TK a prawo jazdy :)

Data: 2014-02-12 12:43:10
Autor: Jacek Maciejewski
TK a prawo jazdy :)
Cześć
Właśnie się dowiedzieliśmy że TK przyklepał zabieranie praw jazdy
alimenciarzom. No to idźmy za ciosem - zabierajmy dyplomy inżynierom czy
lekarzom, patenty kapitanom a zaświadczenia ukończenia kursu kroju i szycia
gospodyniom wiejskim :)
(nie żebym popierał niepłacenie alimentów)
--
Jacek

Data: 2014-02-12 05:40:15
Autor: kogutek444
TK a prawo jazdy :)
W dniu środa, 12 lutego 2014 12:43:10 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
[...]

A dlaczego nie. PJ to przywilej. Jak ktoś nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań to dlaczego nie pozbawiać go przywilejów.

Data: 2014-02-12 13:56:58
Autor: masti
TK a prawo jazdy :)
Dnia pięknego Wed, 12 Feb 2014 05:40:15 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał:

A dlaczego nie. PJ to przywilej. Jak ktoś nie wywiązuje się ze swoich
zobowiązań to dlaczego nie pozbawiać go przywilejów.

to moĹźe zacznijmy od odbierania prawa do korzystania z internetu?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-12 06:01:27
Autor: kogutek444
TK a prawo jazdy :)

napisał:

> A dlaczego nie. PJ to przywilej. Jak ktoś nie wywiązuje się ze swoich

> zobowiązań to dlaczego nie pozbawiać go przywilejów.

to może zacznijmy od odbierania prawa do korzystania z internetu?

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

To zacznijcie.

Data: 2014-02-12 18:26:14
Autor: Big Jack
TK a prawo jazdy :)
W wiadomości
*masti* napisał(-a):

to może zacznijmy od odbierania prawa do korzystania z internetu?

W pierwszej kolejności tym, których przerasta umiejetność cytowania ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-02-12 18:15:48
Autor: ToMasz
TK a prawo jazdy :)
W dniu 12.02.2014 12:43, Jacek Maciejewski pisze:
Cześć
Właśnie się dowiedzieliśmy że TK przyklepał zabieranie praw jazdy
alimenciarzom.
wszystkim którzy płacą alimenty? Chory kraj! Albo Ty naciągasz rzeczywistość żeby potrolować.

No to idźmy za ciosem - zabierajmy dyplomy inżynierom czy
lekarzom,

za co? Za to ze płacą alimenty czy za to że nie płacą. Bo jak się zastanowić, to ktoś kto potrzebuje dyplom ukończenia czegoś, to raczej nie do podcierania tyłka tylko do uzyskiwania korzyści finansowych. skoro więc ma kasę, a nie płaci zobowiązań, szczególnie wobec tych naj mniej winnych istnienia na świecie osobników, to ja uważam, że to byłby dobry pomysł....

ToMasz

Data: 2014-02-12 18:46:30
Autor: Jacek Maciejewski
TK a prawo jazdy :)
Dnia Wed, 12 Feb 2014 18:15:48 +0100, ToMasz napisał(a):

[...]
No kurde oczywiście tym którzy nie płacą :) Czy tak ciężko sobie podkręcić
jasność w Googlach?

[...]

Oczywiście za to że ktoś nie płaci alimentów. Zabranie dokumentu
ułatwiającego zarobkowanie ma mniej więcej tyle samo sensu  w przypadku
prawa jazdy (kierowcy) co w przypadku dyplomu (lekarz).

--
Jacek

Data: 2014-02-12 10:39:12
Autor: kogutek444
TK a prawo jazdy :)
W dniu środa, 12 lutego 2014 18:46:30 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

> [...]

ułatwiającego zarobkowanie ma mniej więcej tyle samo sensu  w przypadku

prawa jazdy (kierowcy) co w przypadku dyplomu (lekarz).

Masz rację że zabranie PJ i dyplomu w przypadku pracy w danym zawodzie ma tyle samo czyli dużo sensu. Jak ktoś dzięki temu że ma jakiś papier zarabia to ma płacić na swoje dzieci. A jeśli ma papier i nie zarabia to ten papier na chuj mu potrzebny i można mu go zabrać o oddać jak zacznie płacić albo dać szansę i oddać jak zadeklaruje że ureguluje co nie zapłacił i że będzie płacił. Lepsze rozwiązanie od zamykania alimenciarzy w pierdlach bo nic nie kosztuje podatnika.

