nie nauczy go to, że "jazda pod prąd stanowi
zagrożenie", tylko "trzeba bardziej uważać, czy nie ma policji w pobliżu".
Dodatkowo utwierdzi się w przekonaniu, że policja to k, ch i w ogóle chwd.

Poprawka

Data: 2018-12-06 15:52:53
Autor: Janusz
TIr-jechał pod prąd
W dniu 2018-12-06 o 14:18, Miroo pisze:
[...]

Niestety, u nas na krakowskiej podobno jeden z tir-manów który wjechał pod prąd
powiedział że on 50km nadrabiał nie będzie i ch.j. Więc to takie podejście ich jest
do przepisów i do innych użytkowników drogi, mają nas i przepisy w d.pie.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-12-06 19:23:17
Autor: kk
TIr-jechał pod prąd
On 2018-12-06 15:52, Janusz wrote:

[...]

Po prostu uznał, że nie ma dużego zagrożenia. Może słaby w myśleniu jest. Może faktycznie nie było zagrożenia. Kierowanie się wyłącznie przepisami to by była dopiero głupota.

Data: 2018-12-09 10:59:59
Autor: Budzik
TIr-jechał pod prąd
Użytkownik Janusz janusz_kk@o2.pl ...

powiedział że on 50km nadrabiał nie będzie i ch.j. Więc to takie podejście ich jest

To jest tzw pseudo ekologia - jak mozna wyznaczyc trase dla ciezarówek w ten sposób zeby nadrabiały 50km tylko dlatego zeby ominac jakis 500 metrowy fragment drogi...?
Nie to zebym tłumaczył kierowce ciezarówki ale to imo absurd.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2018-12-09 22:53:24
Autor: Janusz
TIr-jechał pod prąd
W dniu 2018-12-09 o 11:59, Budzik pisze:
[...]

Po 1 tam jest ponad 2km, drogi gdzie rozgrzebany jest jeden pas a z drugiej strony
jest rów, nie ma się gdzie wyminąć, 2 droga jest moco obciążona, ale przed ty7m odcinkiem od strony Kóz jest wachadło na remontowanym odcinku i ono dośc długo blokuje kierunek, to powoduje że taki tirman zdąży się od dołu wpakować pod zakaz i potem jest klincz bo ani wycofać ani jechać do przodu. Jak taki się wpierdzieli do rowu a tak już było to potem droga jest zablokowana na kilka godzin, po tym wypadku
policja stoi na światłach i studzi zapędy,ostatnio też poprawili oznakowanie na początku.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-12-10 05:59:58
Autor: Budzik
TIr-jechał pod prąd
[...]

Nie znam okolicy wiec wypowiadałem się ogolnie.

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2018-12-10 13:11:49
Autor: Janusz
TIr-jechał pod prąd
W dniu 2018-12-10 o 06:59, Budzik pisze:
[...]

Ja Cię rozumiem, najczęściej zwężenia są krótkie i da się "przeskoczyć"
i na to liczą tir-owcy ale tutaj tak nie jest, a oznakowanie jest znacznie wcześniej na głównych węzłach i są wytyczone objazdy.

--
Pozdr
Janusz

TIr-jechał pod prąd