TK a prawo jazdy :)

Data: 2014-02-12 05:40:15
Autor: kogutek444
TK a prawo jazdy :)
W dniu środa, 12 lutego 2014 12:43:10 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
Cześć

Właśnie się dowiedzieliśmy że TK przyklepał zabieranie praw jazdy

alimenciarzom. No to idźmy za ciosem - zabierajmy dyplomy inżynierom czy

lekarzom, patenty kapitanom a zaświadczenia ukończenia kursu kroju i szycia

gospodyniom wiejskim :)

(nie żebym popierał niepłacenie alimentów)

-- Jacek

A dlaczego nie. PJ to przywilej. Jak ktoś nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań to dlaczego nie pozbawiać go przywilejów.

Data: 2014-02-12 13:56:58
Autor: masti
TK a prawo jazdy :)
Dnia pięknego Wed, 12 Feb 2014 05:40:15 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał:

A dlaczego nie. PJ to przywilej. Jak ktoś nie wywiązuje się ze swoich
zobowiązań to dlaczego nie pozbawiać go przywilejów.

to moĹźe zacznijmy od odbierania prawa do korzystania z internetu?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-12 06:01:27
Autor: kogutek444
TK a prawo jazdy :)

napisał:

> A dlaczego nie. PJ to przywilej. Jak ktoś nie wywiązuje się ze swoich

> zobowiązań to dlaczego nie pozbawiać go przywilejów.

to może zacznijmy od odbierania prawa do korzystania z internetu?

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

To zacznijcie.

Data: 2014-02-12 18:26:14
Autor: Big Jack
TK a prawo jazdy :)
W wiadomości
*masti* napisał(-a):

to może zacznijmy od odbierania prawa do korzystania z internetu?

W pierwszej kolejności tym, których przerasta umiejetność cytowania ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

TK a prawo jazdy :)