Data: 2014-02-13 21:34:31
Autor: tᴏ
TK a prawo jazdy :)
ToMasz wrote:

[...]

Prości ludzie -- proste myślenie.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-02-12 18:34:02
Autor: PiteR
TK a prawo jazdy :)
na  ** p.m.s **  Jacek Maciejewski pisze tak:

[...]

kurdę a czy zabiorą mi SEP i wózki widłowe?

--
    Piter

Data: 2014-02-12 10:32:53
Autor: kogutek444
TK a prawo jazdy :)
W dniu środa, 12 lutego 2014 18:34:02 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
> [...]

> ukończenia kursu kroju i szycia gospodyniom wiejskim :)

kurdę a czy zabiorą mi SEP i wózki widłowe?

Jak nie będziesz płacił alimentów to dlaczego nie. Jak płacisz to śpij spokojnie.

Data: 2014-02-12 21:29:35
Autor: PiteR
TK a prawo jazdy :)
na  ** p.m.s **   pisze tak:

kurdę a czy zabiorą mi SEP i wózki widłowe?

Jak nie będziesz płacił alimentów to dlaczego nie

a dlaczego tak :)

--
    Piter

Data: 2014-02-12 19:04:20
Autor: Artur Maśląg
TK a prawo jazdy :)
[...]

Tak się zastanawiałem czy już początek sezonu ogórkowego, czy z racji
pory roku trolli więcej. Tak możliwość była od dawna i nie zabierano go
alimenciarzom, tylko niechętnym do płacenia alimentów. Nie zabierano
nawet tym, którzy z racji sytuacji materialnej (faktycznej) nie mieli
z czego ich płacić, ale ich wolą było jednak płacenie.
Co do unikających płacenia - wcale mi nie przeszkadza ta forma
'represji'.

Data: 2014-02-12 19:48:05
Autor: Jacek Maciejewski
TK a prawo jazdy :)
Dnia Wed, 12 Feb 2014 19:04:20 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

Tak się zastanawiałem czy już początek sezonu ogórkowego, czy z racji
pory roku trolli więcej. Tak możliwość była od dawna i nie zabierano go
alimenciarzom, tylko niechętnym do płacenia alimentów

Sam zasługujesz na miano trola. Zero wysiłku w zrozumienie tekstu.
Oczywiście powinienem napisać "niepłacącym alimenciarzom" Ale zawiniła moja
wiara w pewne minimum inteligencji u bliźnich. No i nie piszę o możliwości
zabierania tylko o orzeczeniu TK. A TK się wypowiedział dopiero teraz, bo
widocznie ktoś rozumny zaskarżył cyt. "Tak możliwość była od dawna". Mnie,
w przeciwieństwie do ciebie, przeszkadza nonsensowność tego orzeczenia TK
bo świadczy o marnym stanie prawa w kraju. --
Jacek

Data: 2014-02-12 10:58:33
Autor: kogutek444
TK a prawo jazdy :)
W dniu środa, 12 lutego 2014 19:48:05 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]

w przeciwieństwie do ciebie, przeszkadza nonsensowność tego orzeczenia TK

bo świadczy o marnym stanie prawa w kraju. -- Jacek

Dla Ciebie dobre prawo było by wtedy jak byś sobie ruchał, robił dzieci a utrzymywał by je podatnik?

Data: 2014-02-12 21:11:58
Autor: Jacek Maciejewski
TK a prawo jazdy :)
Dnia Wed, 12 Feb 2014 10:58:33 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

Dla Ciebie dobre prawo było by wtedy jak byś sobie ruchał, robił dzieci a utrzymywał by je podatnik?

A sio do kurnika kury deptać :)
--
Jacek

Data: 2014-02-12 20:08:46
Autor: Artur Maśląg
TK a prawo jazdy :)
[...]

Nie, nie, to Twoja domena - w łącznie z brakiem zrozumienia tekstu.

Oczywiście powinienem napisać "niepłacącym alimenciarzom" Ale zawiniła moja
wiara w pewne minimum inteligencji u bliźnich.

Wiarę niewątpliwie posiadasz, a czy potrafisz zdefiniować inteligencje
szczerze wątpię.

No i nie piszę o możliwości zabierania tylko o orzeczeniu TK.

