TK

Data: 2011-04-30 00:02:11
Autor: to
TK
Dlaczego oni, w większości, tak beznadziejnie jeżdżą? A już szczególnie TKN. Też to zauważyliście? ;)

Data: 2011-04-30 10:31:01
Autor: Adam Szewczak
TK

--

A to takie przypisywanie umiejestnosci do rejestracji.
Ale niestety cos w tym jest, przynajmniej w  Warszawie wiekszosc posiadajacych te tablice to tzw "budowniczy stolicy" i zwykle poruszaja sie dosc leciwymi pojazdami.

Czyli to takie urban legend.

Podobnie ma sie to np z WZY, ESK o. :P

PZDr
Adam

Data: 2011-04-30 11:12:38
Autor: Bydlê
TK
On 2011-04-30 10:31:01 +0200, "Adam Szewczak" <horses@usuñ.poczta.onet.pl> said:

U¿ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dbb5182$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
Dlaczego oni, w wiêkszo¶ci, tak beznadziejnie je¿d¿±? A ju¿ szczególnie
TKN. Te¿ to zauwa¿yli¶cie? ;)

A to takie przypisywanie umiejestnosci do rejestracji.

Na gierkówce mogê pokazaæ to zjawisko.
Im bardziej Zag³ebie, tym dziwniejsza jazda, im bardziej Kraków, tym szybsza, im bardziej Warszawa, tym niebezpieczniejsza.
(oczywi¶cie mam na my¶li trasê, nie fragmenty drogi w miastach - tam jest zawsze ¼le...)

--
Bydlê

Data: 2011-04-30 09:17:18
Autor: masti
TK
Dnia pięknego Sat, 30 Apr 2011 11:12:38 +0200 osobnik zwany Bydlę
wystukał:

On 2011-04-30 10:31:01 +0200, "Adam Szewczak"
<horses@usuń.poczta.onet.pl> said:

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości
Dlaczego oni, w większości, tak beznadziejnie jeżdżą? A już
szczególnie TKN. Też to zauważyliście? ;)

A to takie przypisywanie umiejestnosci do rejestracji.

Na gierkówce mogę pokazać to zjawisko. Im bardziej Zagłebie, tym
dziwniejsza jazda, im bardziej Kraków, tym szybsza, im bardziej
Warszawa, tym niebezpieczniejsza.

A jaki wpływ na jazdę ma to gdzie zarejestrowana jest fima leasingowa?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-04-30 15:36:28
Autor: Bydlê
TK
On 2011-04-30 11:17:18 +0200, masti <gone@to.hell> said:

A jaki wp³yw na jazdê ma to gdzie zarejestrowana jest fima leasingowa?

???
Ci±gle taki sam.
Bo - jak pisa³em - mogê pokazaæ wyró¿niaj±ce siê zachowania kierowców pojazdów z konkretnymi rejestracjami.
Jeden pies, kto rejestrowa³ pojazd.

--
Bydlê

Data: 2011-04-30 09:20:11
Autor: to
TK
begin BydlÄ™
im bardziej
Warszawa, tym niebezpieczniejsza.

Tyle, że to są w ogromnej części leasingowozy wieśniaków pracujących w Warszawie.

Data: 2011-05-01 17:05:11
Autor: J_K_K
TK
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4dbb5182$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
Dlaczego oni, w większości, tak beznadziejnie jeżdżą? A już szczególnie
TKN. Też to zauważyliście? ;)

Biją ich na głowę masoni, cykliści
i ci co majÄ… neostradÄ™ z TP.

Pzdr

JKK

Data: 2011-05-03 07:01:46
Autor: Rychu
TK
W dniu 2011-04-30 02:02, to pisze:
Dlaczego oni, w większości, tak beznadziejnie jeżdżą? A już szczególnie
TKN. Też to zauważyliście? ;)

TK to ma tyle wspólnego z TKN, co ZS z ZSZ, albo WB z WBR.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

TK