Którego oczywiście na wszelki wypadek na zacytowałeś/podlinkowałeś,
ponieważ niekoniecznie potwierdza Twoje rewelacje.

[...]

W tym co napisałeś nie ma grama uzasadnienia tez, które łaskawie
pozwoliłeś sobie postawić. Pozostanę jednak przy klasyfikacji
trollowatej...

Data: 2014-02-12 21:52:31
Autor: Axel
TK a prawo jazdy :)
[...]

Jak słucham mojej koleżanki w pracy, jak jej były facet kombinuje, żeby nie płacić na dwójkę dzieci, a komornik rozkłada ręce i mówi, że nie da się samochodu, będącego współwłasnością faceta i innej kobiety, podzielić na pół (nie rozumiem, dlaczego nie zlicytować i wypłacić połowę współwłaścicielce), to zaczynam popierać _każdy_ pomysł utrudniający takim skurwysynom życie.

--
Axel

Data: 2014-02-12 21:57:37
Autor: Artur Maśląg
TK a prawo jazdy :)
W dniu 2014-02-12 21:52, Axel pisze:
(...)
[...]

Z doświadczenia (zawodowego, pomijam ewentualne prywatne) napiszę, że
tacy unikający płacenia na swoje dzieci, jako
pracownicy/współpracownicy okazują się ludźmi bez honoru, uczciwości
itd. Inaczej wygląda sytuacja z płacącymi, choćby i mieli z tym
problemy.

Data: 2014-02-12 22:47:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
TK a prawo jazdy :)
Hello Axel,

[...]

Bo pieniędzmi nie da się jeździć. A ona w niczym nie zawiniła.

to zaczynam popierać _każdy_ pomysł utrudniający takim skurwysynom życie.

Tak, szczególnie takie, które uniemożliwiają zarabianie. Rzeczywiście
mondry pomysł - zabrać kierowcy zawodowemu prawo jazdy - dzięki temu
na pewno zarobi na alimenty.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-02-12 13:57:53
Autor: kogutek444
TK a prawo jazdy :)
W dniu środa, 12 lutego 2014 22:47:58 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
Hello Axel,

> [...]

Tak, szczególnie takie, które uniemożliwiają zarabianie. Rzeczywiście

mondry pomysł - zabrać kierowcy zawodowemu prawo jazdy - dzięki temu

I tak nie płaci to w tym momencie nie ma znaczenia czy zarobi czy nie zarobi na alimenty. Ale jak napisze prośbę żeby mu nie zabierali na okres próby i w tym czasie zacznie regulować zaległe należności. To ci od zabierania będą się musieli ustosunkować. Wtedy ich decyzję jeśli będzie niekorzystna albo stronnicza można zaskarżyć. i zyskać na czasie żeby wykazać się dobrą wolę do płacenia. Wśród ludzi dużo można załatwić jeśli się tylko chce.

Data: 2014-02-13 08:14:04
Autor: Artur Maśląg
TK a prawo jazdy :)
(...)
[...]

Roman, Ty w ogóle weryfikujesz tutejsze czy też pismacze rewelacje?
Chodzi o pewną formę represji/straszak dla unikających płacenia,
a nie tych którzy płacą czy też chcą płacić, ale im chwilowo
sytuacja finansowana nie pozwala. Znakomita większość unikających
płacenia alimentów to ludzie zarabiający niezłe pieniądze.
Może alimenty ma płacić matka emerytka, bo synusiowi się nie chce?
Mógłbym parę przykładów podać, ale to nie miejsce na to.

Data: 2014-02-13 21:38:49
Autor: tᴏ
TK a prawo jazdy :)
Artur Maśląg wrote:

Chodzi
o pewną formę represji/straszak dla unikających płacenia, a nie tych
którzy płacą czy też chcą płacić, ale im chwilowo sytuacja finansowana
nie pozwala.

Gdzie to jest w ustawie napisane?

Znakomita większość unikających płacenia alimentów to
ludzie zarabiający niezłe pieniądze

Skąd te statystyki?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-02-20 10:00:28
Autor: Trybun
TK a prawo jazdy :)
[...]

A bo to pierwsza błazenada instytucji chcącej uchodzić za poważną? Choćby ta możliwość wyrejstrowania auta warunkowana oddaniem go na złom...

TK a prawo jazdy :)